'relatie' om de aandacht??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

'relatie' om de aandacht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 22:54

Ik vroeg me af wat bokkers daarvan denken.
Dan bedoel ik dus dit: Je bent niet verliefd op elkaar, maar zoent, knuffelt en gaat misschien zelfs ook wel naar bed met elkaar. Gewoon omdat dat fijn is/kan zijn.
Er is dus geen sprake van een echte relatie of verliefdheid. Maar gewoon voor de aandacht, het in elkaars armen liggen en knuffelen enz.
Een beetje met het idee van een one-night-stand, maar dan een aantal keer met dezelfde persoon.

Zou je zoiets doen? Of alleen met iemand zoenen/knuffelen/enz als je ook echt verliefd op diegene bent, of een relatie wilt met iemand?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:57

Ik denk dat iedereen dat wel eens gedaan heeft. Soms zie je in het begin niet eens dat het geen liefde is.

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar toen het net uit was met mijn vriend kon ik wel wat aandacht gebruiken, maar aan een nieuwe relatie was ik nog niet toe.

Zolang iedereen dezelfde verwachtingen heeft, is het hartstikke handig.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:01

Ik vind dat er helemaal niks mis mee is. Maar als 1 van de 2 iets meer gaat voelen, heb je wel een probleem.. Daar moet je dan mee oppassen. Maar voor zolang dat niet is, zie ik geen probleem Lachen

... And we like all the fluffy animals.


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:03

Vind het heerlijk, niet de lasten, wel de lusten Lachen Alleen gaat er na een tijdje bij een van de twee (meestal bij mij Knipoog ) toch iets knagen.. en daar moet je mee om weten te gaan (ik meestal niet Knipoog )

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:04

Ik heb dat wel eens gehad met een jongen, ik dacht dat ik verliefd was, maar eigenlijk zocht ik gewoon een beetje geborgenheid, een arm om me heen.. Later merkte ik dit, en ik wist gewoon niet goed wat ik er mee aan moest. Gelukkig heb ik er 'op tijd' een punt achter gezet, hoewel ik naar mijn mening al veelste ver was gegaan..

"What we call human nature, is actually human habit.."

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:05

Bij mij was het andersom: er begon bij HEM iets te knagen (klinkt toch heel anders als je het over een man schrijft Clown ) en toen was het voor mij dus: toedeledoki!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 23:28

Ik bedoel dus eigenlijk dat je van tevoren al weet dat je niet verliefd op elkaar bent, maar elkaar echt bewust op zoekt, voor die aandacht.
Maar jullie situaties snap ik ook goed. En ja, ikzelf heb er ook totaal niets tegen Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:34

Ja hoor, kan best. Ik wist dat ik wat aandacht nodig had... en er bleek iemand te zijn die dat ook wel zag zitten.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

miss

Berichten: 68
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 01:56

Vind het ook goed kunnen. Ga nu ook met iemand om, ken hem al jaren.
We willen geen relatie met elkaar maar kunnen wel goed met elkaar overweg. Zowel in als buiten het bed.
Bevalt prima.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 07:39

niks mis mee, als je er allebei dan maar hetzelfde over denkt, anders is het wel banketstaaf voor 1 persoon.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 07:45

Ik kan dat dus niet... niet eens zoenen!
Echt niet, als ik niet verliefd ben ga ik altijd overal aan twijfelen en dan voel ik me zwaar gebruikt. Daar begin ik dus niet aan, ik weet dat ik daar gewoon nog járen last van blijf houden, oftewel: ik maak van een mug een olifant. Op zich genegenheid zoeken is niks mis mee, dat doe ik ook, maar ik ben ook op zoek naar liefde, iemand die van mij houdt... Klinkt zielig, ben ik niet hoor, maar ik kan dat dus niet...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 08:29

assie schreef:
Je bent niet verliefd op elkaar, maar zoent, knuffelt en gaat misschien zelfs ook wel naar bed met elkaar. Gewoon omdat dat fijn is/kan zijn.
volgens mij praat je hier over bijna iedereen in een relatie van langer dan x aantal maanden omdat de echte verliefde gevoelens na verloop van tijd toch verdwijnen. verliefdheid is simpelweg een chemische reactie op iemand en de illusie dat diegene de perfecte partner voor je is.

ik vind wel dat je tot elkaar aangetrokken moet zijn voor dat, maar dat je altijd maar verliefd moet zijn?... kom op zeg.

Amor Vincit Omnia

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 08:50

Ik moet er dus echt verlefd voor zijn.
iemand een knuffel geven zondat ik ik verliefd ben kan ik nog wel maar zoenen ieeehheee nee zelfs dat lukt mij dan niet eens .

