fysio !! eng idee !!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

fysio !! eng idee !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:52

Begin dit jaar ben ik van sebastiaan afgevallen ( my horsie )
door die klap heb ik dus een schouderblesure op gelopen
iik heb toen 2 maanden bij een fisiotherapeut gelopen en toen was de pijn over .

nou kwam de pijn weer terug dus ik weer naar de dokter.
en dan komen ze er nu pas achter dat mijn linker schouder ( de gebleseerde ) 5 CENTIMETER VERSCHIL HEEFT Boos! ( in hoogte ) mn linker schouder staat +/- 5 cm hoger als de andere en dat zien ze nu pas !!
mn moeder dacht dat ik scheef liep maar dat was dus gewoon het verschil van de schouders!!

nou moet ik weer naar de fisio wat gaan ze nu doen ?
mn linker schouder naar beneden zetten !! ( kraken ) heet zoiets !! ooh en daar heb ik zoooohn zin in !! Boos! NOT !! het doet al pijn als ik er aan denk !!

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:06

sterkte!

en kraken doet echt niet zoveel pijn hoor!mijn nek en rug zijn een paar keer gekraakt(na brommerongelukken)

probeer je te ontspannen en dan zal je zien dat het alles meevalt!
ik denk dat als alles weer goed staat het eebn opluchting is, niet alleen omdat je dan blij bent dat je er vanaf bent, maar dat het ook veel beter aanvoelt

dat had ik wel, toen mn rug was gekraakt voelde t veel beter aa in mn rug, echt een wereld van verschil!

succes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:12

Zou je niet eerst even naar een orthopeed gaan in het ziekenhuis en de boel eerst na laten kijken en foto's maken voordat ze er zomaar aan gaan zitten sjorren en trekken? Ik zou wel graag zeker willen weten dat alles goed zat!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:20

ben je nog niet in het ziekenhuis geweest?
laat je dan eerst door je huisarts doorsturen naar het ziekenhuis voor een foto!

aan de hand van die uitslag wordt er gezegd hoe je behandeld gaat worden, maar idd net wat fabienne zegt, eerst foto's laten maken voordat er gekraakt wordt!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:32

Hahahahah!!!! Mijn vader is fysiotherapeut!! Ze kraken je niet nee, dat doen ostheopaten (of zijn die alleen voor dieren).
Een fysiotherapeut kan geloof ik niet kraken... Dat is weer een andere tak in de geneeskunde. Ze laten je oefeningen doen, gewichtjes dragen, echt superpijn kan het nie tniet.

... And we like all the fluffy animals.


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:42

Chiropractoren kraken.

Ik liep vroeger 2 keer in de week bij een chiropractor voor mijn migraine... De eerste keer kraken is erg wennen maar het gevoel erna is super!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:20

he bah wat een enge worden ... chiropractoren wie verzint zoiets.. ?? Verward

foto's zijn al gemaakt !! maar dat was niet echt nodig je kunt het nu gewoon ook wel zien !!
ik erger me dood nu ik het weet .. dan heb ik de neiging om meer naar links te lopen Haha! haha
het hoeft wel geen pijn te doen dat kraken maar het klinkt zo eng !!!

maar jullie stellen me wel iets op mn gemak hoor Haha! thnanksz

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:29

Rainie schreef:
Hahahahah!!!! Mijn vader is fysiotherapeut!! Ze kraken je niet nee, dat doen ostheopaten (of zijn die alleen voor dieren).
Een fysiotherapeut kan geloof ik niet kraken... Dat is weer een andere tak in de geneeskunde. Ze laten je oefeningen doen, gewichtjes dragen, echt superpijn kan het nie tniet.


Grappig, mijn vader ook Haha!

ontopic: Kan je alle bewegingen maken met je arm (bijv. arm zijwaarts omhoog brengen tot langs je oor)? En kom je dan even ver als met je niet pijnlijke kant?

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:40

neej ... dat is allemaal al getest door de huisarts ... maar ik moet nu gaan anders krijg ik een boze paps !! doei doei

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:42

Oei das vervelend! Heb ik ook gehad. Was van een pony afgevallen en toen stonden m'n ruggewervels scheef dus moest ik ook naar de fysio, en ben 2 keer gekraakt. (in nek en rug) Voelt niet echt prettig, maar heeft wel veel geholpen! Sterkte!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:51

De manuele therapeut kraakt je ook, kom ook met enig regelmaat bij de peut, jammer genoeg Boos!
Het is niet prettig,maar wanneer je weer "los"bent weet je wel weer waar je het voor doet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:11

Ik sinds een tijdje onder behandeling bij een chiropractor en die kraakt echt wel Haha!. Het kraken zelf heeft bij mij nog nooit echt pijn gedaan en het helpt zeker. De eerste keer dat ik erheen ging, had ik al bijna weer rechtsomkeert gemaakt voordat ik aan de beurt was. Zo eng vond ik het. Gelukkig bleek het heel erg mee te vallen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:15

Ik sta ook sinds een jaar onder behandeling van een chiropraktor, het kraken doet niet zeer hoor, soms is het zelfs een opluchting.

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:03

Fysio's kraken niet Knipoog Ik denk zelf dat het heel goed kan komen doordat je door de pijn bent gaan spannen, en door dat spannen je je schouder dus hoger bent gaan dragen.
Kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt mij waarschijnlijk. Behandeling daarvan zou absoluut niet pijnlijk zijn!
Als dit zo is is het er ook geleidelijk ingeslopen, wat dus weer de reden kan zijn dat de dokter het niet eerder gezien heeft Lachen
Volgens mij hoef je je dus geen zorgen te maken, maar nogmaals, dit is natuurlijk niet iets wat zo over internet te concluderen is, dit is alleen maar een gokje, wat ik uit jouw verhaal haal.

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:07

Zoiets zat ik dus ook aan te denken, vandaar ook mijn vraag of je je arm zijwaarts omhoog kan brengen (kan nl. niet als je je monnikskapspier aanspant, probeer maar Knipoog )
Maar wat Jacksel al zegt, het is moeilijk om zo over internet te zeggen Lachen

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:43

Ik ben 1x gekraakt door een manuele therapeut...was nog een enge vent ook en het deed best wel zeer...m'n hele rug en nek zaten vast..(naja nu nog steeds) maargoed het kan je denk ik wel helpen....dus even doorbijten dan maar Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Ange29, Appeltje00, ComscoreBot, Fayyah19, fotolijstje, Heidi1989, Kinke, Kitty_, LiannePuthzy, Maanon_, Macs, manonnevot, spookyskippy, Sure_lee, xKatinkii en 154 bezoekers