Gigantisch zere keel...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Powerpuff

Berichten: 28
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:39

Ja, t zijn meestal fases, ik heb ook drie keer achter elkaar achina gehad t´is idd heel vervelend. Maar ja, niks aan te doen!!! T´is erg poedersuiker, ik weet t.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 19:56

Ik heb een kuur van 3 dagen, vandaag de 2e dag. 1x daags een pil doorslikken.. Weet iemand ook wanneer de pijn weggaat, afzakt?? Gaat namelijk nog niet echt beter en praten kan ik inmiddels neit meer van de pijn.. Ja fluisteren heel voorzichtig en niet teveel in 1x..

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:03

Gorgelen met heel zout water en dat meerdere keren op een dag volhouden...
Heel vies maar helpt wel vind ik.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:31

ik heb zo vaak angina gehad dat me amandelen er maar uit zijn gehaald.
ik had poeder om mee te gorgelen hielp ook goed maar niet voor lang

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:04

Ik heb ook opgezette klieren, pfeifer of keel ontsteking.. maar de pijn is helemaal weg, alleen met sporten doet het nog zeer (ong 4 dagen moeilijk slikken en veel pijn gehad) alleen zijn m'n klieren nog opgezwollen en heb ik nu blaren/blaasjes in me mond (wat dat is weet ik ook niet) als maandag m'n klieren nog opgezet zijn, wat denk ik nog wel zo is) dan moet ik terug komen bij de dokter. denk dat hij dan bloed laat prikken ofzo, want anderhalve week met opgezette klieren rondlopen is ook niet goed lijkt mij. ook ben ik veel sneller moe dan anders.

ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat de pijn snel afneemt

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:11

het heerst hier...ik heb vette keelpijn en nog 5 andere klasgenoten en vriendinnen... maar iig beterschap

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 15:37

Ik heb dus Pfeiffer en Angina tegelijk.. (gister uitslag van bloedtest gehad..) Ik heb ook witte blaasjes zeg maar in me mond.. Mijn klieren zijn al stukje afgezakt nu de pijn nog.. (is iets minder geworden... Scheve mond )