Mijn konijn is niet meer :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Mijn konijn is niet meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 19:09

Vanmorgen kwam mijn vader binnen en hij zei: er is iets niet goed met Pluisje (mijn konijn dus) ze had bijna niks gegeten en niks gedronken. Dus ik naar Pluisje toe en had even de drinkfles eraf gehaald en bij haar gehouden. (ze zat in het nachthok en wou er ook niet uit, en het drinkflesje hangt in het daghok) Nou daar dronk ze wel van, dus toen zei Dennis, zet haar dan eens in het daghok neer, dus ik haar eruit getild en wat zag ik: heel haar achterwerk en ook een stukje buik vol met diaree. Sorry niet zo smakelijk. Dus ik schrok me een hoedje, ik de dierenarts gebeld en zij adviseerde yakult en brokken, de brokken die wou ze echt niet en de yakult hebben we met veel moeite naar binnen gekregen. Maar toen had ik haar dus even op de stoep gezet om er goed bij te kunnen en toen wou ze ervandoor, en toen zag ik dat ze zich op haar voorpoten voorsleepte, haar achterpoten kon ze niet meer gebruiken. (1 pootje was al een beetje verlamd, zijn we al eerder mee naar de dierenarts geweest maar kon geen kwaad zolang ze er niet meer ging slepen) dus ik weer de dierenarts bellen, en toen zei ze dat we toch beter even langs konden komen. Dus Dennis en ik op de fiets ernaar toe. En toen zei de dierenarts dus al waar ik bang voor was, het was het beste om hem in te laten slapen. Het was in het minst erge geval een verstopping maar het kon ook een tumor zijn. Er kwam ook bloederig slijm uit haar achterwerk. Dus hebben we haar maar in laten slapen. Ik mis der wel maar het was het beste voor haar. Ze is toch 6,5 jaar geworden.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:19

Altijd vreselijk als een diertje dood gaat Huilen
Mijn konijntje begint ook al zo oud te worden en gaat ook al wat achteruit Scheve mond
Gelukkig is je konijn wel oud geworden

Just keep passing the open windows.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:20

Wat vervelend voor je... Heel veel sterkte ermee! Verdrietig

... And we like all the fluffy animals.


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 19:26

Ik had bij de dierenarts al gelijk gevraagd of ze pijn heeft gehad, maar voor zover de dierenarts zag had ze waarschijnlijk geen pijn gehad, daar ben ik wel blij om moet ik zeggen, want ik moet er niet aan denken dat ze de laatste dagen van haar leventje pijn heeft moeten leiden

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:49

Heel veel sterkte!
Helaas zal ik mijn konijntje binnenkort ook in moeten laten slapen, is ook 6,5

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:51

Wat heeft jouw konijntje dan Ethelate?
Ik heb ook een konijntje en die is 5 juni 9 jaar geworden. dus bijna 9 en een kwart jaar oud. Ze houd het nog goed vol ookal weet ik dat de tijd ooit eens moet komen. Het is een oud konijntje dat zie je maar ze eetr nog wel goed. (of zullen dat de muizen zijn Tong uitsteken)

Maar jij heel veel sterkte! Het is niet leuk om je beestje te verliezen. Vooral niet als je die al zolang hebt gehad.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:01

Sterkte Auk, ik weet hoe erg de pijn kan zijn... Ik moest ook een tijdlang afscheid blijven nemen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:09

Agossie, dat is ook sneu. Ik had met mijn konijnen myxtamatose, ze waren niet ingeent omdat we op een flat woonden en de eerste nacht zijn ze besmet in de nieuwe tuin, waren ze op stap gegaan... Allebei in laten slapen, dat was cht heel erg.

Sterkte..

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:42

Gossie... wat zielig... mijn konijn was 8.5 toen we haar in lieten slapen en dat is nou ongeveer 2 weken geleden, ze had haken op haar kiezen en voor de operatie moest ze onder narcose, die narcose had ze waarschijnlijk niet overleeft , dus toen hebben we besloten haar in te laten slapen...

Sterkte nog!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:18

Sterkte aukje, nooit leuk als een dier dood gaat..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 11:45

Bedankt allemaal! Het gaat nu wel weer. Maar het blijf niet leuk. Vooral toen ik vanmorgen mijn andere konijn buiten eten gaf en ik dat lege hok daar zag staan Scheve mond

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:08

Sterkte meis!
Mijne is ook net twee uur geleden weg gegaan.
Ik zit hier met tranen in m'n ogen, kan bijna niet meer zien wat ik typ Huilen Verdrietig

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:26

Errug sneu...
Ik weet hoe het voeld als je je diertje kwijt raakt stertke !

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:39

sterkte, ik heb dit nog nooit tegengekomen maar vrees dat het niet lang meer gaat duren

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:05

Ach gossie Verdrietig

Veel sterkte he Ach gut

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:08

Ach gossie, sterkte ermee... Scheve mond

Het leven is een gebakje!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:41

Jakkes, niet leuk auk!
Echt heel veel sterkte met het verlies van Pluis. Dat was toch je allergrootste he (net zo groot als bo?)
Gelukkig maar dat ze geen pijn heeft gehad en dat jullie er zo snel bijwaren.
Heeeeel veel sterkte! Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie