ik vindt bokt....gezellig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:58

lis schreef:
Ik vinD bokt ook heel gezellig Haha!
Sorry, kon het niet laten Tong uitsteken


Hahahahaha Haha! Bokt is geweldig

en over die typfoutjes kan ik me ok zo opvreten Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 23:01

AnneOmie schreef:
Ondanks alles (het onderlinge gebanketstaaf etc.) vind ik bokt toch gezellig en ik kijk er ook iedere dag naar uit om naar mijn werk te gaan Haha! kan ik weer lekker bokken Tong uitsteken


Jij wel Haha! Bij mijn werk hebben ze internet eraf gehaald en nu kan ik NOOOIT meer bokken op het werk...boehoe. Ik vind Bokt steeds leuker worden, omdat ik nu na een jaar, steeds meer mensen leer kennen. Dat maakt het zo leuk! *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 23:03

hihi...als ik het zo lees denk ik dat we met zijn allen gewoon hartstikke boktverslaafd zijn Haha! ofterwijl.....BOKKERS....WE ZIJN VERSLAAFD AAN ELKAAR!!!! Ach gut

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 23:05

Franca schreef:
hihi...als ik het zo lees denk ik dat we met zijn allen gewoon hartstikke boktverslaafd zijn Haha! ofterwijl.....BOKKERS....WE ZIJN VERSLAAFD AAN ELKAAR!!!! Ach gut


Dat is eigenlijk wel een hele lieve gedachte Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:05

ik heb nu pauze(zit op mn werk) en ik mag nog wel bokken(sja voor hoelang...) gezellie ff lekker bokken! Ff dr tussenuit, zo zie ik het....escapen van de werkelijkheid, zit dan ondertussen al op mn paard weer nieuwe ideeen in praktijk te brengen die ik hier zie!

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:17

Ik zit nu op school...moest gewoon eventjes langs komen "bokken"...maar wel oppassen want ze kunnen hier "meekijken"..:S