Split

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Split

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 14:18

Als je split in je haren hebt, waardoor ja haren helemaal hard en ruw aanvoelen aan de puntjes. En die voelen oppeens helemaal zacht aan en je ziet bijna geen split meer maar je haren zijn niet geknipt. Kan het dan zijn dat ze weer aan elkaar zijn gegroeid ofzo Verward Ik snap er namelijk niks meer van, van mijn haar...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:44

Kan het niet zijn dat ze helemaal uitgesleten zijn en dus weer zacht aanvoelen omdat het "aparte" haren zijn geworden? Verward

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:45

je haar kan niet aan elkaar groeien, maar wat wel kan, is door dat het nu ander weer is, andere luchtvochtigeheid enz, dat je haar minder weerbarstig is, en de haar schubben 'gesloten' zijn en dus platter tegen elkaar aanliggen.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 14:45

Nee het was maar een klein beetje split, 0.5 mm. en minder. Moet ik dan toch nog een stukje knippen ook al zijn de "schubben" dicht?
Ik vind het zo zonde om mijn haar te knippen. Scheve mond

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:58

Ik dacht dat het over het ijsje spit ging (vet lekker trouwens)

Je haar kan inderdaad door een weersverandering wel beter aanvoelen Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:34

je 'moet' nix hoor!

maar jehebt heel lang haar volgens mij?dan zou ik er 1 a 2 cm vanaf laten knippen, dat verschil ziet niemand, en je haar blijft gezond.

laat je je haar niet bijpunten, dan kan je na een jaar ofzo naar de kapper en net als ik bijna 20 cm laten afknippen Scheve mond mis mn lange haar nogsteeds(is nu nog wel tot ruim over mn bh-bandje, maar t was tot op mn broekrand)