overleden aan overdosis....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:54

en als ze je dan gaat slaan en je man ook jeetje kun je het je je wel voorstellen wat je je ouders hebt aangedaan hahahhahahahaha
stle je es voor zeg ik kreeg zo'n kind ik pleegde zelfmoord geloof ik hahah

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:57

Ik was echt een draak. echt erg. maargoed dat ligt achter me en ik ben gelukkig redelijk opgedroogd.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:58

nog 10 jaar rust en dan zul je het meemaken met je kleine hahahahhahaha
zit je dan wel nog op bokt??
dan probeer ik je te steunen en te troosten hahah
jeetje dan ben ik er ook alweer 32 en hb zelf denk ik dan een kleine (hoop ik dan)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:59

xxxmelody schreef:
nog 10 jaar rust en dan zul je het meemaken met je kleine hahahahhahaha
zit je dan wel nog op bokt??
dan probeer ik je te steunen en te troosten hahah
jeetje dan ben ik er ook alweer 32 en hb zelf denk ik dan een kleine (hoop ik dan)


ik ben bang dat ik het wel nodig zal hebben die steun dan.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:17

gewoon vroeg beginnen met kort houden. Natuurlijk niet TE kort want dat werkt averrechts.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 15:50

Er word hier wel gezegd dat de vrienden het ook schuld zijn? Hallo waar slaat dat op, sorry. Maar ze had heel veel problemen thuis, ze sliep zelfs niet meer thuis. Op Megarave was ze spoorloos, niemand kon haar vinden, iedereen heeft als een gek naar haar gezocht. Maar ze was nergens. Toen 'T' haar vond was het al te laat en zijn ze met haar mee naar het ziekenhuis gegaan. Een paar vrienden die in Amsterdam zaten zijn meteen gekomen. En nu zitten hier wel een paar vrienden helemaal wanhopig "Waarom hebben we niet wat beter gezocht?" "Misschien hadden we dit kunnen voorkomen?" "Waarom heeft ze zoveel gebruikt, normaal wist ze ook mate te houden?" "Wilde ze dood?"
Sorry maar ik vind niet dat jullie vrienden de schuld kunnen geven. Iedereen heeft gedaan wat ze kon en iedereen zit er vreselijk mee. Ik denk dat ze gewoon geen zin meer had in haar leven en daarom een overdosis heeft genomen. En je niemand maar dan ook niemand daar de schuld van kan geven!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:48

Mijn dochter zou het dus niet moeten wagen om op een 15 jarige leeftijd op een fuif te gaan he! Gelukkig hebben we hier een systeem dat alle jongeren om 11 uur binnen moeten zijn. de sirene gaat dan af en de politie doet hun ronde. Werkt uitstekend!!!
Kan natuurlijk overal gebeuren! Maar zoals mensen al zeiden;" BLIJF VAN DIE ROTZOOI AF!!!."

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:01

Vind het haar eigen verantwoording geweest! Zij vond dat het kon moet ze ook de consequenties maar nemen. Hard? tuurlijk maar als je met die dingen gaat experimenteren weet je welk risico je neemt!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:01

Fasel schreef:
Vreselijk. Maar ikkan ook niet anders dan zeggen 'blijf verdomme van die rommel af'.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat dit een leerschool is.


sluit ik me bij aan...sterkte..

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:28

Okkie1 schreef:
Er word hier wel gezegd dat de vrienden het ook schuld zijn? Hallo waar slaat dat op, sorry. Maar ze had heel veel problemen thuis, ze sliep zelfs niet meer thuis. Op Megarave was ze spoorloos, niemand kon haar vinden, iedereen heeft als een gek naar haar gezocht. Maar ze was nergens. Toen 'T' haar vond was het al te laat en zijn ze met haar mee naar het ziekenhuis gegaan. Een paar vrienden die in Amsterdam zaten zijn meteen gekomen. En nu zitten hier wel een paar vrienden helemaal wanhopig "Waarom hebben we niet wat beter gezocht?" "Misschien hadden we dit kunnen voorkomen?" "Waarom heeft ze zoveel gebruikt, normaal wist ze ook mate te houden?" "Wilde ze dood?"
Sorry maar ik vind niet dat jullie vrienden de schuld kunnen geven. Iedereen heeft gedaan wat ze kon en iedereen zit er vreselijk mee. Ik denk dat ze gewoon geen zin meer had in haar leven en daarom een overdosis heeft genomen. En je niemand maar dan ook niemand daar de schuld van kan geven!


