Wie doen er eigenlijk mee met idols?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Wie doen er eigenlijk mee met idols?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 17:29

Hey zangtalenten! Doen jullie toevallig nog mee met idols?

Ik heb over zitten nadenken maar ik doe het toch maar niet. Denk dat ik dicht sla zodra ik voor die jury sta. Bloos En ik wil er ook niet mijn beroep van maken ofzo. De eerste ronde doorkomen ok, dat is wel gaaf. *LOL* Maar ik wil ook niet op de dvd met losers allertijden komen te staan haha, omdat ik dichtsloeg!

Trouwens de eerste idols vond ik wel verslavend hoor! Elke zaterdag weer achter de buis. En nee ik was niet voor Jim! Dewi vond ik toch wel de beste! Tja hind was ook echt super!

Wat ik wel jammer vind aan de liedjes van Jim is dat ze zo gemaakt zijn. Ze klinken niet zo proffesioneel! Ik vind daarom Intwine veel succesvoller, want roger heeft er voor gekozen om zijn eigen nummers te schrijven! en zijn 2de nummer vind ik echt stukken beter dan zijn eerste! Hij komt er zeker wel! En jim ook wel! Maar het zou wel gaaf zijn als hij zelf ook wat had in te brengen! Zijn uiterlijk doed al veel en zijn stem, maar nu een wat lijpere liedjes, en niet van die eentonige nummers.

Hij is een echte ster die jim OK dan! ! Heeft het uiterlijk ervoor, maar toch vind ik dat hij voor zijn eigen succes wat in moet kunnen brengen!

Zo ik ben uitgebabbeld

Laat me ff weten wat je hier allemaal van vind! En of je meedoed met idols!

Groetjes BounceBabe


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:44

ik vind dat nieuwe nummer this is real love ofzo van jim wel leuk! hij bleef de hele dag in mijn kop hangen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:50

ik vind het pzich wel een leuk nummer , alleen heel erg gejat en jammer dat jim het zingt!

Powerpuff

Berichten: 28
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:41

Nou ik vindt ´´t nummer nie leuk, met idols kon Jim best leuk zingen maar de nummers die hij nu zingt passen nie echt bij hem, maar t blijft idd als je t gehoord hebt in je hoofd rondvliegen.

Alles went behalve ´n vent

starletta

Berichten: 140
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: woonplaats??? slaapplaats bedoel je ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:32

jim leuk zingen !? wahaha verschrikkelijk! toch geen zingen meer kom op zeg volgens mij kijken mensen teveel naar ze kop en niet naar zijn zang talent! ( en ze kop ziet er ook niet uit maargoed) ik wil dit niet benadrukken op jou powerpuff)

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:43

Iemand die ik ken gaat mee doen aan Idols..en ze heeft laatst een stukje voor me gezongen en ze doet het echt goed!
Hoop dat ze door de voorrondes komt!
En robin(Starletta)..jij bent ook niet alles... Haha!

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:01

héhé ik heb er een tijd aan gedacht om mee te doen aan idool in belgië maar
1 ik ben te jong
2 ik zou het helemaal niet durven Bloos
ik heb jammer genoeg nog niet het liedje gehoord van jullie idolen
maar als jullie de Belgische idolen misschien eens willen horen en je hebt kazaa dan moet je onder dit zoeken

1peter evrard-For you of loserman
2Nathalia-Without you
3Wim soutaer-allemaal
4brahim-turn the music up

ik heb ook enkele uitzendingen van jullie idols gevolgd (oma woont in nederland) die van jullie was ook erg leuk hoor! *LOL* jullie jury was wel streng Bloos!

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:22

Iemand die ik ken zei ook met Idols mee te gaan doen maar toen ik er een week later weer naar vroeg zei ze:''Heb ik dat gezegd?'' Het is ook wel een beetje een flapuit. Van weer een ander hoorde ik dat diegene zijn vriend een grapje wilde uithalen bij Idols en weer een collega van mij grapt alleen maar dat hij mee gaat doen omdat hij zegt dat hij zo knap is en dat is het enige wat je moet hebben om door te komen in Idols...

