Gebruik van DVDspelers.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie heeft er een DVDspeler?

Nee
4 (10%)
Ja, alleen in de computer
9 (23%)
Ja, 1 voor bij de TV
6 (15%)
Ja, ik heb er meerdere
20 (51%)

Totaal aantal stemmen: 39


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:49

Ik heb er twee, een voor bij de TV en een in mijn computer. En ze worden allebei gebruikt. Die bij de TV is regiovrij, en ik heb namelijk nogal wat DVD's uit Amerika. De DVD speler op mijn computer had ik in het begin en ik had hem bedacht voor beide opties: bij de TV en bij de computer. Helaas valt hij niet regiovrij in te stellen. Dus toen kwam er vanzelf de DVD speler bij de TV...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:59

Twee computers waar je een DVD op af kan spelen, een Playstation 2 waar je een DVD op kan afspelen en een gewone DVD-speler voor bij de tv Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:24

Een speler in mijn PC die in directe verbinding staat met mijn videorecorder en zo dus naar de TV. Mijn videorecorder kan nogal veel en met de huidige opstelling kan ik ook dvd's naar vhs tape opnemen, maar wie zit daar nu nog op te wachten Verward. Videobanden nemen onwijs veel ruimte in, in een map iets groter dan een videoband kan ik aardig wat schijfjes kwijt en dat bevalt me prima. Met een andere filmverzamelaar heb ik een soort ruil-project en vullen we elkaars verzamelingen aan Lachen. Een dvd-brander staat nog op het lijstje, maar die vind ik niet direct noodzakelijk. Als ik iets gebrand wil hebben, dan vind ik wel iemand die dat even kan doen voor mij.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 02:20

Lovely schreef:
Mijn videorecorder kan nogal veel en met de huidige opstelling kan ik ook dvd's naar vhs tape opnemen, maar wie zit daar nu nog op te wachten Verward.


Ach, het is leuk dat je de optie hebt OK dan! Tong uitsteken