Krantenwijk wegooien = boete?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:16

Houden we het gezellig?
Er staan genoeg reacties met tips waar je wat aan zou kunnen hebben maar je reageert alleen op de meest negatieve dingen.
We hebben het echt niet zo slecht met je voor hoor.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:17

O my god... wat een zielig topic! Cody, ik ben bang dat sommige mensen het moeilijk gezellig kunnen houden... tttssss, we zitten hier op bokt ofniet?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:24

Euhm ik denk ook dat hier een zooi schijnheiligen tussen zitten. Als ik een aantal jaren geleden een krantenwijk zou hebben denk ik dat ik de kranten ook vaak zat zou weggooien. Dat heet de puberteit, dan ben je dwars. Heeft niks met opvoeding of asociaal te maken, puberteit is bij de een wat erger dan bij de ander.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:31

Nou, als ik dat zou doen zou 'k thuis ruzie krijgen Scheve mond

Kan je me schijnheilig/brave borst noemen, maar mijn ouders zijn mensen die er vanuit gaan dat iemand zich aan zijn verplichtingen houdt...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:37

Euhm wie zegt dat boogiegirl dr ouders hiervan weten? Dat is makkelijk achter te houden hoor.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:46

Boogiegirl"]
[quote="_Scarlet_"]Ik vind het wel een érg laffe smoes hoor..."Omdat iedereen het doet". Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Dus omdat iedereen het doet, gooi jij ze ook maar weg? Daarom dupeer je je baas maar? Want ach, het is jouw probleem immers toch niet heah? Ik hoop dat je zo'n gigantische boete ervoor krijgt dat je je nog minstens een jaar blauw betaald, want ik vind dit toch zo'n achterbaks en achterlijk gedrag...
[/quote]

Dat is de smoes niet eens Verward
Dat zei ik omdat iedereen zo reageerd. trol
[/quote]
Dus omdat iedereen zo "tegen" je is, gooi jij lekker je kont tegen de krib en reageer je heerlijk recalcitrant? Erg volwassen...Maar ja, iemand die haar verantwoordelijkheden niet neemt en anderen zonder reden uitscheld, kan je ook niet volwassen noemen natuurlijk.
En als voorbeeld dat je je wel degelijk verschuilt achter anderen;
[quote="Boogiegirl schreef:
pff doe eens relaxt de meesten gooien die dingen gewoon weg hoor!

Laatst bijgewerkt door Hermelijn op 07-09-03 01:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:46

flair"]
Euhm wie zegt dat boogiegirl dr ouders hiervan weten? Dat is makkelijk achter te houden hoor.
[/quote]

Euhm... dat zegt ze zelf Knipoog

[quote="Boogiegirl schreef:
ten eerste mn ouders weten het WEL

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 01:50

_Scarlet_"]
[quote="Boogiegirl"][quote="_Scarlet_"]
Ik vind het wel een érg laffe smoes hoor..."Omdat iedereen het doet". Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Dus omdat iedereen het doet, gooi jij ze ook maar weg? Daarom dupeer je je baas maar? Want ach, het is jouw probleem immers toch niet heah? Ik hoop dat je zo'n gigantische boete ervoor krijgt dat je je nog minstens een jaar blauw betaald, want ik vind dit toch zo'n achterbaks en achterlijk gedrag...
[/quote]

Dat is de smoes niet eens Verward
Dat zei ik omdat iedereen zo reageerd. trol
[/quote]
Dus omdat iedereen zo "tegen" je is, gooi jij lekker je kont tegen de krib en reageer je heerlijk recalcitrant? Erg volwassen...Maar ja, iemand die haar verantwoordelijkheden niet neemt en anderen zonder reden uitscheld, kan je ook niet volwassen noemen natuurlijk.
En als voorbeeld dat je je wel degelijk verschuilt achter anderen;
[quote="Boogiegirl schreef:
pff doe eens relaxt de meesten gooien die dingen gewoon weg hoor!


[/quote]

dat is toch precies wat ik zeg?! dat jullie eens niet zo opgefokt moeten reageren omdat ze meesten dat doen(dna hoef je het nog niet goed te vinden natuurlijk, maar doe niet alsof of ik v een andere planeet kom). dat heeft niets te maken met als dat wel of niet doe.
hallo tuurlijk kun je me niet volwassen noemen ik BEN nog niet eens volwassen


Flair, ik ben het helemaal met je eens, maar dat wist je al
Laatst bijgewerkt door Boogiegirl op 07-09-03 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:51

Grappig topicje is dit! Je vraagt wat de bokkers (normale mensen *LOL* ) vinden van wat jij doet. En als je dan antwoorden krijgt zijn ze niet goed. Het is logisch dat je deze antwoorden krijgt hoor!

