Wat zou jij doen in mijn geval? jongens....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Wat zou jij doen in mijn geval? jongens....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 14:03

Hallo,

Ik heb zitten twijfelen of ik het op bokt zou zetten, maar ik doe het toch maar... omdat ik niet zo goed weet wat ik moet doen... en wil wel eens weten wat jullie in mijn geval zouden doen. Het zit zo..

Ik heb al een tijdje ( 4 maanden ) contact met een jongen, hij is 26 jaar en heeft een relatie van 8,5 jaar gehad en het is nu een jaar uit. Ik ben door het omgaan met hem gek op hem geworden en heb hem dat verteld. Hij had niet verwacht dat ik gek op hem was.. omdat ik had gezegd dat ik vaak niet zo snel verliefd wordt.. en dat is ook zo. Maar bij hem is het anders.. ik ben ontzettend gek op hem!

Maar nu... hij had in tussentijd iemand leren kennen waar hij dan gek op was.. en hij had wat met die meid. Nou prima.. als hij niet gek op me is.. dan is het niet anders en moet hij voor haar gaan. Maar toen zei hij dus dat hij ook gevoelens voor mij had... Scheve mond Eigenlijk best wel veel...
Ik heb toen gezegd: je kunt kiezen, of het is zij of ik.. blijkt het later toch niet zo goed te klikken tussen jullie dan hoef je niet meer bij mij aan te komen.. dan ben je te laat..dat heb ik dus gezegd. Dat snapte hij wel en hij was zich er van bewust wat dat betekende. Nu is het dus inderdaad misgelopen tussen die twee.. o.a omdat die meid toch nog wel van haar ex-man hield en omdat Roy ( die jongen waar ik gek op ben dus ) mij niet mocht zien van haar, omdat die meid wist dat ik gek op hem was... Dat stond hem dus niet aan, want hij wou mij blijven zien.

Nu is het dus definitief over en smst hij mij telkens, belt telkens... terwijl ik heb gezegd... als het niet goed gaat tussen jullie hoef je niet bij mij aan te komen... wil best vrienden zijn maar meer niet..

Maar het erge is dat ik nog steeds stapelgek op hem ben en dat maakt het zo moeilijk om NEE te zeggen... Verdrietig Maar het voelt voor mij nu net of ik tweede keus ben... zo voelt dat. En dat wil ik niet!!! Wat moet ik nu doen? Ik weet het gewoon niet. Hij wil voor mij gaan dat zegt hij, maar ik twijfel enorm omdat hij mij pijn heeft gedaan toen hij voor die ander koos en nu wel voor me wil gaan, nu het mis is gegaan tussen hun.

Vanavond heb ik met hem afgesproken een terrasje te pakken en even te praten.... misschien had ik dat al niet eens moeten doen.. wat vinden jullie? Wat hadden jullie nou gedaan in mijn geval?

Sommigen wie ik het verteld heb zeggen: Doe wat je hart je ingeeft en ga ervoor.. en anderen zeggen weer.. dat moet je niet doen.. eerst heeft hij je laten zitten en nu ben je weer goed genoeg...

Maar hij heeft me niet laten zitten, hij smste elke dag hoe het met me ging en vond het vreselijk dat hij me pijn had gedaan... het is gewoon een ontzettend lieve jongen... zoals hem ken ik er niet veel...

Groetjes Linda


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:07

Tja, het is geen makkelijke situatie... Maar als jullie allebei oprecht gevoelens voor elkaar hebben, waarom er dan niet voor gaan?
Je kan beter erna spijt hebben dat je het geprobeert hebt dan de rest van je leven spijt hebben dat je er niet voor bent gegaan en je blijven afvragen hoe het geweest zou zijn.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:08

Ik snap wat je bedoeld...
Kijk gewoon hoe het vanavond gaat, als je gek op hem bent moet je er voor gaan...... Lachen
suc6
Go girl! Haha!

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:10

Ga er voor
Wie niet waagt die niet wint

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:13

Tja, ik zou mijn hartje volgen, maarja, zo ben ik nu eenmaal...
Gevoel boven verstand, en dat is ook niet altijd zo goed afgelopen. Scheve mond

Ik begrijp heel goed dat je je nu gekwetst of tweede keus voelt, maar als het echt zo goed aanvoelt als jij zegt, en je houdt echt oprecht van hem, dan zou ik er zeker voor gaan!
Je kan natuurlijk altijd even aankijken hoe het vanavond allemaal verloopt, praat alles uit, vraag hem ook naar zijn (al dan niet oprechte) gevoelens, en vraag hem echt recht in het gezicht of hij een fatsoenlijke relatie met jou écht ziet zitten.
Zeg hem gewoon (dat zou ik iig doen) dat hij jou toen gekwetst heeft en dat je dat niet opnieuw wil meemaken, vraag hem dus meteen naar zijn bedoelingen...
Als je ziet/aanvoelt/merkt dat hij echt eerlijk en oprecht is, zou ik zeggen:

GA ERVOOR !! Lovers

maar meid, laat niet met je sollen!! Daar ben je te goed voor... OK dan!

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:21

Hoi Linda, zulk soort dingen zijn altijd verrot! Maar als ik heel eerlijk mag zijn, jij bent toch veels te leuk om een tweede keus te zijn? Ik ken je dan wel niet maar iedereen die van zichzelf houdt moet zich dat voor ogen houden. Ik heb precies hetzelfde gehad en het was even leuk maar al heel snel voelde ik het weer, dat 2e keus gevoel en geloof me, als hij toen al voor iemand anders koos, zal hij het weer doen (ERVARING!), en als je pech hebt zelfs weer met de 'eerste keus' zeg maar. Boos!
Kijk als hij nou lang zn best blijft doen en echt voor je wil gaan (dus niet na 3 date's opgeeft want je hebt hem nog niet gezoend terwijl hij dat wel verwachte), kun je het overwegen maar houdt 1 ding goed in je gedachten: JE LIEFDE IS BIJZONDER EN HIJ ZAL ZN BEST VOOR JE MOETEN DOEN!! En anders kan ie lekker de boom in en ga jij lekker zelf verder! Het zal wel een beetje lastig zijn dan maar dan heb je jezelf een hoop verdriet bespaard voor in de toekomst.
Laat em maar lekker een tijdje zweten en ploeteren en zn best doen voor je! Is ook heel goed voor je zelfvertrouwen hihi Knipoog . Doet ie het niet dan is het een zak!
Groetjes en succes
Judith OK dan!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:50

Net zoals Enola zegt; het komt er wel een beetje op neer dat jij zijn 'tweede keus' bent. Hij had toch ook gelijk voor jou kunnen kiezen?
Ik zal het niet snel doen... Wacht in ieder geval een paar maanden, en kijk wat ie dan doet. Blijft ie een paar maanden single, en jou achtervolgen, oke. Prima.

Maar heeft ie na een week al een ander.... Dan is het gewoon een grote player!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:55

Just go for it !!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:37

Ik zou nog wel met hem afspreken, je weet maar nooit... Laat je wel weten hoe het afgelopen is?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elitedeux, jooproo, Jungles, Lottehorse27, LuCa88, Noor, Paardennamen, Roosje01, Sabbientje, tiwi1969, xxx88 en 192 bezoekers