waarom nou?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 20:21

Pfff...sta ff met m'n mond vol tanden...dit is wel heel veel in korte tijd. In elk geval heel veel sterkte!!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 20:28

Ach jeetje Thirza, ik vind dit heel erg rot voor je... Ik weet hoe moedeloos en machteloos je je eigen voelt. Ik heb het ook een keer gehad met een hond en daarna was ik des duivels Extreme duivel Ik was in staat om m'n geweer te pakken om die gast z'n kop eraf te knallen.
Het zit je niet mee de laatste tijd... Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe. En zoals hier eerder werd gezegd; "Na regen komt zonneschijn!"...
groetjes.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:01

Ik hoorde het gisteren al van Merilyn, en vanmiddag je ook ff aan de telefoon. Had medelijden, je klonk verdrietig en boos tegelijk...
Kwek kwam ook altijd bij mij... Je moeder zei jullie lijken op elkaar. Kwam altijd heerlijk bij mij liggen ff..
Schrok wel toen ik het gisteren hoorde en vanmiddag moest ik ff slikken..
Nu ik al deze reactie's lees moet ik weer slikken.
Vindt het zielig voor je.. Hoop dat het nu afgelopen is met alle negatieve dingen... Komt allemaal weer goed, veel sterkte van mij... Liefs...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:16

heej meis,ik schrik ervan.ik vind het zo erg voor je.kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt.ik weet dat ik je geen troost kan bieden maar sya kan dat wel.sya zal niet weglopen als jij gewoon blijft daar waar je bent.ik weet niet of ze op stal kan of dat ze alleen in het weiland is:maar op stal:ga voor de deur op een stoel zitten en blijf net zolang zitten.zie vanzelf dat sya je wel begrijpt maar geduld is daarmee heel erg nodig.

en als je alleen in het weiland kan en het is veilig hiervoor:ga op de grond zitten.ze komt vanzelf bij je.maak jezelf leeg en voel je verdriet.ookal komt ze maar 1 pas in de buurt van je,of ruikt ze heel even aan je haar:dat is voor haar al een teken dat ze je wel wil troosten.

paarden en vooral sya geven door middel van heel simpele dingen door aan je dat ze je wel begrijpen.

alleen al als sya eventjes tegen je aan komt,een klein lichaamscontact kan al betekenen in haar taal dat ze je wel begrijpt.
kijk eens in haar ogen meissie en wat zie je dan........precies dat wat jij voelt.

juist door bij haar weg te blijven doe je je zelf meer pijn dan nodig.
geef haar juist dr ruimte maar blijf daar waar jij bent.zij komt vanzelf naar jou toe.........hoe introverter jij je opstelt hoe meer zij nieuwsgierig zal zijn naar jou


_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-07 21:22 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:22

Hey Thirza,

man hey, ik ben er gewoon helemaal stil van. Wilde dat ik iets kon doen om je een beetje te troosten. Het enige dat ik kan doen is dit schrijven en je heel veel sterkte wensen. Probeer anders toch naar Sya te gaan en steun bij haar te zoeken. Al ben je maar bij haar in de buurt dan helpt het je misschien toch wel.

Heel veel sterkte.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:25

O nee...wat ontzettend erg voor je!!!! Verdrietig Ik zit gewoon met een brok in m'n keel je bericht te lezen, wat een ontieglijke, onmenselijke klootzak!!!!!
Ik zou ook niet meer weten hoe ik leefde als ze mijn beessie wat zouden aandoen, volgens mij zou ik compleet doorslaan!!
Wat erg ook van die jongen... Verdrietig en van je paardje en....goh ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen behalve heel, echt heel veel sterkte meisje, en huil maar, schreeuw maar, schrijf alles maar van je af, je collegabokkers staan achter je in deze rotperiode!!!

_________________
you bring on the sun
it's you making it shine
you light up the sky
like this heart of mine

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barokkie op 2001-08-07 21:27 ]</font>

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:47

Ik ben er helemaal stil van.....
Jeetje zeg.. echt erg voor je, wat zeg ik erg vreselijk.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en gooi het er maar uit op bokt hoor...

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:55

He meid, wat erg voor je allemaal. Met Sya komt het allemaal vast weer goed!Schrok wel eventjes van dat jongetje...zo'n nare ziekte, vriendin van me is er ook aan overleden. En dat iemand dat kan doen he, zo'n arme hond aanrijden...weet niet wat ik moet zeggen, maar in ieder geval heel erg veel sterkte en zoek maar steun bij Sya, die troost je wel..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:09

Jeetje zeg, veel sterkte en lucht gerust je hart.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 22:15

eerst ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties.

kwek heeft gelukkig niet veel pijn gehad daar ben ik blij om. ik ben ook heel kwaad op die man, maar hij heeft het niet met opzet gedaan hij keek alleen niet goed en daar heeft hij nu ook van geleerd, het ergste is alleen dat hij het heeft moeten leren dankzij mijn hondje.

bij Sya is het erg moeilijk om steun te zoeken omdat je aan haar gedrag merkt dat ze niet weet hoe ze moet reageren, eerst wou ik haar pakken inde wei en ze rende zo hard mogelijk weg toen moest ik weer huilen omdat ik juist steun nodig heb. Sya laat zich dan moelijk pakken en weet niet hoe ze moet reageren maar inplaats daarvan loopt ze wel weer super echt heel goed dat helpt ook weer een groot deel.

ik heb wel heel veel steun van mijn vriend en beste vriend. toen mijn vader kwek wegbracht belde ik thijs mijn beste vriend (Dj m'n vriend, z'n mobiel is kapot dus hem kon ik niet bellen) het enigste wat ik kon zeggen was dat kwek dood was, thijs kwam gelijk hij was aan het eten en het stort regende maar hij kwam het is ook zo'n schat. ik moest naar mijn prive les en ik en Sya kunnen dat super gebruiken dus ik ging maar. thijs had onder tussen Dj gebelt zodat hij er was als ik thuis was en hij heeft me ook heel goed opgevangen.

