Wondjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48144
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:09

Of wat denk je van velletjes aan je wat droge lippen , blijf je ook aan bezig *LOL*

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:04

doe ik ook altijd Haha! velletjes enzo.
ik kan mn vinger knakken maar omdat ik dat zo vaak deed was er iets met mn pezen en als ik m dan knakte deed het vreselijk pijn en kreeg ik m soms niet meer goed.
om de 5 min. moest ik even kijken of het nog pijn deed en of ie nog terug wou...om dan vervolgens in paniek te raken als ie dar niet meer wou Schijnheilig

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 01:00

sinESappel schreef:

Weet je wat ook leuk is..vervellen...weer wat om eraf te trekken Tong uitsteken


vervellen is echt superleuk he Haha!
heel de tijd aan je armen pulken Haha! en elke keer komt er een nieuw stukje los, echt grappig *LOL*

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 01:04

Haha die tik heb ik ook Haha! Heb vandaag mijn knie nogal pijn gedaan, en als ik zit voel ik het niet, maar als ik loop doet het echt pijn. En dan steeds even gaan staan om te kijken of het nog zeer doet *LOL* Gelukkig ben ik niet de enige Bloos Schijnheilig

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 01:13

heel herkenbaar
kan echt niet van kleine korstjes afblijven.
ook mijn lippen zijn niet veilig als er eens velletje aan zit, vandaar dat ik niet zonder labello kan Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:32

Ik meld me aan! Ik doe het ook áltijd. Ik heb zwakke gewrichten en regelmatig loop ik in verband omdat ik weer eens iets heb overbelast dan moet ik altijd even kijken hoever ik kan gaan --> PIJN!

Of als ik blauwe plekken heb van het boksen, er even op gaan duwen!

Ja en dan die korstjes he, niet 1 keer eraf krabben, maar 100 keer tot er een gat in mijn huidje zit en er een litteken ontstaat.

Waarom? Geen idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:45

Ja echt zwaar irritant van mezelf vind ik het, maar ik moet ook altijd korstjes krabben en op blauwe plekken drukken om te checken of de pijn al "weg" is. Ik heb ook geen flauw idee waarom! Verward *LOL*