Tuurlijk gaat de verliefdheid over na een tijdje in houden van zoniet dan zet ik er dus een punt achter want dan kan ik diegene niet meer om me heen verdragen.
dan heb ik dus een hekel aan dat kleffe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 10:44

Ja oke, SP, verliefd zijn zal vast over gaan naar verloop van tijd, maar dat gaat dan meestal/vaak/hopelijk over in houden van.
Zou je het dan ook kunnen zonder dat houden van? Elkaar wel aardig vinden, maar niets meer.

En Nimber: aan kleffen in het openbaar heb ik ook een hekel, vooral als het recht voor je neus gebeurt/ Beeeh, dat vind ik zo niet leuk om naar te kijken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:11

Lijkt me leuk , zou ik ook wel willen hoor , geen gezeur , geen gedoe , geen waterval van emoties , heerlijk hoor !!

Als je allebei elkaar graag mag , maar niks vasts wilt en toch samen lol kunt hebben : mooi toch !!

Tsja ik zou willen dat ik het kon Haha!

Ik ken zelf zat gasten waar ik prima mee zou kunnen samenwonen en samenleven ook.
Hartstikke leuke jongens/mannen , heel erg leuk en heel erg lief , maar zou er geen serieuze , echte relatie mee willen. En daarbij komt voor mij dan ook dat ik er geen behoefte aan heb om mee in bed te stappen , het idee alleen al Haha!

Dan moet ik toch al van iemand HOUDEN.

En bij mij is "houden van" ook nog in meerdere variaties hoor Lachen

Er is een enkeling die ik gewoon zo graag mag , die zo eerlijk en open heerlijk zichzelf en daardoor erg aantrekkelijk is. Dan KAN ik gewoon niet anders dan van zo iemand houden. En dan zou ik er door verschillende redenen misschien geen relatie mee willen , maar voor de rest OK dan!

Maar dit is weer iets anders dan iemand die je graag mag , er verder niks voor voelt en toch meeneemt naar huis.

DAT kan ik niet , ik moet wel heel erg gek op iemand zijn wil ik echt intiem worden. En dan zou er nog geen relatie uit hoeven volgen hoor Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:13

verliefd zijn en samen kunnen leven zijn ook nog eens 2 hele verschillende dingen.

Amor Vincit Omnia

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:17

Ik heb zoiets gehad...en ja ik ben onbewust meer gaan voelen voor die persoon. Eigenlijk zonder dat ik het door had. Totdat meneer opeens een vriendin had... hadden eigenlijk nog een afpraak voor vandaag maar die gaat helaas niet meer door Verdrietig

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:30

SuperPepeijn schreef:
verliefd zijn en samen kunnen leven zijn ook nog eens 2 hele verschillende dingen.


Dat zeg ik , maar dan de lange , onduidelijke zeur-versie *LOL*

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:34

Tussen wat relaties door zoek ik altijd één oude vriend van me op. Vroeger was ik verliefd op hem en hij bleek achteraf op mij, maar verder hebben we nooit iets gehad (relatie). Toch zoeken we elkaar een keer in de zoveel tijd op (als we allebei geen relatie hebben) om te knuffelen en om gewoon iemand bij je te hebben. We praten amper met elkaar, hebben ook hele andere interesses. Maar gewoon het samen zijn, dat hebben we op zo'n moment allebei nodig...raar he?
Ik zou ook nooit een relatie met hem willen hebben, we passen helemaal niet bij elkaar....en die mening deelt hij gelukkig ook...

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:05

me ex en ik doen nog precies hetzelfde als in onze relatie, maar we zijn er niet over uit of we nou voor de 3e keer weer wat willen beginnen.... beetje knuffelen zoenen enzo.... wie in de buitenwereld voelt dat???

Hou van me liefje!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:20

inderdaad, SP, verliefdheid gaat over. twee verliefde mensen kunnen als koppel niet staande houden. alleen twee mensen die veel dieper iets voor elkaar voelen, en die bij elkaar zien niet denken aan zoenen ed, maar aan een gevoel dat ze bescherming geeft, vertrouwen. dat je niet zonodig elke dag het bed moet induiken, maar gewoon altijd bij elkaar kan zijn.
naja theoriën. de jeugd van tegenwoordig... Knipoog

Enya - Daya :-)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:50

assie ik heb het dan niet over kleffen in het openbaar maar gewoon thuis dan wil ik ook niet meer knuffelen etc.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 15:00

knuffelen? knuffelen doe je met een teddybeer hoor! Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 15:10

SuperPepeijn schreef:
knuffelen? knuffelen doe je met een teddybeer hoor! Tong uitsteken


correctie: een 'levende' teddybeer Haha!
(voel me nu net iets te oud om nog zo een pluche ding te gaan vastpakken Knipoog )

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 16:36

Ach wat, teddy's zijn best leuk... Tong uitsteken

Maar om even door te gaan op dat niet meer verliefd zijn op en toch bij elkaar blijven: doe je dat dan ook alleen om de aandacht? OF om het niet alleen kunnen zijn? Zelfs als er dan dus niet dat houden van is

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.