Hoezo niets te doen (afstamming paard, foto)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Hoezo niets te doen (afstamming paard, foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 17:17

Ik had niets te doen en toen heb ik alle foto's van de ouders + voorouders van mij paard erbij gezocht, zie hier het resultaat:

Afbeelding

Hebben jullie ook foto's van de (voor) ouders van je paard???

Groet Tineke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:30

Ja, maar heb nu even niet de mogelijkheid om ze te plaatsen, bij mij is de vader van mijn paard Darwin (Roemer x Pion) en vader van de moeder is Souvenir en die is weer van Duc de Normandie. IK heb van Darwin, Roemer, Pion, en ook van Souvenir foto's kunnen vinden, maar zoals gezegd, kan ze nu effies niet plaatsen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:33

Crosspost, volgens mij heb je dit topic ook al bij Fokkerij staan. Je mag een topic niet 2 x plaatsen Haha!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:34

Nee, ik heb alleen foto's van Dennis zijn moeder en 2 half zusjes. Zijn afstamming is verder onbekend, zijn moeder heeft ook geen papier maar die loopt nog bij de fokker rond. Ik vind het wel erg jammer maar het is niet anders.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:37

ja! ik heb ze van alle 3 onze paarden!

nu nog ff een keer de tijd nemen om het netjes zoals jij hebt gedaan neer te zetten!

dat wordt na voglende week want dan zit ik een weekje met mn paard in ermelo Haha!

voor mn holsteinertje heb ik niet lang hoevem zoeken, voor de kwpn/tuiger van ons mam ook niet, maar voor mn bwp'er wel, zn moeders kant(gelders) was zo compleet, maar zn vaders kant.....

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:40

Ow wat grappig!
Je had idd niets beter te doen Knipoog

Hmm dankzij MissHIS zal ik ook best ver komen. Grappig zoiets, moet ook maar eens zoiets gaan doen als ik niets beters te doen heb Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:10

Leuk is dat he! Ik ben ook eens begonnen toen ik me verveelde met veerles stamboom uitzoeken. Foto's en informatie ed. zoeken, erg leuk. Op het moment heb ik er niet zoveel zin in. Had ook contact gezocht met de fokker van Veerle en veulen foto's gehad, en foto's van haar moeder en oma. (haar vader en opa had ik al, dat zijn bekende hengsten dus wat makkelijker Knipoog ) Ik vind dat echt erg leuk Lachen De foto's ed wil ik allemaal ook nog eens met info in een plak oid doen, vind dat erg gaaf.