Sony digitale videocamera hoe kan ik de foto's zie

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bojangles

Sony digitale videocamera hoe kan ik de foto's zie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:34

n?

Ik heb vandaag voor de keuring een sony digital handycam geleend. Veel filmpjes en foto's mee gemaakt. Maar nu heb ik de filmpjes bekeken op de camera maar ik kan nergens de foto's vinden, terwijl we toch zo'n stuk of 40 hebben gemaakt Huilen Heeft iemand verstand van deze dingen, waar kunnen die foto's nou gebleven zijn?? Of moet ik de camera eerst met usb aansluiten op de pc en dat dan pas de foto's zijn te zien..

Wie vertelt mij meer?
(de eigenaar van de camera heeft er zelf niet zoveel verstand van Tong uitsteken)

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:37

er zit toch een boekje bij Haha!?
Bij ons blijven de foto's langer in beeld staan! als je hem op de tv afspeelt. en je moet hem met een peciaal stekkertje verbinden met je computer + op je computer een programma hebben zodat je de foto's er af kunt halen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:39

dus het kan kloppen dat ik de foto's niet kan zien zo op de digi naderhand en ze pas op tv of pc kan zien?

Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:39

Aansluiten op je pc, drivers installeren, dan pc opnieuw opstarten, en dan kun je via "Deze Computer of My Computer" de foto's eraf halen, dan staat er een "Station" bv F: of E:

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:40

Dus ik heb ze echt nog??? *hoop hoop*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:41

Waarschijnlijk wel, weet niet zeker, maar ik had op mijn digi ook zoiets, alel foto's weg, maar ze stonden nog gewoon in de digi map...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie