Wie heeft ervaring met Chevrolet S10?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

skinky

Wie heeft ervaring met Chevrolet S10?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 14:21

Afgelopen week ben ik met mijn vriendin rond wezen kijken naar een andere auto. Omdat we in de toekomst vaker met paard en wagen op stap willen, hebben we ons enigzins beperkt tot de pick-ups en bestelbussen.
We hadden een tijdje geleden wel een mooie bus gezien maar deze was toch wel erg groot. Vooral omdat ik hem ook voor normaal gebruik wil inzetten (woon-werkverkeer, boodschappen enz.)
Nu zagen we afgelopen week een Chevrolet S10 staan (zie foto)
Afbeelding

Het leek ons wel een ideale auto omdat hij 1800 kg mag trekken en ons karretje achterop (in de bak) past als het goed is (moeten we nog een keer exact meten)
Wij zijn benieuwd of er bokkers zijn die ervaring hebben met zo'n europese amerikaan.
Daarnaast ben ik benieuwd of de versnellingsbak bij jullie ook zo'n herrie maakt als de motor stationair draait. Volgens de verkoper komt dat omdat het een handgeschakelde versnellingsbak is in een auto die eigenlijk automaat is. Hierdoor is de aandrijfas in de versnellingsbak erg lang waardoor deze gaat "zingen". Als je de koppeling intrapt, staat de aandrijfas stil en is het geluid weg.

Aangezien de auto bij een garage in amerikanen staat willen ze mijn mooie renault laguna break liever niet hebben. Heeft er iemand intresse in een renault laguna RXT familiale (7 persoons uitvoering)???

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie