Wat zeggen jullie tegen iemand die je leuk vind

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:39

tja hij begon zelf te praten ik heb er geen hoor degene die ik leuk vind begon zelf te praten dus ik ook tegen hem

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:43

Als ik em al wel 'ken', dus vaker heb gesproken zal ik wrs toch wel gewoon zeggen dat ik em leuk vind. Duurt wel even voor het eruit komt, maar ik zou het wel gewoon zeggen.

Als ik iemand niet ken, maar er gewoon leuk uit vind zien... Hmm, ligt er een beetje aan hoeveel drank ik op heb Bloos!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:43

Ik zeg niets Bloos!
Ben veeeeeel te schijterig om op hem af te stappen. Ik weet ook nooit wat ik moet zeggen, klap helemaal dicht. (Tenzij ik gedronken heb maar ja dat is ook niet al te vaak).
Ben absoluut geen held wat dat betreft.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:46

tsja,tijdens uitgaan durf ik wel, en anders niet, heel raar Scheve mond
Maar gewoon in de richting van de jongen dansen, en oogcontct.
Dat werkt vind ik t beste...

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:02

altijd het verkeerde, en dat is niet grappig, dus ik kan beter me mond houden Gaaaap

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 23:03

hallo allemaal, ik heb em dus vanavond weer gezien na de rijles. we zaten met zn drieen buiten. hij, nog iemand en ik (in die volgorde). en hij is zo lief Party!! help. En dan zit ik te lachen en dan lacht hij ook wel en dan weet ik me geen houding te geven enzo. hoe moet dat nou. aaah *LOL* Haha!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 17:20

morgenavond heb ik kantinedienst... ´k weet bijna zeker dat ie dan ook komt Pling

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:26

"Hallo, ik vind je leuk"

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:34

Ik klap altijd helemaal dicht en dan kom ik nogal verlegen over bij mensen die ik niet ken komt omdat ik altijd eerst ff kijken wil hoe iedereen is enzo
en vooral met een jongen erbij die je wel ziet zitten word iik nog stiller maar ik informeer altijd ff bij mn vriendinnen!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:28

Hmm jij bent best wel mooi!!!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:08

"Heb jij een vriendin? " ( wel makkelijk om te weten voor je er energie in gaat steken)
"hoe oud ben jij?" ( vriendin van mij stond ineens lip aan lip met iemand die 3 jaar jonger was hehe)
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit wat je zegt, als je maar IETS zegt. Dan heb je contact en dan kom je vanzelf wel op een leuk onderwerp Haha!
Ik zeg altijd hele stomme dingen, maar ik ben gelukkig niet (meer) heel erg verlegen.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:13

wennie schreef:
"hoe oud ben jij?" ( vriendin van mij stond ineens lip aan lip met iemand die 3 jaar jonger was hehe)


Bloos! Ik met iemand die 5 jaar jonger was.

Blond

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:05

Als ik ze niet ken zeg ik gewoon: Zo jij bent lekker Lachen ( werkt echt altijd!)

Als ik hem al ken kijk ik hem gewoon een paar keer vragend aan, gaat hij er niet op in, weet je al dat hij je niet moet, en hoef je ook niks te zeggen.

Eigenlijk zoen ik nooit met jongens die ik al ken, als die leuk is heb aalang een versierpoging gedaan! Haha!

Maar die van Boogiegirl is ook supergoed: neukuh! OK dan!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:18

haha neukuh??...dat kreeg ik er niet uit Tong uitsteken

ff off-topic: wat teken jij mooi!! Tong uitsteken *ellen*
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 19-08-03 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:28

wennie schreef:
"Heb jij een vriendin? " ( wel makkelijk om te weten voor je er energie in gaat steken)
"hoe oud ben jij?" ( vriendin van mij stond ineens lip aan lip met iemand die 3 jaar jonger was hehe)
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit wat je zegt, als je maar IETS zegt. Dan heb je contact en dan kom je vanzelf wel op een leuk onderwerp Haha!
Ik zeg altijd hele stomme dingen, maar ik ben gelukkig niet (meer) heel erg verlegen.


