Ik heb zo'n hekel aan werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:36

Ik sta altijd al vroeg op en heb geen hekel aan m'n baan vind het leuk je ziet veel mensen en meestal komt bij controle de hele familie terwijl pa in de stoel ligt hoor je de verhalen over vakantie's etc van ma tot ze wisselen.
Ik vind het nog steeds erg leuk werk maar leef van vakantie naar vakantie dat wel.
Hiervoor werkte ik als schoonmaker op een kantoor 's avonds vanaf 6 tot 8 en dat was echt leuk! heb het later nog een tijd met Akerna samen gedaan.
doekje over de buro's prullebakken legen en met zo'n swiffergeval de vloeren doen.
eens in de zoveel tijd een dweilen.
er was altijd wel iemand die overwerkte waar je mee kon banketstaaf : radio aan en gezellig met een vriendin terwijl schoonmaak werk het beste verdient:)

krantenlopen had ik trouwens ook echt een hekel aan

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:39

ja werken is vervelend maar het resultaat niet want ik moet in de vakantie ( 8 weken) werken, elke dag een uurtje tot anderhalf uur en daar verdien ik geld mee, voor mijn paard want ik moet de helft zelf betalen dus. en ik werk bij me ouders. tja of je blij moet zijn met werk? aan de ene kant wel; voor geld aan de andere kant; ah tijdverspilling! gna gna Knipoog