Erg vaag ! Deurwaarder.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:42

Apple schreef:
(overigens: komen ze echt beslag leggen is er nog niets aan de hand. Ze lopen door je huis, maken een inventarisatie van je inboedel en op al je spullen wordt beslag gelegd.
Je mag vanaf dat moment geen spullen meer uit huis halen
of verkopen (ontrekken aan het beslag). Mocht men dan nog in gebreke blijven met betalen dan kan er besloten worden tot openbare verkoop van je inboedel).

Dat zal het verhuisbedrijf leuk vinden Verward Haha!.

Volgens mij is er ergens een foutje gemaakt en dat je daarom die brief hebt gekregen. Iemand bij dat incassobureau heeft het verkeerde adres bij de verkeerde naam gezet denk ik. Fijne prutsers zijn dat dan he.

Geef ze van katoen Mar!!!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:51

Don't you just love the world of Incasso? Haha!

Welke deurwaarder praten we hier over (beroepsmatige interesse)? Het is nl behoorlijk vreemd dat ze met originele dossiers rondreizen, niets over zaak weten hierdoor (omdat het allemaal op papier zou moeten staan ed)...

Een deurwaarder is ambtelijk inderdaad, maar ook hier heeft de wereld van de computer zijn intrede gemaakt meen ik Knipoog. Zeker aangezien ze met een "redelijk" callcenter werken wat de resterende wachttijd aangeeft. (tenzij het een deurwaardersketen is... die met een centraal callcenter werkt waarbij uiteindelijk geen zaak inhoudelijk behandeld kan worden).

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:52

En en en en en en en heb je hem/haar even goed de waarheid verteld?
Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:29

Ik ben wel heel erg benieuwd!
Laat gauw weten hoe het nu afloopt....

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:40

Niemand binnen laten en eventueel een advocaat inschakelen. Als men wederrechtelijk je huis binnendringt meteen de politie waarschuwen. Het kan zelfs zijn dat men met een nepdwangbevel aan komt zetten. Als er spullen meegenomen worden moet je ook nog eens bewijzen dat het je eigendommen zijn. Wat hier gebeurt is schandalig. Indien blijkt dat het om een grove fout en nalatigheid gaat een claim indienen: uren niet gewerkt etc.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:43

Volgens mij heeft Kojack een lang gesprek met die man, of zouden ze de computer mee hebben genomen?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:51

Ook ik denk dat ze 'm nu inmiddels alwel heeft gesproken...
Ben benieuwd...

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:52

Ik ook!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 17:07

Ja ik ben er weer !
Ik moest vanmiddag onverwachts weg.
Ik heb het bureau terug gebeld om te vragen wanneer de deurwaarder langs zou kunnen komen en ik kreeg tussen 9 & 5 te horen, op de vraag of hij niet mobiel gebeld kon worden reageerde ze erg pissed.
Daarna nog bij ruzie gehad met die oh zo vriendelijke trut ! Ze beweerde dat ik maar eerder moest bellen, ik ze maar had moeten mailen, dit alle twee heb ik gedaan. Ik zou al weken moeten weten dat die deurwaarder zou komen en ik lieg nog eens over al die brieven die ik gehad moet hebben. Vervolgens beweerde ze nog op een zeer onvriendelijke manier dat als ik er echt niks te maken mee had me niet zo druk moest maken. Ja fijne mensen van dat deurwaarderskantoor OK dan!.

Nou bij thuiskomst lag er geen brief van de deurwaarder op de mat dus hij zal wel niet geweest zijn denk ik.

Morgen is het dossier er weer en ga ik weer bellen.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:12

O bah wat verschrikkelijk belachelijk. Je hebt er niks mee te maken en wordt gewoon zo behandeld. Misschien moet je idd OOK DAT NOG inschakelen ofzo... het is werkelijk schandalig dat er zo op je wordt gereageerd...
Hou je ons op de hoogte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:13

Welk kantoor is dat, Kluns & Co.??

Beetje aparte manier van afhandelen hebben ze daar dus.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:28

Het dossier was meegenomen?

Hebben ze daar geen com-pu-ter ofzo? Sodeju wat een zooitje.