En uitschelden hoor je ook niet te doen... dat zou je op deze leeftijd toch wel moeten weten he. pfff.

En als er geen opzegtermijn is... neem ze dan gewoon niet meer aan... opgelost!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:53

Boogiegirl schreef:

dat is toch precies wat ik zeg?! dat jullie eens niet zo opgefokt moeten reageren omdat ze meesten dat gewoon doen. dat heeft niets te maken met als dat wel of niet doe.
hallo tuurlijk kun je me niet volwassen noemen ik BEN nog niet eens volwassen


Dus wij moeten niet zo opgefokt doen omdat toch heel veel mensen het doen? En omdat heel veel mensen het doen, moeten we het maar accepteren? Dat slaat ook nergens op!
Bovendien, op jouw leeftijd (ik neem aan rond de 16) hoor je je toch wel al wat serieuzer te gedragen, en al iets geleerd te hebben van normen en waarden...En in mijn boekje hoort diefstal van de baas daar niet bij (zijn geld weggooien en daar nog geld voor krijgen ook).

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 01:55

Malabarista schreef:
Grappig topicje is dit! Je vraagt wat de bokkers (normale mensen *LOL* ) vinden van wat jij doet. En als je dan antwoorden krijgt zijn ze niet goed. Het is logisch dat je deze antwoorden krijgt hoor!

En uitschelden hoor je ook niet te doen... dat zou je op deze leeftijd toch wel moeten weten he. pfff.



dat vraag ik toch helemaal niet ?! ik vraag of je een boete krijg, zal mij mn reet roeste wat andere mensen ervan vinden.


pfff uitschelden. omdat ik 1 keertje 'trol' zeg? tuurlijk weet ik dat het niet hoort, betekend dat dan dat ik het niet doe? nee natuurlijk. iedereen scheldt wel eens of het nu hoort ofniet Verward

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:57

Boogiegirl schreef:
pfff uitschelden. omdat ik 1 keertje 'trol' zeg? tuurlijk weet ik dat het niet hoort, betekend dat dan dat ik het niet doe? nee natuurlijk. iedereen scheldt wel eens of het nu hoort ofniet Verward

Ik scheld vrijwel nooit. Vind het niet beleefd en zeer kinderachtig. Schelden en/of geweld gebruiken doe je alleen als je het niet meer met gewone woorden afkan, wat mijns inziens nou niet bepaald een teken is van een redelijk IQ.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:58

Ik had dat niet gelezen dat haar ouders het wisten.
Ok, mijn ouders zouden daar wel even een rel van maken als ze het zouden weten. Nou verplaats ik me even in de leeftijd van Boogiegirl Haha! Zie mezelf nu geen kranten meer lopen.

Ik blijf erbij dat de mensen hier superbraaf reageren, net alsof jullie zelf nooit van die puberstreken hebben gehad. Ik geef toe, ik was een rotkind, heb vanalles uitgespookt wat god verboden heeft en heb er vreselijk veel lol mee gehad, terwijl mijn ouders er weinig tot niets van gemerkt hebben. Ik kan me toch best wel vinden in Boogiegirl als ik kijk naar hoe als puber was, al was ik wat eerder puber en wat eerder uit de puberteit dan Boogiegirl.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 02:00

_Scarlet_"]
[quote="Boogiegirl schreef:

dat is toch precies wat ik zeg?! dat jullie eens niet zo opgefokt moeten reageren omdat ze meesten dat gewoon doen. dat heeft niets te maken met als dat wel of niet doe.
hallo tuurlijk kun je me niet volwassen noemen ik BEN nog niet eens volwassen


Dus wij moeten niet zo opgefokt doen omdat toch heel veel mensen het doen? En omdat heel veel mensen het doen, moeten we het maar accepteren? Dat slaat ook nergens op!
Bovendien, op jouw leeftijd (ik neem aan rond de 16) hoor je je toch wel al wat serieuzer te gedragen, en al iets geleerd te hebben van normen en waarden...En in mijn boekje hoort diefstal van de baas daar niet bij (zijn geld weggooien en daar nog geld voor krijgen ook).
[/quote]

ik heb mn bericht al aangepast(VOOR jouw bericht overigens) omdat ik het zo niet bedoelde.

dan zal ik wel weer van een andere planeet komen, maar die kinderen van 14 zijn over het algemeen serieuzer als die van 17 hoor. serieus en volwassen is heel wat anders.
en trouwens, ik heb een hekel aan serieuze mensen Slapen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:00

