(katte) haar vrije stof?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

(katte) haar vrije stof?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 13:06

We worden het maar niet eens.. ik wil niet meer bij mijn moeder onder de kattenharen weggaan als ik even op de bank heb gezeten, mijn moeder wil geen leren bank.
Nou mag ik een grand foulard (lap stof dus Knipoog ) uitzoeken om over de bank heen te doen, maar ik vraag me dus af of jullie een geweldige tip hebben welke stof geen kattenharenmagneet is Lachen

Ik zat zelf aan velours te denken.. iemand enige ervaring daarmee?

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:11

Volgens mij is velours juist een kattenharen magneet..... De haren blijven in ieder geval makkelijk in het (hoog)polige stul hangen is m'n ervaring....

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 13:13

Cathelijne schreef:
Volgens mij is velours juist een kattenharen magneet..... De haren blijven in ieder geval makkelijk in het (hoog)polige stul hangen is m'n ervaring....

Ik hoopte inderdaad dat ze er in bleven hangen, en dus niet aan mijn kleren plakten Knipoog

Alle andere tips zijn welkom.. ik kan nml bijna een nieuwe kat maken als ik bij mams vandaan kom Knipoog

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:17

Zat ff te denken wat we thuis gebruiken tegen de haren. Wij hebben zo'n stofborstel. Dat is een borstel met een velours (?) oppervlak, zodat daar al het stof en de haren in blijven hangen. Wat je ook hebt zijn "kleefrollen", zodat daar de haren aanblijven hangen als je die over je kleding heen haalt. Denk dat de Blokker en aanverwante winkels die wel verkopen.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:25

Cathelijne schreef:
Zat ff te denken wat we thuis gebruiken tegen de haren. Wij hebben zo'n stofborstel. Dat is een borstel met een velours (?) oppervlak, zodat daar al het stof en de haren in blijven hangen. Wat je ook hebt zijn "kleefrollen", zodat daar de haren aanblijven hangen als je die over je kleding heen haalt. Denk dat de Blokker en aanverwante winkels die wel verkopen.


Die kleefrollen werken heel goed maar zijn heel duur in het gebruik.
Zelf gebruik ik altijd van dat brede plakband waar dozen mee worden dichtgeplakt.
Met een spijkerbroek heb je trouwens het minst last van kattenharen.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 16:50

ThePast03 schreef:
Met een spijkerbroek heb je trouwens het minst last van kattenharen.

OK dan! dus een bank van spijkerstof? Knipoog

Nog meer tips hoe je de haren op je kleren kan voorkomen?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:51

Neem een rol tape mee, en naderhand ga je even vechten met tape Haha!