Ik heb een nieuwe collega die iets TE leuk is.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YENNA

Berichten: 13
Geregistreerd: 11-08-03

Ik heb een nieuwe collega die iets TE leuk is.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 00:59

Ja, wat moet ik uitleggen? Ik heb sinds een maand of 2 een nieuwe collega en ik kreeg op dag 1 al hartkloppingen van hem. Gewoon puur omdat ie zoooo sexy is....en daar moet je dan "professioneel" mee omgaan....tssss. Haha! Tong uitsteken Even serieus, ik ben (redelijk) gelukkig in mijn relatie, maar toch merk ik dat ik het wel errrug leuk vind om met hem samen te werken. Hij is grappig, slim, aardig, errrug aantrekkelijk, en heeeul gespierd en hij gaat GELUKKIG volgend jaar trouwen (met een meid die hij net 2 maanden kent, maar goed).... Knipoog Maar we klikken wel goed, dat merk ik aan alles. Ik zie aan de manier waarop hij kijkt dat hij mij ook wel leuk vind....een soort onzekerheid in zijn ogen ofzo....Ik merk dat als ik met iets bezig ben dat hij naar mij zit te kijken...we schrikken soms van elkaars blik....raar he?

Ik weet dat ik hier verder niks mee kan, en eigenlijk maakt mij dat niet eens wat uit. Ik ben gewoon blij met hem als nieuwe collega....ga ineens met meer plezier naar mijn werk Tong uitsteken En het mooie toeval is dat we ook nog eens veel samenwerken op dezelfde dagen....yeahhhh!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 07:26

Ach, ik denk dat dat iedereen weleens overkomt. Toch ook wel leuk om te merken dat je aandacht krijgt van zo'n jongen? Het wordt een ander verhaal als je hierdoor aan je eigen relatie gaat twijfelen.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:09

Idd Yorghos... mij in elk geval wel. Gewoon van de aandacht genieten en met plezier naar je werk gaan. Ideaal toch?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:35

Da's nog eens geluk hebben ! Tong uitsteken
Een aardige knappe collega erbij, en je gaat ook ineens met plezier naar je werk.
'k Zou zeggen: houden zo !

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:30

owowowow een knappe man! waar werk je?? Knipoog