Lang leve de vakantietijd!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carolinef

Lang leve de vakantietijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:39

Goh moet me gewoon even van het hart dat nu dat het vakantie is het net lijkt of iedereen happier is, iedereen kijkt blij, gaat leuke dingen doen en is over het algemeen vrolijk.

Lekker tot sĀ“avonds laat in de tuin zitten kletsen met vrienden-kennissen of gewoon gezellie met mijn man, napraten over want ons zoontje die dag weer voor grappigs heeft gedaan.

Ja de zomermaanden zijn helemaal mijn maanden, maar ik kan ook bijna niet wachten totdat de gezellige kerst tijd weer aanbreekt, lekker knus en warm in huis, boompje erbij en in de kou shoppen voor je naasten, ja kan wel zeggen dat ik me goed vermaak!

lang leven dus het hele jaar! OK dan!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:11

ja geweldig die vakantie tijd!
heerlijk die lange warme avonden, allen het zweten op bed is wat minder Bloos
en idd iedereen is vrolijk, maarja dat ben je al snel als je lekker vrij ben en het ook nog eens fantastisch weer is.
iedereen ziet er ook zo gezellig en mooi uit in zomerse kleren vind ik! lekker bruin tintje, smile op het gezicht, ja de zomer is het leukste van het hele jaar OK dan!

alleen ik mis normaal altijd zomers wel m'n schoolvrienden. nu was ik in april gestopt met m'n vorige opleiding, dus het zijn niet meer echt m'n klasgenootje, maar kmis ze wel. gelukkig heb ik ze afgelopen vrijdag nog gezien OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie