Ik ben compleet door aan het draaien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Ik ben compleet door aan het draaien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 12:08

ik zit hier al lang mee maar wilde het hier niet op bokt zettenomdat ik dat niet zo gepast vond, maar nu wil ik echt eens jullie steun en mening horen (of commentaar hahhah)!!!!!!!!

ik ben vorig jaar juni afgestudeerd als kraamverzorgster.
heb dat werk met veel liefde zeker 4 maanden zelfstandig gedaan.
heb toen een verschrikkelijke slijmbeursontsteking aan mijn rechter schouder gekregen.
ze wisten toen nog niet wat het was.
ik ben in oktober vorig jaar ziek geworden en zat tot januarie in de put.
eindelijk in april hebben ze het gevonden en het beesje een naam gegeven, een slijmbeursontsteking ook nog chronisch dat betekend dus dat ie steeds terug kan komen bij verminderde weestand.

er werd me gezegd ik zou maar es gaan kijken voor ander werk bla bla.
ik ben dat toen gaan doen ik stuitte op de opleiding onderwijsassistent voor de basisschool.
ben me erin gaan verdiepen want ik werd gek thuis.
ben 21 geen leeftijd om thuis te hangen.
maar toen ben ik ontslagen bij DOMICURA =poedersuiker.
maar goed.

toen viel ik onder cadans.
na veel praten preken en zelfs anti depressieva tabletten wilde ik een antwoord mag ik met die opleiding beginnen en krijg ik dan een uitkering zodat ik verder kan met mijn leven.
nu het is augustus en heb nog geen antwoord ze zeggen wel ja de kans is groot maar durven me geen definitief antwoord te geven!!!!!!

daarnet belde ze en ik heb me inmiddels aangemeld voor die opleiding.
o mevrouw dus u bent op eigen houtje bezig!!!!!!!!!!!!!!
NOU JA
ik zeg ik probeer wat van mijn leven te maken.

Mijn conclusies zijn:
de staat wil niet dat je werkt ze geven je wel een uitkering kun je lekker thuis blijven

nu snap ik waarom er zoveel werkelozen zijn.

nu snap ik waarom (ik wil niet discriminerend over komen) donkere mensen niks doen
ze zouden p o t v e r d o ri e gek zijn als ze ginegn werken

als ik er nu geen vaart achter had gezet zat ik nog steeds lekker de hele dag te bokken.

maandag begint mijn stage en dat nog steeds zonder toestemming dus als ze dalijk zeggen sorry mevrouw we kunnen u niet vergoeden dan zit ik met een opleiding die ik dan wel moet betalen.

JONGENS WAAR ZIJN WE MEE BEZIG HIER IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:16

Breek ons de bek niet open, UVi' is toch echt een van de slechtste organisaties in Nederland. Men zou een programma moeten maken over UVI leed.

Maargoed. je zal zien dat je door eigeninnitiatief straks de deksel op je neus krijgt. GEKMAKEND ben het helemaal met je eens

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:54

Hee, de opleiding onderwijsassistent heb ik bijna af. Is echt heel leuk!!! Veel succes met alles!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 20:32

hoe bedoel je een deksel???????:-S


en annemiek waar heb jij die opl gevolgd??????????

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:43

De opleiding OA is heel erg leuk! Een vriendin doet het nu ook van mij. Zij bleek in het 3de jaar met de stage in het ziekenhuis allergisch te zijn voor de zeep daar. En die wordt in alle ziekenhuizen gebruikt Nu heeft ze dus besloten om OA te doen en ze heeft er geen moment spijt van!!!!! Dus doe wat je lukt...... Knipoog

maarja die regeltjes Boos! Huilen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:52

Ik kan me goed voorstellen dat je het even helemaal zat bent. Wat een gez**k allemaal zeg!
Snap het ook goed dat je het thuiszitten zat werd. Succes met je opleiding, en ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 22:00

ik zal jullie op de hoogte houden