Formule 1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:16

Ik kijk af en toe als mijn vader aan het kijken is.
Was eerst altijd voor Häkkinen, maar die is nu gestopt en nu ben ik voor Raikonen en Coulthard (vind die McLarens gewoon het mooist Tong uitsteken, heb er eigenlijk helemaal geen verstand van haha Tong uitsteken) en ook wel voor Montoya trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:32

Picasso schreef:
Als Karl Wendlinger in de formule 1 terug was gekomen na zijn vreselijke ongeval in Monaco, had ik nu nog elke GP voor de tv gezeten!!! Lovers Nogmaals ik vind het een kanjer Vingers aflikken


Weet iemand toevallig waar Karl tegenwoordig in rond scheurt? Ik volg de autosport niet meer zo. Beetje off-topic, sorry, maar ben erg nieuwsgierig of iemand het weet.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:37

Hij rijdt bij de Deutsche Tourenwagen Masters voor Audi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:48

Thanx Ynzo, misschien toch weer eens de moeite waard om te gaan kijken, wordt er weleens iets uitgezonden op Eurosport ofzo? En hoe doet ie het?? Karl bedoel ik. Lachen .....(lijk wel een puber, hahahahahaha)! Bloos!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:52

Picasso schreef:
Thanx Ynzo, misschien toch weer eens de moeite waard om te gaan kijken, wordt er weleens iets uitgezonden op Eurosport ofzo? En hoe doet ie het?? Karl bedoel ik. Lachen .....(lijk wel een puber, hahahahahaha)! Bloos!


hahaha, geeft toch niet? DTM is ook erug leuk om te zien (gooi het maar daarop Haha! )

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:55

Bij de laatste race [eerste van dit seizoen weer] was 'ie 15e geworden Scheve mond

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:13

Hij is soms bij de ik meen Duitse ARD te zien als aanspreekpunt. Meestal trainingen en oefensessies F1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:34

Grani schreef:
Hij is soms bij de ik meen Duitse ARD te zien als aanspreekpunt. Meestal trainingen en oefensessies F1.


Alleen te horen of ook te zien Vingers aflikken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:35

cloris"]
[quote="Picasso schreef:
Thanx Ynzo, misschien toch weer eens de moeite waard om te gaan kijken, wordt er weleens iets uitgezonden op Eurosport ofzo? En hoe doet ie het?? Karl bedoel ik. Lachen .....(lijk wel een puber, hahahahahaha)! Bloos!


hahaha, geeft toch niet? DTM is ook erug leuk om te zien (gooi het maar daarop Haha! )
[/quote]

Tuurlijk ben een groot fan van DTM Schijnheilig
En dan vooral van die Oostenrijker...eh hoe heet ie ook al weer?? Schijnheilig Haha!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:45

Picasso"]
[quote="cloris"][quote="Picasso schreef:
Thanx Ynzo, misschien toch weer eens de moeite waard om te gaan kijken, wordt er weleens iets uitgezonden op Eurosport ofzo? En hoe doet ie het?? Karl bedoel ik. Lachen .....(lijk wel een puber, hahahahahaha)! Bloos!


hahaha, geeft toch niet? DTM is ook erug leuk om te zien (gooi het maar daarop Haha! )
[/quote]

Tuurlijk ben een groot fan van DTM Schijnheilig
En dan vooral van die Oostenrijker...eh hoe heet ie ook al weer?? Schijnheilig Haha!
[/quote]

Wend Karllinger geloof ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:46

cloris"]
[quote="Picasso"][quote="cloris"]
[quote="Picasso schreef:
Thanx Ynzo, misschien toch weer eens de moeite waard om te gaan kijken, wordt er weleens iets uitgezonden op Eurosport ofzo? En hoe doet ie het?? Karl bedoel ik. Lachen .....(lijk wel een puber, hahahahahaha)! Bloos!


hahaha, geeft toch niet? DTM is ook erug leuk om te zien (gooi het maar daarop Haha! )
[/quote]

Tuurlijk ben een groot fan van DTM Schijnheilig
En dan vooral van die Oostenrijker...eh hoe heet ie ook al weer?? Schijnheilig Haha!
[/quote]

Wend Karllinger geloof ik Haha!
[/quote]

Eh ja zoiets ja *LOL* *LOL*

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 20:42

*schop*

Jawel, er is weer een grand prix geweest, in Monza.
Winnaar: M. Schumacher.
Micheal ligt nu dus 3 punten voor op Montoya in het kampioenschap. *spannend*
De race vond ik vrij rustig, geen spectaculaire inhaal manouvres (behalve dat Montoya het even probeerde bij schumacher in de eerste paar bochten). Die nieuweling die in de plaats van Ralf reed, deet het ook best leuk. ( ben even zijn naam kwijt Bloos )
Wie heeft hem gezien en wat vonden jullie er van?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:55

Ik had de mini-t.v wel aanstaan, maar was zo druk op de computer dat ik er eigenlijk niet veel van gezien heb. Gezien de einduitslag misschien maar beter ook Knipoog .

Nog even duimen voor KIMI !! OK dan!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:49

Ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren F1 verslaafde

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 13:12

De naam van die invaller is me inmiddels ook weer te binnen geschoten: Gene. OK dan!
Kimi rijd idd ook leuk, maar ik ben toch Montoya fan Tong uitsteken