oke maar dat wisten wij allemaal niet.
ik dacht dat de vrienden erbij waren

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:05

Als zo'n meisje echt wil dan hou je het niet tegen. je gaat naar zo'n feest om uit te gaan en niet om te babysitten.
11 pillen is veel, maar tussen de 1e en de 2e is een groot verschil, van de 2e naar de 3e is alweer minder enja als je er dan al 3 hebt waarom dan geen 4e 5e etc.
Het is heel banketstaaf voor haar familie en vrienden maar ze heeft het toch zelf gedaan, als je aan xtc begint weet je dat er risico's aanzitten. Een meisje van 15 kan de risico's niet overzien en neemt dan de verkeerde keuze die in dit geval fataal was geworden. banketstaaf voor haar omgeving maar uiteindelijk heeft ze zelf geslikt.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:02

tja stom genoeg wel

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:08

heb net weer hart van nederland gekeken en ben me toch zo erg geschrokken over hoe mooi die meid was.
jeetje echt een fotomodel
ik had me een rave type voorgesteld maar nee doodnormaal zoals ik ook.
ben best wel geschrokken want ja dit zou ik van haar niet verw8 hebben wel van zo'n kaalgeschoren type maar niet van deze mooie meid!!!!!
(alleen jammer dat ze een stel goede hersens mistte)

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:47

En die vader maar zeggen: zo was ze anders nooooooooooooit. Nou sorry hoor ze heeft ze toch echt zelf geslikt! Heel zwak van hem dat hij de organisatie aan wil pakken van het feest! Die hebben er toch niets mee te maken!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:55

Ik heb het stuk in de Telegraaf gelezen. Het blijft triest. Ongeacht de situatie in de familie. Ik vind alleen dat de boel wel erg overdreven werd: dat er bv. films werden gedraaid, waarbij hoofden werden afgehakt??

Overigens blijft het me verbazen dat ze ZOVEEL pillen kon bemachtigen. Wie is daar dan de schuldige aan? Heeft ze die aan een vreemde gevraagd, of van een kennis? Indien het laatste geval, dan zou ik degene zeer verantwoordelijk stellen, omdat die immers wist hoe oud ze was....

Ik vind niet dat je haar de schuld in de schoenen moet schuiven. Jonge meisjes zijn nu eenmaal over het algemeen zeer makkelijk te beinvloeden. Zij het nu om mode, roken, stoer doen, etc. gaat. En als ik dan lees dat ze problemen in de familie had, was dit gewoon een manier om de boel te ontsnappen. Met alle fatale gevolgen van dien.

Ik vind het echt sneu voor haar...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:42

irish_lady"]
En die vader maar zeggen: zo was ze anders nooooooooooooit. Nou sorry hoor ze heeft ze toch echt zelf geslikt! Heel zwak van hem dat hij de organisatie aan wil pakken van het feest! Die hebben er toch niets mee te maken!
[/quote]
veel ouders kennen hun kinderen bitter slecht. Omdat ze er nauwelijks ECHT naar kijken, of omdat ze niet onder ogen willen zien hoe hun lievelingetje werkelijk in elkaar zit.

[quote="Tyrza schreef:
Ik vind niet dat je haar de schuld in de schoenen moet schuiven. Jonge meisjes zijn nu eenmaal over het algemeen zeer makkelijk te beinvloeden. Zij het nu om mode, roken, stoer doen, etc. gaat. En als ik dan lees dat ze problemen in de familie had, was dit gewoon een manier om de boel te ontsnappen. Met alle fatale gevolgen van dien.

Ik vind het echt sneu voor haar...

Dat is nu precies waarom ik vind dat die jonge kinderen (want het zijn gewoon nog kinderen/schapen ook al vinden ze zichzelf al heel wat, tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daarom identiteitsbewijs invoeren, en beneden de 18 niet uitgaan bij zulke gelegenheden maar tot de 18 jaar andere gelegenheden creeren waar ze naar toe kunnen (want ze moeten wel ergens hun vertier zoeken, waar ze niet aan dergelijke verleidingen worden blootgesteld.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:54

[quote="Tyrza"]....

Ik vind niet dat je haar de schuld in de schoenen moet schuiven. Jonge meisjes zijn nu eenmaal over het algemeen zeer makkelijk te beinvloeden. Zij het nu om mode, roken, stoer doen, etc. gaat.quote]


ja dat vind ik ook geen excuus ik was het pestekindje op school juist omdat ik me niet liet beinvloeden door die rommel en wat andere zeiden!!!
anders was ik nu een drugshoertje misschien of lag ik ook al tussen een paar planken.
ik vind het een keuze wat je maakt.

maar ik begrijp wel wat je bedoeld!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:12

Het klink mischien raar maar ze heeft het echt zelf gedaan. Elke idioot weet dat drugs gevaarlijk is !
Jonge meiden kunnen dan wel te beinvloeden zijn maar iedereen kan NEE zeggen en dat meisje dus ook.

