Alles zit tegen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ManonWL

Berichten: 1380
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Maasdijk

Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 19:46

Hoi,

Ik zou graag even het 1 en ander van me af willen schrijven.

Momenteel gaat het niet zo lekker met mij. Mijn vader besloot 1,5 jaar geleden weg te gaan en zo begon het drama: de scheiding. Ik en mijn broer besloten bij mijn vader te gaan wonen omdat het contact met onze moeder toen niet zo soepel verliep. Mijn vader beloofde aan mijn moeder dat hij alles bleef betalen(sport van mij en mijn broer, school, huurgeld van het huis, verzekeringen e.d.) Nadat ik 1 maand bij me vader woonde besloot mijn moeder dat ze geen contact meer met me wou. Na 2 weken belde ze met de reden. De reden was dat ze er niet tegen kon dat zowel ik als mijn broer bij hem woonde. Na dit te hebben uitgepraat ging alles weer goed. Na 1,5 maand ging het niet meer zo soepel het wonen bij mijn vader en wou daar niet meer wonen. De reden daarvan hou ik liever privé. Toen mijn moeder dit hoorde heb ik samen met haar naar een oplossing gezocht en besloot bij haar te gaan wonen. Met mijn vader heb ik door het gedoe bij hem thuis geen contact meer. Mijn vader betaalde de 1ste 2 maanden alles. Daarna hield het op en moesten mijn moeder en ik noodgedwongen ons huis verlaten en verhuizen. We verhuisde naar Maasdijk. Gelukkig was ons huis snel verkocht en hadden we daar geen kosten meer aan. Omdat de scheiding niet zo verloopt als gepland hadden mijn ouders advocaten ingeschakeld. Tot op de dag van vandaag brengen die alleen maar stress aan ons leven. Rechtzaken die niet door gaan omdat mijn vader elke keer afzegt, negatieve berichten e.d. Mijn broer woont nog steeds bij mijn vader. Mijn moeder kan het moeilijk accepteren maar ze weet dat het niet anders is, maar elke keer als mijn broer langs komt hebben ze ruzie. Ik vind dit erg jammer want mis me broer best wel. Ik ging in het weekend soms wel eens langs bij mijn opa en oma waar mijn broer en tante dan ook waren. Zo zag ik hun ook nog. Mijn moeder had geen contact meer met hun aangezien hun dingen over ons vertelde naar mijn vader waarvan we hadden gezegd dat we niet wouden dat hij dat te weten kwam (ons adres wegens bedreigingen van zijn kant naar ons). Ik ging daar nog wel langs en hun vertelde mij geen contact meer te hebben met mijn vader. Helaas bleek dit allemaal gelogen. Mijn moeder had zo nu en dan weer contact via de mail/telefoon met mijn opa en oma (haar ouders). Mijn moeder en ik zijn erachter gekomen dat mijn tante weldegelijk contact heeft met mijn vader en nog steeds dingen doorverteld over mij en mijn moeder. Ook heeft zijn brieven van de advocaat e.d. uit ons huis gestolen toen wij op vakantie waren en zij voor mijn dieren zorgde. Hier waren wij niet blij mee en besloten geen contact meer met haar te hebben. Mijn moeder had onlangs nog contact met haar ouders en wouden een keer afspreken. Echter kan mijn moeder niet daarheen aangezien mijn tante daar elke dag is en wij haar niet willen zien. Ze hebben beloofd een keer hier langs te komen. Daar heb ik verder nog niks over gehoord.

Hier in Maasdijk raakte ik aardig gewend en kwam in contact met de buurjongen. We spraken zo nu en dan eens af en dat gebeurde steeds vaker. We kregen wat maar 1,5 maand later late hij even per sms weten dat hij mijn vriendin leuker vond en daarmee verder gaat. Mijn vriendin was op dat moment bij mij en ik vroeg aan haar of ze dat wou. Zij vond dit een kl.ote streek en ging niet verder met hem. Mijn vriendin vroeg aan hem waarom hij het had uitgemaakt met mij. Toen kwam de keiharde klap op me hart. Hij vertelde dat hij al een tijdje geen gevoelens meer voor me had en hij haar al vanaf het begin leuker vond. Ik begrijp niet hoe hij dat verborgen heeft kunnen houden want toen ik nog met hem afsprak was het altijd gezellig enz. Tot op de dag van vandaag sms’t hij mijn vriendin nog steeds. Gelukkig reageert mijn vriendin er niet op. Aangezien dit voor mij onverwacht gebeurde en hard aankwam was dit een behoorlijke klap voor mij en wist even niet meer wat ik moest doen. Ik zie hem nog elke dag langsrijden/lopen omdat hij in dezelfde straat woont. Hij zegt nog hoi maar ik kan en wil niks terug zeggen. Ik begrijp niet hoe hij dit heeft kunnen doen.

