Kaartenactie voor IngridM

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:54

Fijn te horen dat het beter gaat. Lees dit tpoic nu voor het eerst, had wel gelezen dat ze naar het ziekenhuis was,maar verder wist ik van niks. Wens haar nog maar sterkte van me! Wat ik erg leuk vond toen ik in het ziekenhuis lag (van de bevalling), dat Marc alle reacties uit had geprint en mee had genomen. Heb je dat ook al gedaan Cinzano?

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 10:39

beterschap ingrid!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 14:54

Riëtte schreef:
Wat ik erg leuk vond toen ik in het ziekenhuis lag (van de bevalling), dat Marc alle reacties uit had geprint en mee had genomen. Heb je dat ook al gedaan Cinzano?


Jazeker.. regelmatig print ik een nieuwe versie voor haar uit en daar fleurt ze inderdaad elke keer helemaal van op!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 15:09

Laatste Update.....

Ingrid heeft GEZETEN!!!! OK dan!
Jawel jullie lezen het goed... na 4 weken plat liggen mocht ze voor het eerst (sinds afgelopen maandag) met haar bed (elektrisch) rechtop zitten!! Woensdag heeft ze toen voor het eerst op het randje van haar bed gezeten!!! Dit gaat ze nu elke dag oefenen. Ook zijn ze aan het oefenen om in een stoel te zitten en zodra ze 2 uur achter elkaar in een stoel kan zitten gaan ze beginnen met in het zwembad verder te revalideren... daar gaat ze namelijk opnieuw leren lopen! (d'r spieren moeten weer rustig aan aansterken).

Ze heeft er nu dus 5 weken opzitten(/liggen) en is natuurlijk reuze blij met deze vooruitgang. Mede dus omdat ze eigenlijk 2 weken eerder is begonnen met revalideren!

Namens Ingrid wil ik graag nogmaals IEDEREEN bedanken die haar een kaart heeft gestuurd, ze heeft er zo ontzettend veel hangen... dat is tenminste een veel leuker en vrolijker gezicht dat zo'n kale grijze muur, maar..... Er kan nog meer bij... dus als je (als)nog een kaartje wilt sturen, GRAAG!!

We houden jullie op de hoogte.....

Alja

Berichten: 25614
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 15:33

wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan maar het is natuurlijk nog ene lange weg te gaan....

daarom nog veel sterkte toe gewenst

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:31

goed he! Ingrid vertelde het me dat ze had gezeten en met haar voeten over de bedrand had gebungeld, het was heel vermoeiend geweest, ze heeft ook al zelfs even in een rolstoel gezeten, ze is vanuit haar bed er in getekeld, dat was een heel eng gevoel kortom het gaat de goede kant op! en zoals Cinzano al meldde, hoe mee kaarten des te beter!!!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:13

Jeetje het is echt een lange tijd hoor petje af maar vind ze dat de tijd een beetje opschiet of heeft ze zich erg verveeld en dan het eten hoe deed ze datt ze zal wel wat zijn afgallen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 08:45

Iedere stap vooruit is een goede, toppie dat ze heeft gezeten.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:33

Laatste Udate:

Ingrid kan momenteel al 30 minuten achter elkaar in een rolstoel zitten!!!

En vanaf a.s. donderdag gaan ze proberen of ze op haar rechterbeen kant staan. Waarom rechts en niet gelijk ook op links??? Nou dit komt omdat de minst erge breuk aan de rechter kant zit en links mag ze dus nog even niet belasten.
Het zou wel lekker voor haar zijn als dit goed lukt... aangezien ze dan gewoon met krukken zou kunnen gaan lopen... maar eerst maar eens afwachten hoe dit gaat lopen.

Ze hoop zelf dat ze over een week of vier alweer naar huis kan... we zullen het zien!!

