ymmas naar de DA!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

ymmas naar de DA!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 19:55

Ymmas was mank !!

Gisteravond, ik was hem aan het aaien maar mocht helemaal niet aan de achterkant zitten.
Dus ik hem op de grond gezet en verder op gaan staan en hem geroepen ... loopt hij naar me toe , harstikke mank !!
het was toen al te laat om de dierenarts te bellen .
Normaal slaapt hij nooit boven maar nou toch maar meegenomen naar boven kvond het toch wel heel zielig .
Hij zat daar maar zielig op zn kussentje , reageerde op geen enkel geluid en ik dacht echt ..." ik word wakker en er is geen ymmas meer " Huilen

gelukkig bleek het anders te zijn , ymmas leerfde nog OK dan! maar liep nog erger mank. Dus gelijk maar de DA gebeld.
Eerst moest smassie ( afk. ) onder narcose omdat de dierenarts hem niet eens aan mocht raken ( aan de achterkant ) , toen foto's gemaakt Cheese! omdat we dachten dat het gebroken was , want als hij liep was het net of er een stukje uitstak bij elke stap
Toch niet gebroken mischien een spier gescheurd, pijnstillers toegedient met een spuit ( dat spuiten ze in de spieren , nou dat arme beest ging te keer !! )
en nou ligt hij lekker bij mij op schoot Lovers ( jah achter de computer ) hij kwam zelf bij me liggen het arme beest. ( nog helemaal suf van de narcose ) Ach gut

sorry moest ik ff kwijt Lachen

p.s De DH dacht dat hij was aangereden !!!
Door 1 of andere Imbiciel !! Boos!