Best wel eng...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 02:59

Ja een beetje op letten dat je niet te veel snoept is echt niet erg minder eten is alleen slecht voor je ik heb ook lange tijd middageten en onbijt overgeslagen nu eet ik weer onbijt en soms lunch maar ik ben er niet slanker door geworden eerder dikker het is gewoon echt niet goed voor je

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 07:17

Ik ben 17 en ik ben wel aan het lijnen.

Ik heb vetrollen van hier naar Tokyo en die wil ik kwijt.

Als ik me gang ga eet ik elke dag chips en patat, kroketten en MacDonalds.

Ik heb een stofwisselingsprobleem, ik ben heekl erg allergisch voor suiker. Eigenlijk mag ik het niet eten, maar dan kan ik echt bijna niets meer eten (ook geen suikervervangers, ik mag dan alleen nog water drinken)
Ik kan dat echt niet
dus ik eet het wel

en daardoor heb ik heeeeeeel vaak, zeg maar altijd honger. Dat komt omdat mn bloedsuikerspiegel op en neer springt en daar word ik ook moe van

ik kan geen 2 uur zonder eten. En waarom zou je een appel pakken, als er ook chips is?
Ik word te dik
ik wil mooi zijn, een strakke buik hebbenen strakke benen

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:42

Ik weet dat ik super licht ben(ong. 1.65 en 42 kg). Maar het probleem is dat ik kan eten wat ik wil en gewoon niets dikker word. Ik ben bijna uitgegroeit. Ik zal niet groter worden dan m'n moeder(van 1.67) hebben ze berekent. Groeispurten krijg ik dus niet meer. 1 voordeel: Ik kan nog lekker op Dennis rijden!!!!!!!!!!!! Pling Pling Pling Pling Pling
XXX
Ciska

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 14:29

ik lsut bijna nix!!das echt heel irritant dus eet ik inplaats van een boterham chips ofzo en bij het avond eten eet ik niet zo vel en dan krijg ik 's avonds honger en ga ik snoepen niet echt slim dus, maarja ik ben nog niet uitgegroeid dus ik laat het maar lekker zo ik ben niet te dik en ook niet mager...

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:20

Nou, ik ben 15, 1.78 en weeg ongeveer 57 kilo. Ik ben altijd erg dun geweest en at heeel veel. Ik ben dan ook zeker niet van plan om aan de lijn te gaan, amar ik vindt het wel goed om te letten op wat j eet, niet zo zeer op hoeveel, maar meer dat je gezond eet. Ik ben tegewnoordig erg water verslaafd en eet veel fruit en daar voel ik me veel elkkeerder bij dan de hele dag vette dingen vreten!Maar het is idd niet gezond als iemand als Yentl(zomaar voorbeeld hoor) zou gaan lijnen, die ziet er gweoon goed uit!Ik zou best ene paar kilo's erbij willen , maar ik ben de laatste paar amanden veel breder geworden dus heb toch maar eens grenzen aan het eten gemaakt, want als ik zo doorga ben ik over een jaar wel dik..dus hou ik het gewoon op normaal eetgedrag, eerder veel dan weinig! Haha!

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:06

ik ben 1.79 en 70 kilo ( net zoiets als flopsy ) maar zolang ik nog niet in overgewicht zit en mijn paard me kan houden, ben ik nog gelukkig. ze moeten me maar nemen zoals ik ben, toch? *LOL*