Hij heeft geen vriendin en is ouder dan mij Haha! (we kennen elkaar namelijk wel een beetje)

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:27

IK VIND JE LEUK!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:35

Ik vraag meestal z'n msn, en dan een beetje een paar hints geven enzo (zoveel dat hij weet dat ik hem leuk vind Knipoog ) en dan komen ze meestal zelf van zullen we een keer wat gaan doen Schijnheilig

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:43

Ik durf de eerste stap nooit te zetten. Mijn vriend is ook een afwachter dus dat schoot bij ons in het begin niet echt op. Maar het is helemaal goed gekomen Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:46

iemand die je echt leuk vindt ken je toch al een hele tijd en dan heb je er toch ook al mee gesproken?

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 16:37

SuperPepeijn"]
iemand die je echt leuk vindt ken je toch al een hele tijd en dan heb je er toch ook al mee gesproken?
[/quote]

Ja dat klopt maar ik begin hem nu leuk te vinden (raar maar waar). en daarom durf ik dat ook niet zo ineens te zeggen van ´ik vind je leuk´ laat staan ´zo jij bent lekker´ hahahahaha dat zou een goeie zijn *LOL* Haha!

[quote="Lianne007 schreef:
haha neukuh??...dat kreeg ik er niet uit Tong uitsteken
ff off-topic: wat teken jij mooi!! Tong uitsteken *ellen*

dank je wel! Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:41

als ik iemand leuk vind dan zeg ik gewoon dat diegene er goed uitziet en dat ik hem graag mag etc, maar als ik echt heeeeeeel erg verliefd ben dan heb ik ineens niet zo heel veel meer te zeggen, maar meestal zie je zo'n persoon toch wel eens en dan bv tijdens het uitgaan dan zoen(etc) ik er mee en dan is t vaak wel duidelijk Knipoog

maar om dan na zo'n avondje duidelijk te maken dat je het wel voor herhaling vatbaar vond, en hem veel vaker wil zien, das dan nog ff lastig, maar meestal zeg ik dat dan wel gewoon.

gewoon al je moed bij elkaar rapen en gewoon zeggen wat je van hem vind! wat is nou het ergste dat er kan gebeuren?nix toch!! ja een blauwtje lopen maar daar krijg je nix van hoor!

duidelijk zijn, daar bereik je nog het meeste mee

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:16

* Ellen * schreef:
Ja dat klopt maar ik begin hem nu leuk te vinden (raar maar waar). en daarom durf ik dat ook niet zo ineens te zeggen van ´ik vind je leuk´ laat staan ´zo jij bent lekker´ hahahahaha dat zou een goeie zijn *LOL* Haha!
iemand die bij mij aankomt met "ik vind je leuk/lekker/etc." is leuk voor een keertje misschien, maar wil je een blijvertje zijn, moet je toch meer met elkaar hebben dan dat.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:42

als je op hem af stapt en zegt: ik vind je lekker! dan denk ik dat ie schrikt haha sommige jongens kunnen er niet tegen als je zo direct bent Haha!

maar gewoon subtiele hints geven(als die domme mannen ze nou eens zouden snappen zou ook wel helpen....!) en probeer eens wat vaker iets met hem af te spreken.

dalijk als de school weer is begonnen(ken je hem van school?) kan je vragen of ie zin heeft om na school of als er een uur uitvalt, zin heeft om ff naar de stad ofzo te gaan, en natuurlijk wil ie dat want alles is beter dan saai op school te blijven!

maar gewoon proberen hem veel te zien, zonder overdreven vaak ergens heen te gaan waar hij 'toevallig' ook is, dan kan best irritant worden als jij overal opduikt waar hij is.

hou het een beetje subtiel, maar probeer hem ondertussen wel nog beter te leren kennen en een keer wat af te spreken(avondje bios/poolen/ergens wat drinken/etc)

succes!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:50

als een meisje tegen mij zegt: ik vind je lekker, dan klinkt dat imo al gauw ordinair....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:53

SuperPepeijn"]
[quote="* Ellen * schreef:
Ja dat klopt maar ik begin hem nu leuk te vinden (raar maar waar). en daarom durf ik dat ook niet zo ineens te zeggen van ´ik vind je leuk´ laat staan ´zo jij bent lekker´ hahahahaha dat zou een goeie zijn *LOL* Haha!
iemand die bij mij aankomt met "ik vind je leuk/lekker/etc." is leuk voor een keertje misschien, maar wil je een blijvertje zijn, moet je toch meer met elkaar hebben dan dat.
[/quote]

Maar dan heb je ook geen woorden nodig SP Knipoog