Houd alsjeblieft stap voor stap bij wat er gebeurd. Wanneer je welke brief kreeg, wanneer je belde, wat er besproken is, etc etc. Mocht dit nog verder gaan (ik hoop natuurlijk van niet) dan hij JIJ in ieder geval je zaken duidelijk op orde, iets wat dat baggerbureau niet kan claimen...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:04

Je hebt bij de KvK uitgezocht dat dat reisbureau wel bestaan heeft, maar inmiddels is uitgeschreven. Dat adres dat erbij stond, ik neem aan dat dat niet van jou is? Bijdehante opmerking van Thom hier Knipoog : heb je ook gezocht bij de KvK onder je eigen naam? Misschien is er wel een fout gemaakt, dat jouw naam ergens aan een bedrijfsnaam hangt?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:44

Jeetje eigenlijk toch wel een heel erg zielig prutskantoortje dan..
eerlijk gezegd vind ik het best geinig hoor..Zitten ze daar de tijd te verdoen,bij iemand waar ze toch niets kunnen halen..Hoe simpel is dat nu,even de KvK bellen en natrekken of jij echt wel een bedrijfje had..Is toch zo gedaan? Als ik jou was zou ik niet meer voor die onzin thuisblijven hoor..Ben je verzekerd voor advocaat kosten ed? Laat die dan even een brief opstellen dat je absoluut niet gedient bent van die onterechte beschuldigingen en dat onbeschoft gedrag van dat prutskantoor.. Zij dreigen? Jij ook Extreme duivel

Wat je ook ken doen...Laat maar gaan die hap haha..je hebt er toch niets mee te maken. Knipoog

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:33

Maar wat was nou de naam van de Deurwaarder?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:33

En heb je ze al aan de telefoon gehad ???

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:37

EN.......? ik wordt nu ook wel erg benieuwd. Hoe heet dat kantoor nu?

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:51

ZIt met smart te wachten op het vervolg!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:45

Hoe is het nou afgelopen.... hou ons niet in spanning we barsten haast van nieuwsgierigheid....... Stoom uit je oren

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 17:17

Verslag van gisteren staat ergens boven.

Er is dus geen brief in de bus gedaan door de deurwaarder. Vandaag heb ik niks per post gehad en morgen ga ik weer bellen, heb ik vandaag geen tijd voor gehad.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 13:20

Kreeg vandaag een brief van de deurwaarder !
Gewoon op mijn naam alleen nu met h.o.d.n. Belkomar. Dit bedrijf is dus wel van mij. Alleen voor zover ik weet heb ik nooit iets te maken gehad met Orange !
Kan het dat ze nu zomaar een brief sturen op mijn naam met een ander bedrijf? Volgens mij klopt er helemaal niks van ! Maar ja in de brief stond dat ik binnen 10 dagen €510 moest over maken anders kwamen ze echt beslag leggen.
Ik ga morgen maar weer bellen, nu kan het niet meer.

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:47

wat een gedoe zeg. Nog niets betalen hoor, laat ze eerst maar eens met originele nota's komen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:43

kojack schreef:
Kreeg vandaag een brief van de deurwaarder !
Gewoon op mijn naam alleen nu met h.o.d.n. Belkomar. Dit bedrijf is dus wel van mij. Alleen voor zover ik weet heb ik nooit iets te maken gehad met Orange !
Kan het dat ze nu zomaar een brief sturen op mijn naam met een ander bedrijf? Volgens mij klopt er helemaal niks van ! Maar ja in de brief stond dat ik binnen 10 dagen €510 moest over maken anders kwamen ze echt beslag leggen.
Ik ga morgen maar weer bellen, nu kan het niet meer.


Je hebt wel een bedrijf van jezelf? Dan moet je ook even contact opnemen met Orange als zij de opdrachtgevers zijn van de Deurwaarders. Misschien dat er iemand op jou naam een abbo heeft afgesloten.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:33

Ik volg het allemaal al vanaf bericht 1.
Stiekem vraag ik me dus af of het toch allemaal goed heeft mogen aflopen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:40

RAar allemaal zeg. Het lijkt wel alsof ze een geintje met je uit proberen te halen. MAar ik zou me niet te druk maken want volgens mij kunnen ze je niets maken.