Op een feest word je goed gecontroleerd als je binnenkomt, die feesten waar ik ben geweest iig wel. Alsnog zijn er zoveel manieren om drugs mee naar binnen te nemen. Op een feest lopen ook veel dealers of mensen met een paar pillen extra die het verkopen, dus moeilijk om aan drugs te komen is het niet.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:19

Zo makkelijk is dat voor sommige meisjes niet, Kojack. Ik heb zelf ook op school zulke "vriendinnen" gehad. En heb ze zien afglijden....
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 27-08-03 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:30

Leg niet altijd de schuld bij de ouders luitjes. De meeste ouders lichten hun kinderen echt voldoende in over de gevaren van drugs, maar op deze leeftijd zijn kinderen zo ontvankelijk voor allerlei rare dingen. Ze willen erbij horen, stoer doen enz. enz.
Weet je wij kennen de hele situatie alleen vanuit de media... dus laten we niet oordelen Lips are sealed
Deze mensen zijn hun kind kwijt en zitten echt niet op beschuldigende vingers van buitenstaanders te wachten. Denken jullie nou echt dat zij zichzelf geen verwijten maken??????? Verdrietig

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:36

ik snap even 1 ding niet.... die vriendin was er toch bij?? Waarom waarschuwde zij haar niet toen ze haar 3e pil en de andere pillen innam?? Ik zou toch wel even zeggen dat ze het niet moet doen. Ik zou het gewoon niet toelaten als 1 van mijn vriendinnen zo'n pil zou innemen.

En de ouders kunnen kinderen waarschuwen ervoor, maar sommige laten hun eigen nogal makkelijk beinvloeden. En denken dan evenniet aan hun ouders. "Zal wel meevallen" denken ze dan

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 15:28

Symmetje schreef:
ik snap even 1 ding niet.... die vriendin was er toch bij?? Waarom waarschuwde zij haar niet toen ze haar 3e pil en de andere pillen innam?? Ik zou toch wel even zeggen dat ze het niet moet doen. Ik zou het gewoon niet toelaten als 1 van mijn vriendinnen zo'n pil zou innemen.


Nou, iedereen was haar kwijt en heeft naar haar gezocht en toen T haar vond, was het te laat. Het is super moeilijk om daar iemand te vinden, ik was mijn beste vriend ook de halve avond kwijt. Maar iedereen vraagt zichzelf nu wel "Wat als we beter gezocht hadden, hadden we haar dan gevonden? Was ze er nu dan nog?"

Maar wat zou jij doen als een vriend(in) van jou wilt gebruiken?

Daar kún je niks aan doen! Geloof me, hoe vaak ik nachten bij iemand heb gezeten, alles heb geprobeerd om die te laten stoppen. Die stopten dan wel, maar voor EVEN en uiteindelijk moeten ze het helemaal zelf doen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:08

Dat is ook wel waar wat Okkie1 zegt... Als ze willen gebruiken, gebruiken ze toch, kan je zelf op je kop gaan staan, maar naar jouw luisteren doet zo iemand dan niet...
Je kan iemand die gebruikt/wil gebruiken op de gevolgen en de nadelen wijzen en wat het met je kan doen, meer kan je echt niet doen... Spijtig, maar zo is het nu eenmaal wel...
Ok, als er geen sprake is van verslaving ofzo is het wel een andere zaak, dan kan je nog altijd proberen iemand te overhalen om niet te beginnen met die rommel... Maar uiteindelijk blijft het toch zijn/haar keuze.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:29

In het intervieuw van hart van Nederland zei haar vriendin nog 'hadden ze maar om legitimatie gevraagt...'
Hadden ze dat idd maar gedaan!!!!
Lijkt me niet meer dan normaal op zo'n groot feest Scheve mond

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:10

Tis en blijft een moeilijk iets. Je kan iemand nog zo waarschuwen.... je bent als ouder altijd een ouwe zeur en wat weten die er nou van. Ze weten het op die leeftijd altijd zelf het beste. Vaak leren ze van hun eigen fouten maar heel soms gaat het falikant fout met alle trieste gevolgen van dien.