Ik denk eigenlijk dat geen van allen zich ingechreven heeft of dat serieus van plan is.

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:01

't lijkt mij ook wel leuk om mee te doen. alleen wordt ik bij zoiets heel erg zenuwachtig en kan ik niks meer zeggen. Een vriendin van mij wil ook misschien mee doen. Maar dan gewoon voor de lol. En als ik dan trouwens wel mee ga doen, wil ik sowieso niet op de tv. Maar ja, dat kun je (jammer genoeg) niet zelf beslissen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:08

starletta schreef:
jim leuk zingen !? wahaha verschrikkelijk! toch geen zingen meer kom op zeg volgens mij kijken mensen teveel naar ze kop en niet naar zijn zang talent! ( en ze kop ziet er ook niet uit maargoed) ik wil dit niet benadrukken op jou powerpuff)

o, ben dus niet de enige die er zo over denkt. Nou kan Jim wel zingen, hij raakt de juiste noten en zo, heeft controle over zijn stem. Alleen heeft hij geen mooie stem. En wat aantrekkelijkheid betreft is hij alleen interessant voor pubermeisjes.

De hond is de betere mens

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:13

BounceBabe schreef:
Hij is een echte ster die jim OK dan! !


Ben ik het helemaal mee eens!!! De meeste vinden t stom, maar ik vind Jim heel goed kunnen zingen en daarbij issie ook nog es 'n lekkerding.

Kuzz Jen

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:16

RUDY Haha!
Afbeelding

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:41

Aah, dat wordt de nieuwe Jim, ik weet het zeker

Mijn stem gaat naar Rudy Haha!

Het leven is een gebakje!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:46

Desiree"]
[quote="starletta schreef:
jim leuk zingen !? wahaha verschrikkelijk! toch geen zingen meer kom op zeg volgens mij kijken mensen teveel naar ze kop en niet naar zijn zang talent! ( en ze kop ziet er ook niet uit maargoed) ik wil dit niet benadrukken op jou powerpuff)

o, ben dus niet de enige die er zo over denkt. Nou kan Jim wel zingen, hij raakt de juiste noten en zo, heeft controle over zijn stem. Alleen heeft hij geen mooie stem. En wat aantrekkelijkheid betreft is hij alleen interessant voor pubermeisjes.
[/quote]

helemaal mee eens!!! hij heeft een grote kikker in zijn keel als ie zingt, hij zingt niet vals ofzo, nee het is net of hij een telefoon met trilfunctie heb ingeslikt
maar eerlijk is eerlijk, ieder zijn eigen smaak.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:59

Er is hier volgens mij niemand hier die met Idols mee doet, tot nu toe.. En ik in ieder geval ook niet! Ten eerste kan ik niet goed genoeg zingen, ten tweede wil ik niet mijn beroep van zingen maken, ten derde wil ik niet aan een commercieel prutcontract vast zitten en ten vierde wil ik niet voor gek staan! Zijn dit redenen genoeg Knipoog:D

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 14:29

ohw zat hahhaa!

Jim tja.....ik heb er een beetje verschillende meningen over. Ik val niet op zijn uiterlijk, ondanks die er verzorgt uitziet. En ik val ook niet op zijn stem. Hij doed het wel steeds beter, maar zoals 1 van jullie ookal zei, de nummers passen niet echt bij hem.

Ik ben ook nooit voor Jim geweest. Eigenlijk vooral voor jamai in de finale. Het was gewoon te oneerlijk als jim had gewonnen. Omdat hij toevallig er verzorgt en erg aantrekkelijk uitziet (voor pubermeisjes inderdaad!). Jamai is wat minder......sommige lui vinden het een homo figuur! Best je mag noemen wat je wilt, maar deze gaat zonder zijn uiterlijk eigenlijk meer schoppen. Men let teveel op uiterlijk. B.v. Fat joe ofzo? Die zingt nu met zo'n meid in een nieuwe clip, die vent lijkt ook nergens naar maar heeft wel succes.

