hoog knuffelgehalte buitenlanders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

hoog knuffelgehalte buitenlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 17:07

Hier op bokt deugen ze ook geen van allen he! Hoe durven jullie bepaalde topics te starten zonder dat ik er bij ben! En dan Bart die ze vrolijk sluit zonder dat ik er ben om te protesteren!
De volgende keer er wel mooi mee wachten he! Knipoog

goed, ik ben geattendeerd op een topic van iemand die baalde over buitenlanders. een interessant gegeven. MAar wat ik nog veel interessanter vind, is dat Bart er niet tegen kan en meteen censuur gaat verrichten. Bart, wat heb je toch met buitenlanders dat je er geen negatief woord over mag reppen, ook niet als je er redenen voor hebt? Waarom moet je discussies meteen de kop in drukken? Besef je dan helemaal niet hoe je de zaak erdoor verergert en negatieve gevoelens van mensen naar buitenlanders toe erdoor kunt versterken? Je kunt beter deelnemen in de discussies en goed argumenteren om een positievere instelling op te wekken (tenminste, een poging doen tot).

De hond is de betere mens


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:09

wow een deja-vu...

Amor Vincit Omnia

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:09

Foei Desiree, eerst je huiswerk doen Knipoog [FZ] Slotje??
Hier staat precies het waarom van het slotje uitgelegd geloof ik. (ergens op die 6 pagina's dan Haha!)
En het slotje was niet geplaatst door Bart overigens.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:13

*Grinnik* gaan we weer Haha!
Ben het er volledig mee eens, maar dat staat duidelijk in mijn topic dat Cody hierboven aanhaalt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:42

Hmm, ik was het en het was nog niet tot me doorgedrongen dat er een hele discussie van wel 6 pagina's over liep.
Ik heb het topic naar MH verhuisd omdat ik in korte tijd verschillende pb's kreeg. Het topic op zich was op het randje, maar ik kon me de reactie van de pb-stuurders ook voorstellen. Het was nog 's ochtends vroeg en natuurlijk kun je dan wachten tot de discussie loopt, maar ik heb anders besloten. Geheel in mijn eentje, want verder was er geen mod op bokt.
Discussie over buitenlanders is best, maar houd het dan netjes. Als je het woordje 'poedersuiker' in de mond neemt springt heel de marokkaanse gemeenschap in je nek. Van mij mag je het risico nemen, maar liever niet op bokt omdat bokt erop aangekeken wordt (in eerste instantie) en niet degene die het zégt.
En dat moslims op diverse fora behoorlijk felle taal bezigen over Nederlanders en andere mensen met een blanke huidskleur en christelijk of joods geloof is nog geen reden voor ons om dat ook over hun te doen, toch?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, Ashleytjuhh, ellen05, Evito_06, fleurtjeuh, gerlindie, Googlebot, GrapeshotBot, haffiefreak, IASCrawler, IndianSu, karlli, Ketly, Lalladidoo, lotte_dl, Maanon_, Marloes_92, MayoNeighs, mylittlejoy, sasja0705, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, valine, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers