Bad hair year

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sl0wm0ti0n

Bad hair year

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:10

Ik ben m'n haar al een tijdje zat. Ik heb 1 jaar geleden ofzo permanent laten zetten en dat heeft me haar echt helemaal kapot gemaakt, het is droog en heel futloos. Heb al vanalles geprobeerd, de eerste dag dat ik het gewassen heb zit het wel goed maar daarna niet meer. Drom wassik het nu wel vaak, maar dat is ook nietecht goed. En aangezien m'n haar nietecht snel groeit en er in de helft van m'n haar nog krulletjes zitten (staat slordig) fohn ik het ook wel, maja daar word het al helemaal dood en droog van.. SOms doe ik er wel eens met warmte krullers krullen in zetten (zie profiel) maar dat blijft ook nietecht lang zitten en word me haar weer zo vet van, en het zetten duurt zo lang. *ZUCHT* Ik heb dus een bad hair year Haha! en was van plan het te laten knippen. Maybe een pony ofzo (maja das wel rogoreus dat groeit nietecht snel... ) en een heel stuk korter. M'n haar is nu ongveer 20/25 cm over m'n schouders.. Weet iemand een site met veel plaatjes van kapsels? Ik word echt gefrustreerd als de hele familie hier naar de kapper gaat (allemaal kort haar) elke 3 weken ofzo en als ik zeg dat ik maar eens naar de kapper ga, "zou ik niet doen, krijgje spijt van" "Kort haar staat niet bij jou" "Je haar is leuk zo" te horen krijg.. Maar ik irriteer me eraan, iemand leuke tips?? of sites waar ik wat kapsels van af kan halen?

Blond

"What we call human nature, is actually human habit.."

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:11

Ik weet geen sites... maar ik ken wel je probleem Haha!. Ik heb het nu gewoon een keer geknipt tot aan m'n schouders en het zit nu echt geweldig. Iedereen zei me ook: moet je niet doen, lang haar is mooi, je krijgt er spijt van. Maar nu opeens zegt iedereen: Echt leuk je haren! Maakt je veel ouder en het zit veel mooier.

Ik zou het gewoon een keer goed laten knippen zodat dat permanent eruit is. Het groeit toch zo weer op die lengte. En pony moet je alleen doen als je echt heel steil haar heb. Ik ben een keer mega verknipt met een pony laten knippen, omdat mn haar best pluizig is.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:44

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: knippen!
Vroeger had ik ook halflang en doodgepermanent haar. Toen heb ik het kort laten knippen, want het zat voor geen meter meer. De kapper heeft eerst bijna 10 minuten lopen zaniken dat ze het zo zonde vond en of ik het wel heel zeker wist, want het duurde zo lang voordat het er weer aan was...
Nou, sindsdien heb ik het niet meer laten groeien, en het bevalt prima! Geen dooie punten meer en als ik het nog eens laat groeien, ziet het er wel goed uit.
Je kunt het natuurlijk eerst ook een heel stuk af laten knippen, het hoeft niet helemaal kort. Maar dood of beschadigd haar knapt alleen maar op van een rigoureuze (schrijf je dat zo? Verward ) knipbeurt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie