brand in de hema

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

brand in de hema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 22:15

ik ging vandaag een nieuwe gym broek halen met mijn moeder in het dorp.
toen we daar aan kwamen.. dorp half afgezet.. dus wij hadden echt zo iets van.. Verward wat is heir aan de hand?

maar op zaterdag is het altijd markt dus het is extra druk dus je zag allemaal auto's door vet nauwe straatjes rijden (het is een beetje ouderwets dorp, nou ja, de huizen eromheen)
uit eindelijk toch een plekje gevonden om de auto te parkeren.

wouden we naar de scapino.. kon je daar niet heen.. allemaal rook en van die linten met niet betreden politie erop. was er brand in de hema..

je kon niet in de winkels erboven (en wij moesten net daarnaar boven.. ) of naar de garage daar beneden.
dus sommige mensen hadden hun auto in de garage geparkeerd en die konden niet eens meer naar huis omdat je niet meer de parkeer garage is mocht..

toen zijn me moeder maareen beetje rond gaan lopen. hoorden we van mensen dat er kortsluiting was in de meterkast van de hema en daarom was er brand gekomen.

ik hoop voor de mensen die hun auto in de parkeer garage gezet hebben er snel bij mochten. al hoe wel denk ik niet dat het eerder had gekund dan 4 uur ofzo iets. (en het was half 11 gebeurt!!!)

en de markt ging gewoon door....

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:54

jeetje ik ga iedere zaterdag naar de markt in Huizen, maar zat nu op concours in Blaricum, sjips zeg, gebeurt er es iets in dit saaie oord, mis ik het..... Boos! Extreme duivel