voicemail

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

voicemail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 07:58

Ik heb de klok horen luiden maar ik ben de klepel een beetje kwijt Haha!

Ik heb er ooit van gehoord dat als je iemand belt en je wil alleen even snel wat melden zonder dat je meteen een heel gesprek krijgt kan je een bepaald cijfertje intoetsen en dan krijg je automatisch de voicemail van die persoon, die persoon ziet dan dus niet dat de telefoon overgaat.

Komt iemand dit bekend voor? En nog veel belangrijker, weet iemand hoe het moet (welk cijfertje)

Sorry voor het warrige verhaal maar duidelijker kan ik het niet uitleggen Scheve mond

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:46

Snap wat je bedoeld, maar dat kan volgens mij niet bij elke bel-company.
Ik dacht dat het voor kpn een * was.
Maar weet het niet helemaal zeker

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:49

Als je orange hebt kan dit inderdaad. Dat heet voicemail direct. Je kunt dan (als je bijv weet dat iemand in vergadering is ofzo) direct op de voicemailbox van die persoon komen.

Je belt 515 met je foon en dan wordt je precies verteld wat je moet doen (toets het telefoonnummer van degene blabla)

Hoe het bij andere providers zit weet ik niet.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:33

Ik heb nog nooit van die optie gehoord.
Weet ook niet eens of dat kan bij mijn provider. Ik heb Vodafone.
Het lijkt mij ook wel handig.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:06

Vodafone zal vast ook wel iets dergelijks hebben denk ik?

Het is idd een handige optie. Ik gebruik het nog weleens als ik niet zeker weet of de persoon die ik nodig heb op dat moment een meeting heeft of iets dergelijks.
En als dat dan inderdaad zo blijkt te zijn dan zijn we beiden blij dat ik deze optie heb gebruikt en niet direct heb gebeld.

Hoe en wat er wordt gedaan bij andere providers weet ik dus echt niet, maar er zullen er vast meer zijn die dit hebben want het is niet echt iets nieuws (tenminste niet bij ons dan)