ik ben heeeel bang..............

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

ik ben heeeel bang..............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 11:29

ik ben heel bang dat mijn verzorgpony afgeslacht word! Telkens als ik de krant lees en er staat: ENSCHEDE, pony mishandeld/afgeslacht. staat mijn hart stil! Ik woon dus in Enschede, en mijn verzorgpony, waar ik heel veel om geef en waar ik dus superveel van hou, is een grote shetlander (dus met lekker veel vlees). Er komen `s avonds wel eens rare mensen, en ze hebben wel ens kuikentjes bij ons weggehaald, de politie erbij halen heeft geen zin, want die mensen die dat doen vinden ze toch nooit. (de politie is er wel eens bij geweest, hoor) we hebben ook wel eens spuiten, condooms, maandverband (ongebruikt) gevonden. maar dat was in het weggetje naast het weiland, gelukkig zijn ze nog nooit in het weiland gekomen, omdat je daar goed zicht op hebt vanaf de snelweg.
(het weliand staat tussen een drukke snelweg en een viaduct in.

ik ga nu een week op ponykamp, maar ik hou telkens in mijn achterhoofd, wat nou als die gek mijn lieve pony pakt......................
mijn moeder heeft beloofd dat als er iets gebeurd, dat ze me meteen zou bellen. de pony`s kunnen niet binnen staan, omdat het een loopstal is voor alle dieren die daar zijn.

ik weet het wel, als er iets gebeurt kan niemand er wat aan doen, maar ik ben dan wel mijn alleliefste maatje kwijt...........

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:35

hier nog zo'n angshaas...
Ook ik kom uit enschede...
ik vind het ook echt heel erg. Heb mn paard om oa deze reden verhuist naar een volpension. Staat je pony dan erg afgelegen?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:37

ik snap heel goed dat je bang bent,maar je er de hele dag over naar maken heeft geen zin meisje.
straks verpest je je hele ponykamp,vrrag anders aan je moeder of ze elke even voor je kijken hoe het gaat,mischien is dat een oplossing?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:39

ik snap heel goed dat je bang bent,maar je er de hele dag over naar maken heeft geen zin meisje.
straks verpest je je hele ponykamp,vrrag anders aan je moeder of ze elke even voor je kijken hoe het gaat,mischien is dat een oplossing?

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:54

ik kan me voorstellen dat je bang bent, maar probeer te kijken naar hoeveel er ook goed gaat, dat ze het nog halen enzo, en het moet wel toeval zijn als het net jouw verzorgpony is, ik denk dat mensen veel alerter zijn nu het zo in het nieuws is enzo, dus de kans is klein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:55

lizzytje schreef:
(het weliand staat tussen een drukke snelweg en een viaduct in.


Ik denk dat jouw Shetlander weinig risico loopt dan. Ze zullen eerder op een stil plekje hun slag slaan. Momenteel zal er ook extra gelet worden op verdachte figuren en het lijkt me dan niet handig om tussen een drukke snelweg en een viaduct toe te slaan.

Ik begrijp wel dat je je zorgen maakt hoor, maar probeer maar lekker van je ponykamp te genieten. Je moeder past wel op je pony.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 12:22

Ik snap je volkomen meid...enschede..nu ookal in Friesland! Deze wereld is niet meer veilig voor deze onschuldige beestjes..

Je hebt geluk dat het weiland niet afgelegeb licht! daar zijn meestal de meeste slachtoffers

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:00

ja kan het echt goed voorstellen! maar ga lekker genieten van je pony kamp!!!
en als je moeder af en toe gaat kijken dan moet het wel goed komen joh!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:10

Mijn shetje staat in Dordrecht waar pas geleden dat ponietje Daisy is verkracht en gewurgd dus ik weet hoe je je voelt.
Mijn pony staat langs een dijk waar best veel mensen langskomen en er zou toch eens zo'n idioot tussen zitten...

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:13

Ook ik woon in enschede en mijn verzorgpaard staat tussen enschede en buurse. Gelukkig worden de paarden daar nu elke avond naar binnen gezet.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:20

Zoals ik hierboven al lees, ga gewoon genieten van je ponykamp!
Er kunnen ook dingen gebeuren als je zelf thuis bent en in bed ligt bijvoorbeeld.
Oh,lekker optimistisch van me zeg!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:41

Jezus, ponies verkrachten!
Hoe gek kunnen de mensen zijn...
meis, ik hoop voor je dat er niks misgaat, maar laat je ponykamp aub nieet verpesten!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:23

ah k vin het zo erg dat dat gebeurt......wat heb je daar nu aan, onschuldige beestjes te grazen nemen..
helaas kun je er nix aan veranderen dus idd, laat je ponykamp niet verpesten

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:47

Hmm als zo iemand in de buurt steeds bezig is.. dat is een vervelende gedachte natuurlijk. Ik moet er nu mijn paard snachts soms buiten staat, ook weleens aan denken. Er zal maar zo n gek voorbijkomen Boos! Ik laat altijd maar het halster af.. Dat pakt al iets lastiger, denk ik dan.
Maar zeker je ponykamp niet laten verpesten hoor, dat helpt helemaal niks!