kamer in Wageningen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 10:13

Hoi! Het heeft wel niets met paarden te maken, maar ik kan het in ieder geval proberen. Ik ben net afgestudeerd veehouderij in Delft en ga nu in Ede journalistiek studeren. Nu ben ik dus op zoek naar woonruimte in Wageningen. Weet iemand toevallig een kamer? (het mag ook in de buurt van Wageningen zijn). Alvast ontzettend bedankt!!


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:16

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

-

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 11:17

Ik sta ingeschreven bij de SSHW, maar die zitten inderdaad nu ook vol.. Bij de kamerbalie (?) heb ik niet geprobeerd. Waar zit die?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:24

Sorry Mariska, weet zo op het moment ook eventjes niets. Tja, wie weet als mijn baan (waar ik voor ga solliciteren) in Groningen wat wordt dan mag je mijn kamer wel hebben in onderhuur. Heb namelijk net een kamer aangeboden gekregen bij de sshw. Daar kan ik per 1 september in, maar stel dat het wat wordt met die solli dan is dat natuurlijk een mogelijkheid. Het is op dijkgraaf 2c (schijnt 1 van de gezelligste afdelingen van Dijkgraaf te zijn). Dan zit je iig al in Wageningen en kun je ondertussen mooi verderzoeken naar iets anders of de kamer wel van mij overnemen. Je weet natuurlijk nooit of zoiets kan lukken

groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie