Dichtbundel betaald, niet ontvangen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Dichtbundel betaald, niet ontvangen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 11:21

Even een final check up. Wie heeft de bundel betaald, maar nog niet ontvangen? Graag met datum & bedrag even een pb sturen, dan zoek ik dat uit. Dit nav een gemiste betaling. Het was er slechts 1 en die gaat samen met de volgende boekjes vandaag de deur uit.
Ods, Youngster, iemand uit Enschede (weet de boktnaam niet), Supersmurf, Kaj en Silvia. Dat zijn er zes.

Dan heb ik ook nog even een vraagje of de mensen die aangegeven interesse te hebben en waarvan sommigen ook gezegd hebben betaald te hebben, dat al gedaan hebben, alsnog gaan doen of dat ik daar niet meer op hoef te rekenen. Ikke en Naomi wacht ik nog af. Maar er zijn dan nog zo'n 20 mensen die zich in juni en 1 in juli 'opgegeven' hebben en waarvan ik verder niets meer vernomen heb. Uiteraard bij mijn beste weten. Graag wil ik dit even weten zodat ik mijn administratie kan afronden.

Graag even duidelijkheid. Als een lijstje namen gewenst is dan wil ik die hier wel plaatsen een aantal mensen kan sowieso even een pb tegemoet zien. No offence, maar ik wil graag duidelijkheid Knipoog