Ouders wat moet je er mee!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
simooneke
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-08-03

Ouders wat moet je er mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 17:36

hey!
Ik heb de laatste tijd (lees jaar) veel ruzie met mijn moeder. Ben ik bijv. een week weggeweest kom ik thuis en dan is ze weer kwaad op mij zonder reden. Ik voel me ook niet meer zo thuis, thuis. Klinkt een beetje raar misschien maar het liefst ga ik bij mijn beste vriendin wonen. De laatste tijd zit alles een beetje tegen en doe ik niks goed genoeg. En soms moet ze me dringend spreken en dan heb ik weer eens van alles fout gedaan wat ik niet heb gedaan. Soms lieg ik erover als ik iets wel heb gedaan. De laatste tijd vertel ik ook dingen niet meer tegen haar ik heb een tijd gehad waarin ik als ik uit school kwam meteen naar mijn kamer ging en al vroeg ging slapen gelukkig gaat het wel goed op school anders heb ik daar weer gezeik over! Praten helpt niet met haar en ik ben ook niet zo iemand die alles tegen haar moeder zegt wat er is gebeurt ik zeg alles eerder tegen vrienden van me die begrijpen mij beter. Ik ben dan misschien wel niet de makkelijkste maar ja dan nog heeft ze het recht niet mij heel de tijd af te liggen zeiken. sorry maar ik moest het ff kwijt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:43

jeetje zeg wat zielig, misschien wil je vriendin (als je daar toch gaat wonen) wel gelijk de kosten van je paard en je pony op zich nemen. Ik neem aan dat die vervelende zeurende ouders dat nu voor jou betalen.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:47

tja ik heb ook heel vaak ruzie thuis..maar ben er nu achter gekomen dat het niet alleen aan m'n ouders ligt maar een groot deel aan mezelf..
En bij je vriendin wonen is ook niet alles hoor..

simooneke
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 18:06

nee dat snap ik ook wel was ook een stom idee maar ja ik baal er echt heel erg van. misschien komt het ook omdat mijn ouders waarschijnlijk gaan scheiden dus dat ons mam daar mee zit.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:15

Ik denk dat je mam daar mee zit. Wees een beetje lief voor haar. Het is natuurlijk al erg genoeg dat haar huwelijk niet goed loopt en als jij dan ook nog eens lekker aan het puberen ben is het helemaal niet makkelijk. Natuurlijk zijn ouders zeurpieten. Dat waren mijn ouders ook. Zelfs mijn dochter van 5 zei vandeweek dat ik niet zo moest zeuren! Maar dat is allemaal tijdelijk, wees blij dat je ouders hebt, die ook nog eens om je geven. Je ouders doen een hoop voor je.

simooneke
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 18:18

dat weet ik ook wel en het is ook klote voor haar maar mijn zusje is 11 en daar doet ze wel normaal tegen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:21

Misschien omdat die nog niet aan het puberen is? Het is ook voor jou niet leuk.. Mijn broer is ook 3 jaar jonger en die mocht altijd veel meer, en die kon liegen joh. Ik kreeg altijd overal de schuld van....... was echt k.lote. Ik herken het wel heel goed. Maar je moet maar een ding onthouden en dat is dat het echt wel goedkomt. Praat eens goed met je moeder. Laat haar de berichten lezen die hierop komen als dat makkelijker is.

simooneke
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 18:25

ik ben geen prater en mijn moeder ook niet echt mijn problemen vertel ik tegen vrienden en niet tegen mijn moeder weet ook niet waarom.