Niet iedereen verzet zich tegen de maatschappij in zijn/haar puberjaren Frusty

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:03

Ik heb me nergens tegen verzet hoor, heb alleen veel lol gehad met "stoute" dingen doen Heb er nooit iemand mee in de problemen gebracht, ook mezelf niet, dus what`s the problem? Misschien doet Boogiegirl het wel net zo goed als mij, laat haar lekker.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:03

Malabarista schreef:
Niet iedereen verzet zich tegen de maatschappij in zijn/haar puberjaren Frusty


Precies! Ik ben 16 en hoor mij eens preken als een oude dame tegen Boogiegirl Knipoog Ik verzet me liever op een andere, constructievere manier dan kranten weggooien.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:05

Ik zou opzich best graag mee willen discussiëren, maar ik geloof niet dat Boogiegirl van plan is zich iets van ons aan te trekken Tong uitsteken

Daarom zeg ik alleen maar even dat ik het erg slordig vind, want je kan nooit begonnen zijn met kranten bezorgen met het idee van: 'nou, dit word me toch even een geweldig baantje...', dus zeggen dat het tegenviel vind ik erg zwak. En het lijkt ook mij stug dat je baas je kan verpichten door te werken, ondanks dat je contract is afgelopen. Het lijkt mij wel erg vreemd dat er helemaal niemand is die jouw wijk over kan nemen, kranten lopen is voor zover ik weet erg populair...

Maar, ik ga me er verder niet mee bemoeien, ik wil je alleen sterkte wensen met je volgende baantje, dat je wel nodig zult hebben wanneer je die boete van €500 daadwerkelijk krijgt Vork

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 02:06

_Scarlet_"]
[quote="Malabarista schreef:
Niet iedereen verzet zich tegen de maatschappij in zijn/haar puberjaren Frusty


Precies! Ik ben 16 en hoor mij eens preken als een oude dame tegen Boogiegirl Knipoog Ik verzet me liever op een andere, constructievere manier dan kranten weggooien.
[/quote]

verschrikkelijk ja!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:09

Heb je wel geleefd dan de laatste jaren Scarlet?

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:12

flair schreef:
Heb je wel geleefd dan de laatste jaren Scarlet?


O, zeker. Ik vermaak me wel. Maar is leven dan zo rebels mogelijk doen? En je vervolgens als je ouder bent lachend dit verhaal vertellen op een borrel en vervolgens afsluiten met: Ach ja, toen was ik nog jong en onwetend... Nou sorry, maar dat ben ik niet van plan. Ik leef mijn leven met de bedoeling nergens spijt van te hebben, en hoewel dat niet altijd lukt, werkt het wel voor mij. IK ben niet opgevoed met het idee dat je andermans spullen zomaar mag weggooien, dus dat doe ik ook niet.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:21

Nou ja, ik ben van mening dat er niemand op de wereld is die in zijn puberjaren niks uitgespookt heeft wat niet mag. Geloof dus ook niet dat het bij jou het geval is. Plus dat je me hier altijd al een somber type hebt geleken Verward

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:26

flair schreef:
Nou ja, ik ben van mening dat er niemand op de wereld is die in zijn puberjaren niks uitgespookt heeft wat niet mag. Geloof dus ook niet dat het bij jou het geval is. Plus dat je me hier altijd al een somber type hebt geleken Verward


*grinnik*
Tsja, laat ik het zo zeggen....Ik ben optimistisch in mijn pessimisme.
Maar ik kan me niet bedenken dat ik ooit iets fundamenteels fout gedaan heb...Stelen vind ik dom, roken / blowen vind ik dom, drugs gebruiken vind ik dom, vreemdgaan vind ik niet kunnen, aan elke week met een ander zoenen moet ik niet denken... Het enige waar ik me wel eens aan "bezondig" is alcohol, ik lust wel een paar biertjes. Ben een keer echt dronken geworden, waarbij ik volkomen flipte, begon te hyperventileren etc. dus dat doe ik ook niet meer... Ik ben nu eenmaal niet zo'n type van lang leve de lol, ik ben maar 1x jong dus ik kan / mag alles doen. Ik sta met m'n beentjes op de grond en ben heel serieus en bewust bezig met wat ik doe, en waarom..Tsja Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:30

See, daar komt de aap uit de mouw. Alcohol is erger dan blowen Knipoog Zo`n braaf meisje ben je dus helemaal niet.

Maar... onthoud je wel dat je echt maar 1 keer jong bent?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:35

De serieuse levensstijl word d'r toch niet opgedwongen?? Het is dus d'r eigen keus, dus daar kan je alleen maar respect [zwaar woord, maar ik kon even nergens anders opkomen] voor hebben. Beter dan van die mensen die elke avond knetter stoned en helemaal lam in de plaatselijke discotheek een beetje voor l*l staan terwijl ze het zelf niet doorhebben...