wij worden echt verwend!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

wij worden echt verwend!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 21:22

Worden jullie ook zo verwend sinds je een kleine hebt?

Hier is het af en toe echt bar en boos hahahaha
De een komt met leuke "Nike" gympjes aanzetten, de ander komt met een leuk rompertje van "Jovink en de voederbietels", weer een ander komt met een leuke spijkerbroek en spijkerjasje aanzetten......en ga zo maar door......... Bloos
We komen ondertussen om in de kleding en kado's......echt zo lief van iedereen......
En dat zomaar........ verwennerij........heerlijk he.....om moeder te zijn Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:33

Jamaar het is ook zo leuk om voor die kleine hummeltjes dingetjes te kopen Haha! Ik kan altijd uren rondneuzen als ik een kraamkadootje moet kopen, heerlijk

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:40

same here Lachen
dat kleine spul heerlijk!maar gelukkig heb ik weinig babys om me heen anders ben ik in no time failliet

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 09:08

Je geeft je omgeving gewoon een reden om lekker te gaan shoppen! Het gaat dus helemaal niet om jou.. Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:09

Inderdaad! Gisterochtend kwam mijn schoonmoeder met: een joggingbroekje (was afgeprijsd, ze was heel trots om iets in de uitevrkoop te kopen), en een legging met een rood truitjes, en een spijkerovergooier met een roze truitje. Daar had ze de prijsjes maar wel van af gehaald (was uit de nieuwe collectie van H en M).
's Middags komen mijn ouders langs. Mijn moeder had weer een baseball cap (voor volgend jaar vast, ze verzuipt er nu nog in) en een bikini-broekje opgesnord.

Aan de ene kant vind ik het erg leuk. Maar zoals met mijn schoonmoeder ook, die verwend dat kin zo erg met kleren. En ze word straks oppas, hoe zal dat gaan? Elke week met oma mee kleren kopen??? Bovendien vind ik het erg leuk om zelf kleren te kopen, heb nog heel veel stof liggen voor Vereen. Ze zei gister zelf dat ze nu zou stoppen tot rond kerst. Ik hoop maar wel dat ze begrijpt dat ik voor kerst ZELF iets ga maken voor Vereen (gelukkig hebben we 2 kerstdagen). Ben ik nu ook ontevreden en verwend?

't Word tijd dat de kleine wakker wordt, gaan we lekker douchen, en dan krijgt ze een spijkerbroekje aan die mijn moeder heeft genaaid (in rijbroek-model) en een trui die ik heb gebreid.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:49

Ik vind het ook leuk om die kleine spulletjes weg te geven! Dan zie ik iets leuks hangen bij de kleine maatjes en dan denk ik: aan wie zou ik dit eens geven? Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 18:39

Heerlijk he.....ik heb nooit geweten dat er zoveel van die leuke kleine spulletjes bestaan Bloos

Vandaag hebben we weer een bodywarmer gekregen..... en een heel lief speelgoedje voor straks op de kinderstoel en gisteren een heel stoer spijkerjack met een leuke broek.....

Spijkerjack met bodywarmer erover heen staat zeeeeer stoer Cool
Geitenwollen sokjes heeft hij ook al gekregen *grin*......leuk voor over 2 maanden met dan kleine ienieminie klompjes eronder hahahaha

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:52

Die van mij heeft ook al klompjes en een overalletje (want ze moest eerst maar beginnen met stallen mesten....)
'k Zal naar beneden gaan. Ze begint net te roepen: eten eten eten eten!