Boodschappen gedaan

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 12:48

Ik ben net terug van de markt. Daar heb ik eventjes flink wat groete en fruit ingeslagen. Nectarines waren erg goedkoop dus daar heb 5 kilo van ingeslagen. Die zal ik allemaal in mijn eentje op moeten eten Lips are sealed Verder heb ik ook nog een kilo waspeentjes meegenomen, altijd lekker om te knabbelen voor de tv met een dipsaus van franse kwark.
Ik hoop dat ik zo een beetje weerstand kan bieden aan de Nutella en koekjes Vingers aflikken

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:51

weet je wat handig is.wij (teun en ik)kopen eigenlijk nooit iets lekker voor in huis.soms is dat lastig als je ineens bezoek hebt,kun je ze alleen maar te drinken geven,maar aan de andere kant:als ik echt wil snoepen moet ik daarvoor dus naar de winkel.dan ben ik daar te lui voor dus snoep je al gauw helemaal niet veel!fijn is dat hoor.mijn boodschappen lijstje bevat gewoon nooit snoep ofzo:alleen als ik bezoek krijg.........zoals morgen en afgelopen woensdag Frusty Frusty Frusty Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie