Trein gemist!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 10:39

Ik heb er verder nog niks over gezien dus ik zal zelf maar even wat typen; de Boktbeque van gister!!!

Het was echt gaaf, heel apart om iedereen die je toch wel en eigenlijk toch niet kent eens in het echt te zien. En de reacties dan te zien - Party!! - hè Sanderijn?

Maargoed, Zep (Lotje) had mij al helemaal vanuit Beilen gehaald, en vervolgens zou ze me op de trein zetten in Zwolle. Om tien uur wouden we weg, waren we om kwart over nog niet weg, dus die trein had ik alvast gemist.
Nouja, met de volgende dan maar, ook niet erg. Dus stipt om 11 uur weg. Maar de 4wd-Polo Party!! kon niet hard genoeg.....dus daar stonden we in Zwolle op het station.....toen heeft Lotje me maar naar meppel gebracht en heeft m'n vader me daar opgehaald. Hij was er niet echt blij mee, maar goed. Ik ben blond hè, dus ik kon er niks aan doen!

Nou, ik hoop zo'n Boktmeetong nog eens te herhalen (en dan wil ik ook met iedereen praten), en dan blijf ik idd wel slapen, want dit is niks zo!!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 11:25

Jeetje, nou ja, je had net met mij mee terug kunnen rijden! Haha!
Nee, gekheid.

Ik vond de boktbeque ook ontzettend gezellig en leuk om deze mensen allemaal eens (weer) te zien!
Jammer dat Lovely, Zep en Rieja net kwamen toen wij alweer weg moesten.
Een volgende keer blijf ik inderdaad ook slapen! Lijkt me toch reuze gezellig!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 11:38

Lovely is niet blijven slapen,
hoewel ze pas om 6 uur wegging Haha!

Het was ontzettend gezellig! Maar nu... Gaaaap Gaaaap Clown

Echt jammer dat jullie al zo vroeg wegmoesten!


*schaam, schaam, schaam*
Hoe heb je gereden? Ben ik helemaal vergeten te vragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 15:18

Nou ja, het was best gezelli in mijn VW polo 4WD van '84 Haha! Knipoog

Heel leuk om iedereen op de BBQ nu eens irl gezien en ook vele gesproken te hebben. Jullie hebben/krijgen het mooi voor elkaar hoor Suzanne! Mooie stallen en een baan erbij, je paarden lekker aan huis. Zag er erg goed uit Party!!

Voor herhaling vatbaar

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 22:54

Zeker voor herhaling vatbaar, en dan die uurtjes in de superpolo erbij hoor Lotje!

Suzanne; ik wil het woord 'dressuurwedstrijd' voorlopig níet meer horen - 't ging echt beroerd zaterdag.....achja, 't kan niet altijd feest zijn.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 09:28

haha ondanks die dressuurwedstrijd Frusty toch nog een heel geslaagd weekend. Lovers

Echt jammer dat jullie niet zijn blijven slapen. Ojee volgens mij hadden dan veeeeeel meer mensen dan niet geslapen haha.

Maar ja zie het verslag van de nacht enz.. maar op verslag van de dag.
Lovers

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 11:05

Volgende keer wil ik ook van de partij zijn... Huilen want ik heb gloof ik heel wat gemist.... De fun was blijkbaar heel dichtbij.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 11:19

hmmmmmmmmmmmm volgende keer kom ik zeker....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:39

Mmmm,
moeten we toch even wachten tot het nieuwe huis klaar is zodat ik dit huis voor mijzelf heb!

Dan heb ik nog een slaapkamer erbij, anders gaat het niet passen met al die slaapmatjes denk ik!

Alhoewel de meeste die net zo goed hadden thuis kunnen laten Haha!