Waar samen met hond zwemmen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Waar samen met hond zwemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 14:12

Waar o waar mag je op dit moment zwemmen met je hond?
En daar bedoel ik mee, samen met je hond, dus niet in een of ander watertje waar je je hond al met afgrijzen in ziet gaan (lekker al die vieze haren wat je na de tijd nog boenen kost om weer schoon te krijgen om over die stank als je thuiskomt nog maar niet te spreken Clown ), laat staan jezelf, maar waar jezelf dus behoorlijk plezierig kunt zwemmen en waar je hond ook mee mag (het water in).

Wel 1 ‘maar’, het moet niet al te ver weg zijn van Hengelo-Enschede-Almelo, Overijssel, zeg maar maximaal een uurtje rijden.
Wie o wie weet wat?

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:51

Ik laat de honden in een stromend beekje zwemmen en daarna gaan ze onder de tuinslang. ZIk weet dat er in Epse een grote beek is, bij de Dortherweg in de buurt.

hobbelheks

Berichten: 8839
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 09:38

op dit moment weet ikniets, maar 1 september kun je in het buitenzwembad in nijverdal samen met je hond zwemmen, het is dan de laatste dag dat het geopend is wel is het dan erg druk daar.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:30

susan schreef:
op dit moment weet ikniets, maar 1 september kun je in het buitenzwembad in nijverdal samen met je hond zwemmen, het is dan de laatste dag dat het geopend is wel is het dan erg druk daar.


Dat is niet wat ik zoek, maar wel bedankt, ik zal het in mijn achterhoofd houden!

Pauline, ook bedankt, maar helaas bedoel ik dat niet, ik wil graag samen met de hond zwemmen, ik kan mijn hond ook wel achter bij ons in de beek laten zwemmen (of naar een bos in de buurt gaan met water), maar daar ga ik dus echt niet in.
Ik zoek dus wat voor ons samen, en het liefst wat in de buurt (en Epse is dat volgens mij ook niet Knipoog ).

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:01

Hmmm... Misschien in een openlucht zwembad?? Zo'n natuurwatertje... Zoals Aqua Best of het e3 strand.. Niet dichtbij, maar zoiets bedoel ik dus... En anders zeker wel aan zee!

... And we like all the fluffy animals.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:15

wij gaan altijd gewoon naar de rivier (merwede) maar denk niet dat je in overijssel zoveel rivieren hebt

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:45

Rainie schreef:
Hmmm... Misschien in een openlucht zwembad?? Zo'n natuurwatertje... Zoals Aqua Best of het e3 strand.. Niet dichtbij, maar zoiets bedoel ik dus... En anders zeker wel aan zee!


mag je daar met honden in? Je hebt hier in best (of is dat al son? ) het oude meer, daar kun je ook zwemmen. Ik weet niet of er nog honden in mogen, en eigelijk is het best smerig water...
Maar het zou kunnen Haha! Als het bij aquabest kan heb je wel redelijk schoon water. E3 strand ook.

en idd de zee Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, brennie85, Bytespider, eva1969, Fair, GoogleAdsense, Ilayla, lennie, Lestria, maralyn, Michelle_96, NorwayFjord, Saaams, SemrushBot, Slmt9, thequeensmum en 35 bezoekers