Dokters hier toevallig?? :P

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Dokters hier toevallig?? :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 17:12

Toen ik een jaar of 11 was had ik vocht in mijn heupgewricht. Heel vreemd volgens de artsen omdat dat meestal alleen bij oudere mensen voorkomt.
Ik heb toen 3 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan 2 weken met mijn been aan een gewicht van 1 KG, dat trok dan het vocht uit mijn heupgewricht. Daarna moest ik helemaal opnieuw leren lopen enz enz. Heel vervelend dus!

Nu kreeg ik gister een beetje last van mijn heup. Op dezelfde plaats als de vorige keer, en hetzelfde soort pijn. Het was nog niet zo erg, en zo begon t toen ik 11 was ook. Nu is t intussen nog steeds niet weg en word het alleen maar erger. Ik moet gewoon soms mijn been mee slepen omdat ik hem amper kan bewegen. Ik had dit dus toen ik 11 was PRECIES hetzelfde! Ik hoop niet dat de rest nu ook t zelfde gaat, want toen werd ik;s nachts wakker van de pijn en het deed toen zo ontzettend zeer.
Ik denk dus dat ik weer hetzelfde heb.. Aangezien het gewoon precies hetzelfde voelt als de vorige keer.
Maar volgens mijn moeder kan het niet meer terug komen, wat ik nogal onlogisch vind klinken maargoed..

Misschien dat hier dokters zijn die weten of je meerdere keren vocht in een gewricht kan krijgen? (lijkt mij wel namelijk..)


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 17:17

Ik ga morgen BTW wel langs de dokter, maar vroeg t me gewoon af of iemand het weet.
Want als dat dus wel kan, dan wil ik vandaag nog naar de dokter!!! Geen zin dat ik vannacht wakker word van de pijn...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:17

Ik zou gewoon even naar het telefonisch spreekuur van de dokter bellen als je niet langs wilt gaan en het dan even vragen, dan weet je het zeker.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:18

Boos! jeej das balen.....maja helaas ben ik geen dokter Tong uitsteken
zou het goed in de gaten houden als ik jou was Boos!

enneeee.... HEEL VEEL STERKTE!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:23

Idd een afspraak maken met de dokter, en er verder niet te veel over na gaan denken, omdat je het zelf door gedachten erger kan maken dan het is...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 05:34

Geen idee, maar als je het 1 keer hebt gehad, dan zie ik niet waarom het niet een tweede keer zou kunnen terugkomen... Succes bij de huisarts.

* To Belg, or not to Belg *

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:35

Vocht in gewrichten kan je vaker krijgen.
Ik heb er ook geregeld last van..een paar keer hebben ze vocht uit de knie gehaald maar daar schiet je niks mee op want het komt sneller terug..vocht uit mijn heup hebben ze geprobeerd maar dat was al zo dik als stroop dus met geen mogenlijkheid er uit te krijgen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie