alleen met Verena

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

alleen met Verena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 12:09

Marc is vandaag weer aan het werk. Ik heb nu dus het rijk alleen met Verena. Best wel engig eigenlijk. Hoewel het tot nog toe erg goed gaat, ze ligt lekker te maffen. Vanmiddag een eindje wandelen met 'r, en dan is het ook zo weer tijd om met het eten aan de gang te gaan.
't Stelt ook eigenlijk niets voor..... Schijnheilig

Verena heeft vannacht de boel weer flink op stelten gezet. Boos! Om 03:00 wou ze eten, 03:45 weer in de wieg, om 04:00 nog aan het huilen dus er maar weer heen. Wou madam weer eten. Verward Om 04:30 weer in de wieg, weer huilen. 04:45 Marc naar haar toe, niet stil te krijgen, 05:00 ik maar weer heen. Weer eten. Bloos! We hadden al afgesproken dat ze dan maar bij ons in bed bed moest, maar gelukkig viel ze tijdens die laatste voeding in slaap, en kon ik haar heel voorzichtig in de wieg kwijt.
07:00 weer honger, toen maar bij ons in bed gelegd (wekker ging toch om 08:00). Madam wou niet echt wakker worden. Dus laten slapen tot 10:15..... Slapen

Wat moet je met zo'n een??? Verward


Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:39

Spannend allemaal, ik vond het altijd heerlijk als de kraamhulp weg was en manlief weer aan het werk, lekker jullie eigen gang gaan en genieten van alles Lachen

Gillian

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:02

Misschien had ze krampjes in haar buik??? Beetje venkelthee geven *LOL*

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:26

Ik denk dat ze een klein hongerig wolfje is Haha!
Johan is ook zo een enorme vreetzak, die zit nu op voeding voor hongerige babys Vingers aflikken en hij krijgt nu al echt veel meer dan is toegestaan haahhaha, dat is trouwens ook wel aan hem te zien Bloos!

Die nachten zijn hier trouwens ook nog steeds een ramp.......en Johan is ondertussen al 12 weken Gaaaap
Hij krijgt geen voeding meer snachts maar word stevast elke nacht of is dat al morgen om 5.00 uur wakker......dan tippel ik mijn bed uit om hem de speen te geven en een schone broek, en dan ga ik weer mijn bedje in waar ik dan nog ongeveer een uurtje in kan liggen voordat meneer weer begint met jengelen.
Ik kijk naar de dag uit dat hij zich s'morgens pas om 7.00 uur meld OK dan!

Spannend he zo voor het eerst alleen met de kleine......
Ikzag er echt als een berg tegenop , vooral omdat ik maar 2 dagen kraamhulp had gehad en dus nog helemaal niet voorbereid was maar gelukkig is mijn schoonmoeder me komen helpen Ach gut
Maar toen ze eenmaal niet meer kwam vond ik het toch eigenlijk ook wel heel lekker dat ik het allemaal zelf moest gaan doen.

Heb jij wel volledige kraamhulp gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:51

God wat ben ik blij dat ik dat allemaal gehad heb. Mijn dochtertje was ook zo'n nachtbrakertje, echt de heleboel bijelkaar janken; om gek van te worden. Gelukkig werkte ik niet toen en kon ik wat slaap inhalen 's ochtends tot een uurtje of 12. Bloos Tja, je bent nog aan het bijkomen van de bevalling en dan moet je opeens nachtzuster gaan spelen. Ik was zoooo blij met mijn kraamhulp destijds; alles deed ze voor me; wassen, eten maken, schoonmaken en ook nog eens baby verzorgen OK dan! Ik vond het echt jammer dat ze na 8 dagen weer moest vertrekken. Wat mijn dochtertje trouwens wel veel had was dat ze last had van darmkrampjes. Als ik haar dan op mijn buik legde, zij dus ook op haar buikje en dan zachtjes over haar ruggetje wreef viel ze weer in slaap. Ja oké het slaapt beroerd, maar je pakt wel weer even een paar uurtjes mee.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 10:19

Jacqueline: ik heb 2.5 dag in het ziekenhuis gelegen, en 4.5 dag kraamhulp gehad. Da's dus zo'n beetje volledig (normaal is 8 dagen maar ivm vakantie 7 dagen).
Vannacht had ze dus wel krampjes. Ze jengelde aan een stuk door, niet echt huilen. Verder is ze stil geweest van ca 22:00 tot 06:30. Ze heeft vannacht dus ook niet gedronken!!!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 06:06

Zeer herkenbaar. Luca is nu een week of 7 (geloof ik, wat gaat de tijd toch snel). Inmiddels ben ik weer volop aan het werk maar s nachts wil ons kleine kereltje nogwel eens honger hebben, als ik geluk heb is het tegen vijfen (normaal sta ik om half zes op), als ik geen geluk heb is het om 3.00 uur. Pim doet s avonds de laatste voeding om ca 23.00 uur en de nachtvoedingen zijn voor mij Lachen . In het begin moest hij ook veel vaker eten hebben (2.00 uur, 4.00uur, 6.00 uur) en dan was ik echt gebroken. Nu is het ook wel zwaar omdat ik weer werk maar het is te doen met flink bijslapen in het weekend. Een troost is dat hoe ouder ze worden de tijd tussen de voedingen steeds langer wordt en er wel degelijk een soort ritme in komt waarbij er in de nacht meer geslapen wordt dan overdag.
PS we kunnen wel een babyforum vragen aan Bart Haha!

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 19:43

Da's wel een goed idee, van dat babyforum. Denk alleen dat Bart er niet zo blij mee zal zijn....
Hoeveel voedingen krijgt Lucas nu?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ashley1, eefjuh20, Em_, Ilayla, Kirsha, limagirl, marjor, Noor, YandexBot en 190 bezoekers