Zou je weer een relatie willen met een ex?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:26

nee ik hoef mn ex niet terug. ik vermaak me nu prima en vind het heerlijk om lekker vrij te zijn. bovendien is er veel te veel gebeurd en zou ik t gewoon niet meer willen. punt erachter en het voelt beter dan ik verwachtte.


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:29

Nee absoluut niet, me laatste ex was een player.
Tussen me huidige vriend is het wel een keer uit geweest (toen werd ik dus verliefd op me player ex) maar we zijn wel weer bij elkaar terug gekomen.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:14

nope absoluut niet ik hoef voor geen goud mijn ex terug... hij heeft mij al die tijd besodemieterd dat hij nix geen drugs gebruikte totdat je bij hem komt als "verrassing" en compleet strak van de drugs op de bank hangt ... nou nee bedankt...
Mijn huidige vriend is een schat van een jongen die ik echt nooit meer "wegdoe" ik hou echt ontzettend veel van `m ((ennuh probeer maar eens iemand te vinden die uit een dorp bijna 20 km verder op je op komt halen midden in de nacht na het stappen omdat je geen zin hebt om te fietsen Knipoog en dat zonder commentaar en met een vrolijk gezicht doet ))

Estranged

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:47

Kortom, het ligt er dus heel erg aan waarom het ooit een ex is geworden. Als je ooit uit elkaar bent gegaan omdat het toen "gewoon niet ging"om de een of andere reden wil dat niets zeggen over de dag van vandaag, waar julllie intussen allebei ouder en (hopelijk) wijzer zijn geworden.

Als het bij allebei de partijen goed voelt, waarom dan in vredesnaam niet ?

Persoonlijk zijn er 1 of 2 exen waar ik misschien in de toekomst nog wat voor zou kunnen voelen, maar dan moet ik er zeker van zijn dat de issues die er toen tussen ons waren geen rol meer gaan spelen in de toekomst....

~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:55

JA

Just Beleve and HOPE

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 23:04

neeeeeeeeeeee

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:06

Neeeee ik heb het niet voor nixs uit gemaakt! Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:14

Pff moeilijk... Ik zelf zou niets meer willen beginnen met een van m'n exen, zelfs niet de laatste, waarvan jullie allemaal wel weten wie dat is... Het ging bij ons ook zo ongeveer uit, vanwege de vastigheid. Er zit nog een veel ingewikkelder verhaal aanvast, maar daar ga ik jullie niet mee vervelen Lachen Ik heb hem erg lang teruggewild, maar nu... Nu absoluut niet zelfs.. Het klinkt hard, maar nu ik hem beter ken, weet ik gewoon dat wij niet bij elkaar passen. We zijn wel beste vrienden, dat gaat over het algemeen wel goed. We hebben zo af en toe natuurlijk wel onze problemen/jaloersigheden etc. Ik begin nu weer interesses te krijgen in anderen en ik merk dat hij het daar toch wel lastig mee heeft. Er zijn dus zeker nog wel gevoelens van zijn kant af... Dat is soms best moeilijk.. niet alleen om te snappen, maar ook om er mee om te gaan.. Ik wil alles aan hem kwijt, maar soms doet hem dat juist pijn...

Anyway, om weer ontopic te gaan *LOL*, ik zou niets weer beginnen met m'n ex, al helemaal niet als er een derde bij betrokken is geweest (in wat voor geval dan ook..Verdrietig )

Succes ermee in elk geval!

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:01

Wat gevoel wat betreft.. ja best wel eigenlijk, maar wat verstand betreft nee absloluut niet, mijn ex was een enorme jokkebrok, helaas wel een charmante Knipoog

juval

Berichten: 13180
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:24

neee, want ik heb geen ex..... Tong uitsteken

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:33

Nee absoluut niet. En al helemaal de laatste niet de L*L.

Maar ja bij mij is een ex een ex en dat blijft ie ook, mocht dat niet het geval zijn dan moet er toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel voor gebeuren (voor eventuele aankomende exxen hihihi). Maar het is natuurlijk JOU keuze wat WIL jij....

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:45

Ik zou zo mn ex weer terug willen. Ik baal er nu zo erg van dat ie een vriendin heeft. En betrapte me er gister op dat ik nog zoveel gevoelens voor hem heb. Maar langzaam word dat steeds minder. Zolang ik hem maar niet meer spreek...

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:48

Ik hoef geen van mijn exen meer terug Haha! Sommige heb ik echt hele nare herrinneringen aan, andere hele goede, maar uit is uit en ik zie geen reden waarom het weer aan zou moeten gaan Haha!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:55

Ik ga nu sinds 2 maanden weer met mn "ex",het was 4 jaar uit,ik was 16 toen ik met hem ging tot mijn 17e en nu 4 jaar later zijn wel elkaar weer tegengekomen,hem werd het ook allemaal te vast,maar we zijn er nu allbij klaar voor,en ik zou hem niet meer willen missen!
Dus doen wat je hart zegt!!!

Lang gewacht,stil gezwegen,nooit gedacht,toch gekregen......

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 23:06

Ja ik zou het ook doen,maar net wat hier boven ook gezegd word..Net op de manier waarvan het uit is gegaan ,daar hangt het vanaf.. Maar op zich .ja ik zou dat wel doen..

keep calm, I'm engaged!!! <3

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 23:29

Hangt geheel van de omstandigheden af.
Heb het wel eens opnieuw geprobeerd met een ex, liep op niks uit en heb daar veel van geleerd.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Jacquelinee_, YandexBot en 168 bezoekers