Welke Bekende Nederlander ...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:36

Ik vind Martijn van Starmaker wel een goede optie Haha! . Hij woont bij mij in de buurt. En op een examenfeest van mijn buurjongen (+vrienden) trad hij daar op met zijn bandje. Dat was vóór Starmaker. Ik heb toen ook ff met hem gepraat. Zo tussen het optreden door. Ik vind het een hele aardige jongen en ik denk dat hij dat nu nog steeds wel is. Ik zie hem wel eens in de stad, gaat ie heeeeeel soms uit, maar echt heeeeel soms, omdat ie nu dus in K-otic zit. Maar ja, hij ziet mij niet staan Verdrietig , geeft ook niets, ik heb maar 1 avondje met hem gepraat en dat is ook al een tijd geleden en zoveel meiden dat ie nu heeft.....
In ieder geval, tijdens dat avondje hadden we het ook ff over paarden (jaja, ikke paardengek *LOL* ) en volgens mij vond hij het wel mooie beestjes.
Nou ja
Martijn is in ieder geval een hele goeie voor BN'ers te paard.
Zet je het wel hier neer wie wanneer komt Marieke?? Dan kan ik het opnemen. Want ik wil het zeker zien als hij eraf dondert }> Schijnheilig *LOL* *LOL* !
Groetjes Astrid

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 09:00

Waarom laat je niet wat bokkers komen LOL! Haha! Knipoog

groetjes Melissa

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 15:29

gert jan bruggink of Angelique Horn , Eric '/d vleuten

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 18:12

Bart en Heike!!!!!!!
zijn ondertussen ook wel bekend geworden en dan intervieuwen over bokt, het succes enzo.
lijkt me heel leuk, ok ze kunnen dan misschien wel rijden maar het gaat er toch niet om dat er alleen mensen komen die niet kunnen rijden en dan slap van het lachen liggen als je ze ziet stuntelen?!?!?!!!

bokt moet eigenlijk niet zoveel reclame hebben, want er komen dan allerlei mensen op af, of juist wel, maar het zijn er nu al zoveel.

wie ik nog wel meer wil zien?
westenwind, Daan Schuurmans en diegene die Sam speelt.
Henny Huisman lijkt me ook wel leuk en zo kan ik er nog wel meer opnoemen.