We hebben een spookhuis..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

We hebben een spookhuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 23:13

Nou het kan hier niet gekker meer worden hoor Scheve mond

Ben je gewoon rustig aan het computeren, en dan valt opeens al het stroom uit, geen licht, geen t.v computer enz. Terwijl er geen stoppen springen ofzo.. het is echt heel raar.

Eesrt beginnen de lampen te knipperen en dan valt alles uit.. en het gekke is dat het steeds weer aangaat. Gisteren ging de stroom er 8 keer uit, binnen een minuut Scheve mond En net weer... ik was een cd aan het maken en hij was net op 88 % en opeens ik zie de lamp knipperen en jawel hoor, geen stroom Boos! Dus alles valt weer uit, cd kan weg gegooid worden.

Het is nu vooral de laatste drie maanden gebeurt, terwijl alle rekeneingen wel betaalt zijn... heeft er iemand enig iedee hoe we dit weg kunnen krijgen? Of dat er wat tegen te doen valt?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:21

volgens mij hebben jullie kaboutertjes in de stoppenkast die de stroom steeds eraf zetten en weer terug aan zetten Knipoog

nee ik heb geen idee!ik zou het elektriciteitsbedrijf eens bellen en langs laten komen!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:24

Daar zal vast wel een verklaring voor zijn Knipoog
Wij hadden van de week 3 uur lang geen tv, geen stroomuitval, maar gewoon geen tv en geen computer maar wel radio Verward

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 23:27

flair"]
Daar zal vast wel een verklaring voor zijn Knipoog
[/quote]

Laten we dat maar hopen Lachen

[quote="flair schreef:
Wij hadden van de week 3 uur lang geen tv, geen stroomuitval, maar gewoon geen tv en geen computer maar wel radio Verward


Nee, wij hebben dan ook geen licht, eerst gaat het licht knipperen en dan weet je dat de stroom uitgaat, als de stroom dan weer op gang komt gaat de lamp ook pas weer knipperen...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:39

Moet je even bellen met jullie energie leverancier en anders een of ander geestverdrijver:)

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 00:37

Ik vind het echt niet meer leuk, Net was het weer, ik ga nu mooi naar bed, des te minder dat ik er iets van merk. En laat het maar vlug overgaan... Scheve mond

waterkippie2

Berichten: 86
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 01:09

Nee joh, spookjes bestaan niet!
Waren gewoon de kaboutertjes Knipoog