vakantie niet verlopen zoals beloofd, klagen!!??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

vakantie niet verlopen zoals beloofd, klagen!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:25

ben dus net terug van vakantie. Van de beloofde reis klopt dus helemaal niets. Alles wat fout kon gaan ging fout. Het hotel, het programma, eten wat opeens niet bij de reissom inzat terwijl wel beloofd, de busreis terug enz. En dat terwijl ik geboekt had bij een ANVR/SGR organisatie.
Uiteraard ter plaatse al gebeld, maar dat heeft niets uitgehaald. Ben nu dus bezig met een brief.

Een korte opsomming, dit is nog lang niet alles.
Hetbeloofde 3 sterren hotel met zwembad en sauna bleek een 2 sterren hotel te zijn zonder zwembad e.d., halverwege de week moesten we verkassen naar een ander hotel welke zeer ongunstig lag. De beloofde supermarkt op 100 meter afstand was een half uur of iets meer lopen.

Het beloofde programma werd totaal niet waargemaakt, andere dingen, dingen die niet doorgingen, slechte begeleiding die totaal ongeinteresseerd was enz.

Tot overmaat van ramp hebben we op de terugweg 2 uur op de bus staan wachten bij een donkere parkeerplaats ergens langs de weg. Dat midden in de nacht!!


Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en bij wie heeft klagen nut gehad.
Bij ons is 90% van de reis totaal mislukt, is er een kans dat je geld terugkrijgt?


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:35

Ik zou het wel proberen in ieder geval.
Dit kunnen ze echt niet maken.

Don't dream your life, live your dreams!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:35

Je had ter plekke bij de reisleiding al je klachten schriftelijk moeten melden. Er wordt dan een klachtenrapport opgemaakt waarmee je in Nl. weer verder kunt.

Volgens mij heb je weinig recht van spreken als je er nu pas werk van maakt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:45

eh, er was GEEn REISLEIDING, dat hebben we netjes doorgebeld naar de Nederlandse organisatie, dus we hebben WEL degelijk rehct van spreken.
Ik had de anvr-voorwaarden bij me, heb me daar dus aan gehouden Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:58

Gewoon proberen iets van de reissom terug te krijgen.
Ik vind dat dat het minste is wat ze kunnen doen.
Klagen dus! Extreme duivel


Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:07

Ik zou ook gaan klagen hoor! Als ik zo je verhaal lees ben je echt genaaid! Succes ermee!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:28

Dit gaat je zeker lukken! Volhouden, consumentenbond bellen etc. Ik zou mijn hele reissom terugwillen en iik weet ook zeker dat dat moet lukken!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:17

Klagen, blijven volhouden, en ik ga mee met Manon 2, dit moet je normaal gezien echt wel lukken!

Laat je niet kisten, en succes !

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, capriz, ComscoreBot, furious, herr_balou, Iloveiswan, Noor, tessaenhenk en 157 bezoekers