Wie heeft even een geweer voor me?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Wie heeft even een geweer voor me?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 20:24

Extreme duivel schoonmoeder Extreme duivel

Nou vriendinnen waren we al niet bepaald maar dit slaat alles! ~~}>
Ik was net met vriend bij haar aan het eten, ging het weer over dat eeuwige huishouden, maw ik ben lui en doe niets goed.
Toen zei ik als het je irriteert: Feel free.

Nou die viel verkeerd en hoe...ik ben gestoord jaja dat vind het hele gezin van mijn vriend inclusief michel zelf ( heeft geen mond meer zeker)
en ik moet niet denken dat ik ooit tussen haar en michel inkom. Nou ik ben opgestan en heb gezegd dat ik dit niet zo bedoelt had en dat ik het jammer vond dat ze me met zijn allen aanvielen (lekker kort door de bocht) Michel zei zelfs toen we thuis waren dat het niet mijn schuld was en ik ben heel rustig gebleven ik heb NIETS tegen hem gezegd.

Kijk dat je af en toe van mekaar baalt oke (je moet eens weten wat ik van haar denk) Maar iemand uitschelden en beledigen..nee zo ben ik niet opgevoed. Zij blijft de moeder van mn vriend maar voor mij heeft ze afgedaan en bestaat ze niet meer. Tsja het is raar om zo op papier te lezen maar hoe ze tegen me stond te schreeuwen...niet normaal.

Ik zit nog te bibberen op mijn stoel..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:41

Weet je wat je moet doen.....Tegen je vriend zeggen. Joh lief het is jouw moeder. Je kan er altijd heen, ze is hier ook welkom (wel even van te voren zeggen dan kan ik ook plannen maken) Maar ik wil haar niet meer zien voorlopig..... Ik heb het gehad. Jij moet er maar naar toegaan als jij dat wil maar ik gan niet meer mee!...... kwilerniemeerzien