Nogmeer leuk nieuws.... Ze krijgt gemiddeld nogsteeds zo'n twee kaarten per dag binnen!!! En dat doet haar echt heel erg goed!!!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:35

Wij bokkers zijn wel sociaal! Knipoog Maar fijn dat het zo goed gaat!!! Ik hoop dat het zo door gaat!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:31

fijn dat het de goede kant op gaat Lachen hopen dat het snel nog beter gaat zodat ze weer wat meer kan doen en uiteindelijk naar huis kan OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:41

Die Ingrid, hebben ze daar geen pc waar ze even achter kan bokken?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:12

Cinzano schreef:
Nogmeer leuk nieuws.... Ze krijgt gemiddeld nogsteeds zo'n twee kaarten per dag binnen!!! En dat doet haar echt heel erg goed!!!

ik probeer Ingrid elke week een kaartje te sturen met een beetje tekst erop, ik probeer dit vol te houden tot ze thuis is

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:53

Laatste Update, Goed en "slecht" Nieuws:

Er is weer nieuws rond Ingrid.
Het goede nieuws.... ze heeft vandaag te horen gekregen dat ze op haar rechterzij mag liggen EN de katether gaat er vanaf morgen uit!! Ze had de laatste dagen erg last van die katether, maar hij mag er eindelijk uit!!!
Tevens kan ze inmiddels al ongeveer een uur in een (rol) stoel zitten.. er zit dus echt goede vooruitgang in!

Het slechtere nieuws.... haar oma is afgelopen maandag overleden.
Vandaag (donderdag) is de condeleance en morgen (vrijdag) wordt ze begraven.
De begravenis is echt een onmogelijke opgaaf om daarbij te zijn, maar gelukkig hebben ze kunnen regelen dat ze wel bij de condeleance kan zijn.

Ze wordt vanmiddag opgehaald met een rolstoeltaxti om naar de condeleance te gaan. Dit zal een vermoeide en zware reis worden, maar ze is allang blij dat de mogelijkheid bestaat, zo kan ze toch nog afscheid nemen van haar oma.
Wel krijgt ze extra pijnstillers om de reis vol te kunnen houden, aangezien ze waarschijnlijk nu ongeveer 2 uur zal moeten zitten en dat eigenlijk nog niet pijnloos te doen is voor haar.

We hopen maar dat alles goed gaat vanmiddag.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groet Tineke

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:56

Jeetje, het is ook wat he, Wens haar alsjeblieft heel veel sterkte van me. Het gaat ook maar door he!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:49

wat een pecch

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 22:28

Bah zeg! Toch 'fijn' dat ze bij de condoleance kan zijn.
Wat een opeenvolging van gebeurtenissen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:32

Ach het zit haar ook echt niet mee zeg! Wens haar maar echt super veel sterkte!

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:13

Ocharm, wens haar heel veel sterkte en vertel haar dat we echt allemaal meeleven. Lieve Ingrid, hou je taai hoor meid!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:13

jeetje , dit is echt geen lacheetje,
wens haar heel vele sterkte toe !

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:47

Jeetje. Het zit niet mee ook! Heel veel sterkte!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:37

jemig wat erg
kaartje gaat vanavond op de bus..

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:52

Update, goed nieuws van Fysio

De Fysio is vandaag bij ingrid geweest, ze mag over 3 a 4 weken (als alles voorspoedig gaat misschien iets eerder) naar huis!!!!!
Dat betekend dus dat ze rond 26 september zeker naar huis mag!!!!

Jullie snapen wel... dit is echt heel goed nieuws, het einde is in zich.

Ik zal trouwens eens een foto maken van de hele wandversiering van de kaarten die Ingrid inmiddels heeft ontvangen. (die trouwens nogsteeds uitgebreid kan worden hoor, dus laat je niet weerhouden om er alsnog of nogmaals eentje te sturen)

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:58

wat super zeg!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:36

hmm ik lees het nu helemaal pas, maar wens haar beterschap, echt ergh als je dat zo te horen krijgt en het gaat gelukkig de goede kant uit