Ik heb echt het gevoel dat alles tegenzit. Het gedoe rondom de scheiding kost een hoop geld en hebben wij het niet zo breed. We kunnen er van rondkomen maar het is wel even nadenken willen we wat leuks gaan doen (dagje weg, bioscoop e.d.). Dat m’n tante ons zo bedrogen heeft. De klap rondom de sms van de buurjongen. ´Vriendinnen´ die geen vriendinnen bleken te zijn. En dit allemaal in korte tijd.

Sorry voor het lange verhaal maar wou het even kwijt.

Proberen om iemand te vergeten waar je van hield, is als proberen om je iemand te herinneren die je nooit ontmoet hebt


antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:26

Jeetje wat een naar verhaal, het klinkt een beetje alsof iedereen in je omgeving ruzie met elkaar zit te maken. Lijkt me zwaar om in zo'n situatie te zitten, gelukkig heb je nog 1 vriendin (waar je buurjongen zo gek op is) die wel om je denkt. Of dat maak ik op uit jouw verhaal. Hoop voor je dat het gauw wat gezelliger wordt thuis en in de familie etc.

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

ManonWL

Berichten: 1380
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Maasdijk

Re: Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 20:28

Ja het klopt wel. Iedereen maakt ruzie met elkaar.
Aan die vriendin kan ik inderdaad alles kwijt. Ik heb ook even goed met haat gepraat of ze echt niet met me buurjongen verder wilt.
Ze heeft me echt duidelijk gemaakt dat ze dat niet doet. Laten we dat maar hopen.

Proberen om iemand te vergeten waar je van hield, is als proberen om je iemand te herinneren die je nooit ontmoet hebt

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:31

meid :(:)

Wat een lastige situatie
maar je moet er toch proberen het beste van te maken want anders raak je meschien nog in een diepe depressie...
Gewoon verder gaan met je leventje je school of werk.. Maar ik zou gewoon naar je opa en oma gaan hoor ookal komt je tante er ook wellis.. Daar zal je je dan echt overheen moeten zetten.

ManonWL

Berichten: 1380
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Maasdijk

Re: Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 20:33

School en me zerzorgpony zijn inderdaad een goede afleiding.
Met me verzorgpony rij ik voornamelijk op het strand dus ook geen gestress van lessen e.d.

Proberen om iemand te vergeten waar je van hield, is als proberen om je iemand te herinneren die je nooit ontmoet hebt

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Re: Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 14:15

het zit je inderdaad allemaal niet mee. zo'n scheiding is altijd erg vervelend voor beiden partijen, maar met name voor de kids. gelukkig heb je nog een lieve vriendin. wees daar zuinig op en lucht je hart ook bij haar zoals je dat hier ook doet. dat schept vertrouwen tussen jullie. sterkte met alles

ManonWL

Berichten: 1380
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Maasdijk

Re: Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-11 15:31

Ja ben heel blij met me vriendin. Bedankt!

Proberen om iemand te vergeten waar je van hield, is als proberen om je iemand te herinneren die je nooit ontmoet hebt

Born2BCrazy

Berichten: 3953
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Alles zit tegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:54

Inderdaad zoveel mogelijk afleiding zoeken.. en zo goed en kwaad als het wil je bewust zijn dat het niet jouw schuld is, en ook niet 'jouw ruzie is'. Er komen vast en zeker betere tijden aan! Kop op :)

>>The show must go on! Pling <<


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Area51, Colien, Domi_94, Esther, GoogleAdsense, inge_romeo, lanouska, Laura1982, Letje01, Lugea, RoronaZorro, Sure_lee, Tajmahal, xPabloBokt en 56 bezoekers