Boktweekend - voorschot. Lees even allemaal!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:48

Het is de bedoeling dat iedereen een voorschot doet op het boktweekend zodat niemand vlak van te voren zomaar afzegt. Vorig jaar zijn de mensen van de Paalhoeve een paar keer 'belazerd' en sindsdien doen ze het zo, erg begrijpelijk vind ik. Het voorschot is dus meteen borg. Iedereen betaalt hetzelfde bedrag, of je nu wel of geen paard meeneemt, of een paard huurt. De bedoeling is dat zondag aan het einde van het weekend iedereen zijn eigen deel bij betaalt. Voor de een zal dit dus meer zijn dan voor de ander. Wat hier dan ook bij komt is bijv. een extra lunch (zaterdag middag) van 15 gulden, drankjes die je aan de bar bestelt etc.

Het bedrag is in totaal 617,50 voor de 14 personen die zich voor het hele weekend hebben ingeschreven. Dit wordt f 44,10 per persoon. Nou is dat dubbeltje zo banketstaaf dus dat wil ik ook nog wel betalen. Iedereen moet dus 44 gulden storten, die mee wil. Dit geldt dus niet voor degenen die alleen met de huifkartocht mee gaan.

Willen jullie dan z.s.m. (liefst binnen 10 dagen) de 44 gulden overmaken op rekening:

3106.84.854 (Rabobank)
ten name van:

T.E. Klop
Purmerend

onder vermelding van je eigen naam + je nickname van hier op bokt.

Alvast bedankt!

_________________
Wie het laatst lacht, denk het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-03-08 19:16 ]</font>


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:58

die van mij is onderweg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:04

mijne ook bijna geloof ik Verward

nah komt in orde

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Anoukjuuuhh, fleurtjeuh, karinmanon, LiDi, SemrushBot, Venthe, YandexBot en 190 bezoekers