Balen, ik val buiten de boot...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Balen, ik val buiten de boot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 17:07

Vandaag had ik een afspraak bij de woningbouwvereniging, om te bekijken of ik in aanmerking kom voor een woning en evt. voor een urgentieregeling.
Zie voor de reden mijn topic [AM] Wanneer hak je de knoop door?

Toen ik bij de woningbouw aankwam werd al binnen 2 minuten duidelijk dat ze niets voor mij kunnen betekenen. De reden van mijn evt. verhuizing komt niet in aanmerking voor urgentie en er is een nieuwe toewijzingsregeling van kracht geworden waar ik niets van wist. Iedereen die voor een woning in aanmerking wilde komen moest voor 01-03-2003 opnieuw inschrijven.
Ik heb daar niets over gehoord, ook geen brief gekregen oid. Dus nu ben ik mijn 2 jaar inschrijving gewoon kwijt. Heb me vandaag opnieuw ingeschreven, maar moet nu weer onderaan de ladder beginnen.
*Zucht*
Daarna nog naar diverse (particuliere) bemiddelingsbureaus geweest, maar ook daar kunnen ze me niet helpen. Mede door de tijd van het jaar (aanvang collegejaar). Ja, vanaf 650 euro kale huur kan ik wel wat krijgen, maar dat is gewoon niet op te brengen voor mij alleen.
Ik baal hier echt van. Had erop gerekend dat ik wel iets zou kunnen krijgen, maar nu val ik zowel in Breda als in Eindhoven buiten de boot.
Mocht het tussen mijn vriend en mij verkeerd lopen, dan ga ik voorlopig in de caravan van mijn ouders op stal bivakeren. Niet de beste optie, maar wel de enige die er op dit moment is.
Moest het even kwijt, ben behoorlijk teleurgesteld...

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:15

En is het een optie om een kamer te gaan zoeken? Ook dat is op het moment absoluut niet makkelijk, maar misschien prettiger dan in de caravan te zitten. Zeker met de winter die er natuurlijk wel aan zit te komen...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 17:26

Voor kamers is dit absoluut niet de juiste tijd. Ik zal wel gaan zoeken, natuurlijk, maar heb ook daarvoor weinig hoop...