De meningen zijn nu eenmaal verdeeld over jim en jamai en weet ik het, maar ik vind het super dat jamai won, want die heeft jim verslagen. En jim had zijn eerste grote successen en stemmen te pakken door uiterlijk. En Jamai door zang!

Ajuuuuuzzzz!! Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:09

Desiree"]
[quote="starletta schreef:
jim leuk zingen !? wahaha verschrikkelijk! toch geen zingen meer kom op zeg volgens mij kijken mensen teveel naar ze kop en niet naar zijn zang talent! ( en ze kop ziet er ook niet uit maargoed) ik wil dit niet benadrukken op jou powerpuff)

o, ben dus niet de enige die er zo over denkt. Nou kan Jim wel zingen, hij raakt de juiste noten en zo, heeft controle over zijn stem. Alleen heeft hij geen mooie stem. En wat aantrekkelijkheid betreft is hij alleen interessant voor pubermeisjes.
[/quote]

Nee die gozer moesten ze afkappen, per direct. Geen gehoor man hoe die gozer zingt. Terwijl er echt goede bij zaten de vorige keer, en hij komt in de finale

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:13

Ik ben te jong(12) En ik kan niet eens zingen hoor Schijnheilig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:20

Wat ik me afvraag. Als je echt je talent wil laten zien, van niveau. Dan ga je tohc niet meedoen aan een commercieel programma daarvoor? Maar ik zal wel te oud worden voor die rotzooi. Ik vind het niets in ieder geval.

'Paint' it 'Black'

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:23

ik hoorde dat in Engeland Will Young zich ook weer had opgegeven... helaas werd zijn naam herkend en mocht ieniet meer meedoen, verbazingwekkend niet Haha!

*\o/* *\o/*

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:26

MMM ik vind die JIM dus ook helemaal niks!!! Maar goed deze keer kenik helemaal niemand die meedoet
De vorige keer kende ik er twee die mee gedaan hebben.

Maar in tegenstelling tot Fasel vind ik het wel erg leuk. Maar de voorrondes vind volgens mij iedereen wel grappig.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:29

Het is nou eenmaal zo dat uiterlijk heel belangrijk is in de showbizz. Aan de ene kant heel vervelend (prutliedjes met mooie meisjes worden toch een hit) aan de andere kant wel logisch (je moet er tenslotte wel tegenaan kijken). Waarmee ik niet wil zeggen dat ik tegen Jamai ben ofzo! Ik wilde liever dat hij won dan Jim en gelukkig was dat ook zo:D!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:36

Der was laatst ook een topic over wie er mee ging doen aan Idols. Datw aren er toch nog aardig wat!
Ik geloof dat de inschrijvingen nu al op bijna 11.000 staat! Terwijl er vorig jaar 7.000 inschrijvingen waren, waarvan er maar 6.000 echt naar de audities kwamen.
Ik heb me, zoals vorig jaar Clown, ook ingeschreven.. Weet alleen nog niet of ik wel ga. Schijnheilig

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 17:50

Hmmmmmmmm ik weet maar niet of ik zal mee doen he.....hahaha verrot....

Ik wil er ook niet mijn beroep van maken, maarja eerste ronde door komen is wel kicken *LOL*

Vriendin van mij gaat ook. Nog nooit horen zingen want dat wil ze niet op commando haha. Duseh good luck bij Idols dan Haha!

Trouwens DEWI was echt een ster! Ok ze is een jonge moeder, maar jemig wat een stem. Hint heeft ook echt zo'n ballet stem, maar ik weet niet. Dewi straalt veel meer van zich af ofzo....

Doegggg Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:47

Jaa idd Dewi is súper!! Hind heeft idd een mooie stem, maar dan voor die rustige liedjes.. Geen pop-stem vind ik dan.
Dewi rulez! Knipoog

Ennuh, ik durf ook niet te zingen als vrienden dat vragen ofzo hoor! Dus ik vraag me ook af of ik het bij de jury wel durf.. Maargoed. Ik durf vaak sneller te zingen bij mensen die ik niet ken dan bij bekende.. Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Esbjerg, Fly_high, Jannie79, karinmanon, linoleum, Maanon_, Marocje, scrabbel, spookyskippy, Tellie en 214 bezoekers