De ouders van dat jongetje heeft mijn moeder dus gebelt en we gaan waarschijlijk binnen kort langs om foto's van wesley te geven die wij gemaakt hebben, ik hoop dat ik dan mee kan om er over te praten met Sonja en evert en ze hebben nog een zoon waar leuk mee op kon schieten die wil ik graag nog een keer zien.

met Sya zal het zeker wel goed komen ze liep vandaag al super.
ik ben blij om dit zo kwijt te kunnen het helpt.

Mayo: ik kon haast niet praten van verdriet daarom belde ik je maar niet en thijs was er dus ook bij mij de schat. maar jij bent ook een schat

xje thirz

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:15

Jeetje zeg wat vind ik dit allemaal erg voor je Huilen
Alles is verder al gezegt, ik wil je ook heel veel sterkte toewensen Verdrietig
Sterkte meid in deze moeilijke tijd...........waarin je altijd zult zien dat het een het ander opvolgt en zo dus alles tegelijk komt Verdrietig

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:21

ik weet niet wat ik moet zeggen, daarom maar een gedicht, de mooiste ooit vind ik zelf:
Rainbow Bridge
Just this side of Heaven is a place called Rainbow Bridge.

When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends there, so that they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.

All of the animals who have been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing, they miss someone very special to them, who had to be left behind.

They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His eyes are intent, his eager body quivers. Suddenly, he begins to run from the group. Flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster. You have been spotted and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face, your hands caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life, but never absent from your heart.

THEN YOU CROSS RAINBOW BRIDGE TOGETHER

veel sterkte Verdrietig

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:32

ik vind het echt heel erg!! En dat zeg ik nog een keer!!

Ik denk dat heel bokt hier gewoon stil van is!! Niemand weet precies wat ie moet zeggen......je weet pas wat dit is als je het zelf hebt meegemaakt. En vooral alles in 1 keer.

Meis, ik ben blij voor je dat je zulke goede vrienden om je heen hebt die je in alles zullen steunen!!!!

veel succes!! En onthou.......

You're a Survivor, You're gonna make it girl!!!!

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:44

Everyone hears what you say,
Friends listen to what you say,
Best friends listen to what you don't say.

Ik zag over je schouder toen dat berichie binnen kwam van die jongen, sorry, het is niet netjes om mee te lezen met andermans mail, maar ik schrok me rot toen ik het zag. En dan ook nog je hond op die manier verliezen..........
Een komt nooit alleen, zeggen ze wel eens, maar dit is wel veel bij elkaar.
Thirza, sterkte........

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 22:46

ik wist dat je het gelezen had dat voelde ik op de manier hoe je later naar me keek maar het maakt niet uit

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:59

Jee, wat rot allemaal zeg! Het zit je ook wel goed tegen de laatste tijd, echt erg. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar als je je verhaal kwijt moet, kom maar op! heel veel sterkte en we denken allemaal aan je!
Groetjes, Jasja

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 00:20

Jeetje, wat vreselijk voor je! Ik leef met je mee. Ik zit hier nu ook bijna te huilen. Door jouw bericht en door alle lieve berichtjes die jij kreeg. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen en ik hoop voor jou dat er snel betere tijden voor je aanbreken. Sterkte... Verdrietig

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 08:48

heel veel sterkte Thirza!

Zoals iemand anders ook al zei: die dingen komen inderdaad altijd allemaal tegelijkertijd!! Zul je altijd zien......

Sya komt wel weeer goed joh, geef het wat tijd! EN dat je van een paard afvalt, dat kan de beste overkomen! Maar dat er mensen en dieren in je omgeving wegvallen, dat doet pijn, veel pijn.....

Hoop dat je je snel wat beter voelt!! En als het je helpt om het van je af te bokken, dan doe dat gerust, daar zijn we voor!

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:02

Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamont glints on snow,
I am the sunlight on riped grain,
I am the gentle autumn's rain.
When you awake in the morning's hush,
I am the swift uplifting rush,
Of quiet birds in circled flight,
I am the soft star that shines at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there, I did not die.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:17

O man, wat een nachtmerrie! Dat is nu precies waar ik altijd bang voor ben dat mijn hond zal overkomen. Wat een stuk verdriet zeg om jouw hond dood te rijden! Echt vreselijk. Ik wens je heel veel sterkte!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:39

wow Sandra, wat een mooi gedicht!!!
Echt toepasselijk!!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:44

hhmm.....keimooi gedicht zeg!!!! Echt heel toepasselijk

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:56

Jeetje zeg, het zit jou nu even niet mee...
Heel veel sterkte en wees maar blij met je lieve vrienden! Zij zullen er altijd voor je zijn, dat blijkt nu wel weer!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:51

Thirza: ik lees dit nu pas,veeeeeeeel sterkte,en ik weet echt niet wat te zeggen,alles is al zo`n beetje toegewenst,daar sluit ik me bij aan.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 11:51

echt een mooi gedicht ik maak altijd gedichten ik zal hem er straks op zetten
echt jullie helpen mij met jullie lieve reacties