Ik heb een tongpiercing!!! Incl foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9262
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:46

ik heb er ook 1 en bij mij deed het ook geen pijn (mijn tattoo ook niet trouwens) door die klem wordt je zenuw afgeknepen en doet het dus haast geen pijn.
ik zat de volgende dag in de mac donalds en dat is geen tip Haha! ik moest mijn hamburger in hele kleine stukjes snijden anders kreeg ik hem niet weg maar verder had ik er geen last van met eten. met praten heb ik er 2 dagen een beetje last van gehad. het verwisselen deed trouwens al helemaal geen pijn!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 22:35

Maaike"]
misschien een hele brutale vraag maar ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe veel dat nou kost, een tongpiercing laten zetten. Ik ben nog niet held genoeg om het te laten doen, wil het wel graag Lachen
[/quote]

Het kostte me 70 euro inclusief over 2 weken een korter staafje erin laten zetten. Ik heb het in Eindhoven laten doen bij Dragon Tattoo aan de Hoogstraat. www.dragontattoo.nl

[quote="Chantalll"]
Brrr moet er niet aan denken ... was al schijtesbenauwd toen ik die oorbellen moest gaan zetten * ja ik weet het kinderachtig maar ben echt panisch voor naalden en alles wat prikt *
[/quote]

Ik ben ook echt panisch voor naalden. Gisteren nog een spuit moeten laten zetten voor mijn vakantie. Nou ik werd helemaal gek toen ik per ongeluk die spuit zag Scheve mond

[quote="Prima"]
Ik heb gehoord dat het met zo een tongpiercing erg lekker moet zijn!
[/quote]

Dat heb ik ook gehoord, maar nog geen ervaring mee. Ik zal het je vertellen als ik meer weet Knipoog

[quote="Edda"]
deed ht nie auw??
[/quote]

Nee echt helemaal niks. Door de tong is minder pijnlijk dan een navel/oor, tenminste dat zeiden ze me daar. Ik heb daar geen piercings dus kan er niet over meepraten. Daarbij geneest een tong ook veel sneller.

[quote="Crossmonster"]
ik wil er ook al lang een, maar smam vind het te gevaarlijk (ja ik weet het , ik woon nog steeds thuis ,LOL )
[/quote]

Dat probleem ken ik ook. Mijn ouders waren woedend, maar daarna draaide ze al snel bij. Ik heb hem nu nog dus ik hoefde hem er niet uit te halen... Haha!

[quote="Crossmonster"]
was je tong lang dik???
en ging ie niet ontsteken ofzo??
[/quote]

Ik heb 1 dag last gehad van een echte dikke tong. Daarna is ie al snel dunner geworden en nu is mijn tong weer heel normaal.

Als je je tong goed verzorgt, tanden poetsen, spoelen met Listerine enz dan heb je nergens last van. Een tong geneest ook erg snel...

Succes als je hem laat zetten, het is echt niet pijnlijk!!!!

[quote="SuperSnel schreef:
Wel cool hoor, je kunt er leuke dingen mee doen


Hoezo, vertel....... Knipoog